آموزش ساخت بازی با خدمات Unity: خریدهای درون برنامه ای و Cloud Build

Building Games with Unity Services: In-app Purchases and Cloud Build

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: بیاموزید که چگونه خریدهای درون برنامه ای را پیکربندی کرده و از Cloud Build با Unity استفاده کنید. خواه استودیوی بازی AAA باشد یا ناشر مستقل ، بودجه و ساخت خطوط لوله همیشه در کار است. در این دوره ، ساخت بازی با خدمات Unity: خریدهای درون برنامه ای و Cloud Build ، مهارت های لازم برای پیاده سازی یک فروشگاه مجازی ، درآمدزایی واقعی و افزایش کارایی و سرعت روند ساخت خود را کسب خواهید کرد. ابتدا یاد خواهید گرفت که چگونه سرویس IAP را در Unity Editor راه اندازی کنید ، محصولات قابل خریداری ایجاد کنید و معاملات را مدیریت کنید. در مرحله بعد ، شما در پیکربندی فروشگاه مجازی خود برای سیستم عامل های مختلف و App Store ها غرق می شوید و نگاهی سریع به چگونگی ارتباط IAP Promo با Unity Ads می اندازید. سرانجام ، شما از Unity Cloud Build برای خودکار سازی خط لوله استقرار خود و تمرین عملی با گزینه های سفارشی و Cloud Build REST API استفاده خواهید کرد. بعد از اتمام این دوره ، درک اساسی از خدمات خرید درون برنامه ای و خدمات Cloud Build و نحوه ادغام آنها در بازی های خود خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Unity 2018 ، Visual Studio.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

کار با خریدهای درون برنامه ای Working with In-app Purchases

  • فعال کردن سرویس IAP Enabling the IAP Service

  • استفاده از رابط IStoreListener Adopting the IStoreListener Interface

  • شروع فروشگاه Initializing the Store

  • خرید محصولات مجازی Buying Virtual Products

  • در حال پردازش نتایج خرید Processing Purchase Results

  • بازگرداندن خریدهای گذشته Restoring Past Purchases

  • فروش اشتراک ها Selling Subscriptions

  • اعتبارسنجی رسیدهای خرید Validating Purchase Receipts

  • استفاده از IAP بدون کد Using Codeless IAP

  • پیکربندی فروشگاه برنامه iOS iOS App Store Configuration

ادغام Cloud Build Integrating Cloud Build

  • درک Cloud Build Understanding Cloud Build

  • اتصال Cloud Build و GitHub Linking Cloud Build and GitHub

  • پیکربندی پیشرفته ساخت Advanced Build Configuration

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش ساخت بازی با خدمات Unity: خریدهای درون برنامه ای و Cloud Build
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
1h 27m
14
Pluralsight (پلورال سایت) pluralsight-small
27 خرداد 1398 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
10
4.5 از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Harrison Ferrone Harrison Ferrone

مهندس نرم‌افزار، توسعه‌دهنده بازی و فناوری خلاق

هریسون فرون یک مهندس نرم‌افزار، توسعه‌دهنده بازی، فن‌شناس خلاق و دارای گواهینامه ScrumMaster است.

او در تلفن همراه کار کرده است. برنامه ها و پروژه های بازی به عنوان یک فریلنسر، برای یک استارت آپ مستقل و یک شرکت پیشرو در صنعت. تمرکز اصلی او روی سوئیفت و سی شارپ است، اما اخیراً به C++ و Unreal Engine 4 منشعب شده است. وقتی او برنامه‌نویسی نمی‌کند یا هر چیزی را که در دستش است نمی‌خواند، به دنبال حس هیپ‌هاپ دوران طلایی است و بعدازظهر می‌گذرد. با دوست دخترش و سه گربه شان چرت می زند.

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.