آموزش ساخت بازی با خدمات Unity: خریدهای درون برنامه ای و Cloud Build

Building Games with Unity Services: In-app Purchases and Cloud Build

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: بیاموزید که چگونه خریدهای درون برنامه ای را پیکربندی کرده و از Cloud Build با Unity استفاده کنید. خواه استودیوی بازی AAA باشد یا ناشر مستقل ، بودجه و ساخت خطوط لوله همیشه در کار است. در این دوره ، ساخت بازی با خدمات Unity: خریدهای درون برنامه ای و Cloud Build ، مهارت های لازم برای پیاده سازی یک فروشگاه مجازی ، درآمدزایی واقعی و افزایش کارایی و سرعت روند ساخت خود را کسب خواهید کرد. ابتدا یاد خواهید گرفت که چگونه سرویس IAP را در Unity Editor راه اندازی کنید ، محصولات قابل خریداری ایجاد کنید و معاملات را مدیریت کنید. در مرحله بعد ، شما در پیکربندی فروشگاه مجازی خود برای سیستم عامل های مختلف و App Store ها غرق می شوید و نگاهی سریع به چگونگی ارتباط IAP Promo با Unity Ads می اندازید. سرانجام ، شما از Unity Cloud Build برای خودکار سازی خط لوله استقرار خود و تمرین عملی با گزینه های سفارشی و Cloud Build REST API استفاده خواهید کرد. بعد از اتمام این دوره ، درک اساسی از خدمات خرید درون برنامه ای و خدمات Cloud Build و نحوه ادغام آنها در بازی های خود خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Unity 2018 ، Visual Studio.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

کار با خریدهای درون برنامه ای Working with In-app Purchases

  • فعال کردن سرویس IAP Enabling the IAP Service

  • استفاده از رابط IStoreListener Adopting the IStoreListener Interface

  • شروع فروشگاه Initializing the Store

  • خرید محصولات مجازی Buying Virtual Products

  • در حال پردازش نتایج خرید Processing Purchase Results

  • بازگرداندن خریدهای گذشته Restoring Past Purchases

  • فروش اشتراک ها Selling Subscriptions

  • اعتبارسنجی رسیدهای خرید Validating Purchase Receipts

  • استفاده از IAP بدون کد Using Codeless IAP

  • پیکربندی فروشگاه برنامه iOS iOS App Store Configuration

ادغام Cloud Build Integrating Cloud Build

  • درک Cloud Build Understanding Cloud Build

  • اتصال Cloud Build و GitHub Linking Cloud Build and GitHub

  • پیکربندی پیشرفته ساخت Advanced Build Configuration

نمایش نظرات

آموزش ساخت بازی با خدمات Unity: خریدهای درون برنامه ای و Cloud Build
جزییات دوره
1h 27m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
10
4.5 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Harrison Ferrone Harrison Ferrone

مهندس نرم‌افزار، توسعه‌دهنده بازی و فناوری خلاق

هریسون فرون یک مهندس نرم‌افزار، توسعه‌دهنده بازی، فن‌شناس خلاق و دارای گواهینامه ScrumMaster است.

او در تلفن همراه کار کرده است. برنامه ها و پروژه های بازی به عنوان یک فریلنسر، برای یک استارت آپ مستقل و یک شرکت پیشرو در صنعت. تمرکز اصلی او روی سوئیفت و سی شارپ است، اما اخیراً به C++ و Unreal Engine 4 منشعب شده است. وقتی او برنامه‌نویسی نمی‌کند یا هر چیزی را که در دستش است نمی‌خواند، به دنبال حس هیپ‌هاپ دوران طلایی است و بعدازظهر می‌گذرد. با دوست دخترش و سه گربه شان چرت می زند.