آشنایی با آناتومی صورت در ZBrush

Understanding Facial Anatomy in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش ساختار چهره انسان را از جمجمه تا نیم تنه مردانه مطالعه می کنیم. ما تکنیک‌های ارزشمندی را برای گرفتن استخوان‌های سر انسان و اصلاح آن‌ها به شکل نیم تنه واقعی یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4، Keyshot 3، Photoshop CS6.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

آشنایی با آناتومی صورت در ZBrush Understanding Facial Anatomy in ZBrush

  • بحث در مورد رابط سفارشی Discussing the Custom Interface

  • تجزیه و تحلیل مرجع ما Analyzing Our Reference

  • شروع به مجسمه سازی جمجمه Starting to Sculpt the Skull

  • ادامه اصلاح بینی Continuing to Refine the Nose

  • پالایش ناحیه فک پایین Refining the Mandible Area

  • مجسمه سازی چشم و ابرو Sculpting the Eye and Eyebrow

  • رفع نواحی دندان Fixing the Teeth Area

  • مقایسه با سایر مراجع Comparing with Other References

  • تکمیل ناحیه بینی و ابرو Finishing the Nose and Eyebrow Area

  • بررسی و اصلاح جمجمه ما Reviewing and Tweaking Our Skull

  • تجزیه و تحلیل مرجع سینه مرد ما Analyzing Our Male Bust Reference

  • شروع به مجسمه سازی نیم تنه Starting to Sculpt the Bust

  • اصلاح ویژگی های سر Refining the Head Features

  • اضافه کردن یک بخش فرعی دیگر Adding Another Subdivision

  • مجسمه سازی جزئیات ناهموار روی گوش Sculpting Rough Details on the Ear

  • پالایش ناحیه دهان Refining the Mouth Area

  • پالایش ناحیه بینی Refining the Nose Area

  • بحث در مورد قطب ها و ویژگی های صاف Discussing Poles and Smooth Features

  • اصلاح نمایه صورت Tweaking the Facial Profile

  • افزودن جزئیات بیشتر در ناحیه چشم Adding More Detail the Eye Area

  • اصلاح جزئیات روی صورت Refining Details on the Face

  • افزودن جزئیات به پیشانی Adding Detail to the Forehead

  • افزودن چین و چروک و منافذ Adding Wrinkles and Pores

  • مجسمه سازی مو روی ابرو Sculpting Hair on the Eyebrow

  • آوردن مش ما به KeyShot Bringing Our Mesh into KeyShot

  • نهایی کردن رندر ما در فتوشاپ Finalizing Our Render in Photoshop

نمایش نظرات

آشنایی با آناتومی صورت در ZBrush
جزییات دوره
3h 50m
27
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
11
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
Lee Magalhaes
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Lee Magalhaes Lee Magalhaes

لی مگالاهس از مدرک لیسانس در طراحی دیجیتال و مجازی از Istituto Europeu di Design (IED) در سائو پائولو فارغ التحصیل شد. او در حال حاضر یک هنرمند سه بعدی مستقل است و در پروژه های مختلفی در صنعت کار کرده است ، از مدل های basemesh برای انتشار Mudbox گرفته تا مدل های با کیفیت بالا برای فیلم ها و بازی ها. او بر هنر شخصیت ، تشریح و مجسمه سازی دیجیتال تمرکز دارد.