در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه به راحتی و به سرعت یک نمونه علمی تپنده و درخشان از مواد و مواد در Unreal Engine 5 ایجاد کنید.
همچنین یک ترفند مفید برای "کپی و جایگذاری" این کد در پروژه های دیگر با استفاده از یک فایل متنی معمولی خواهید آموخت.
حتما به برگه پروژهها و منابع بروید و منبعی به نام:
را دانلود کنیدM_Glow_Pulsating.txt
برای تکمیل درس به این نیاز دارید.
وظیفه پروژه شما این است که نمونه مواد و مواد درخشان و تپنده خود را ایجاد کنید.
مرحله آخر: از مطالب درخشان و تپنده جدید خود یک اسکرین شات بگیرید یا یک ویدیو بسازید و آن را در کلاس آپلود کنید تا همه ما بتوانیم ساخته جدید شما را ببینیم!
انیماتور، هنرمند VFX
بیش از 15 سال است که فیلم میسازم و جلوههای بصری روی فیلمهای مستقل میسازم. وقتی Unreal Engine 4 را کشف کردم، از موتور رندر واقعی آن در زمان واقعی شگفت زده شدم! بلافاصله دیدم که Unreal Engine (UE4) یک تغییر دهنده بازی است و اکنون برای یک استودیوی کوچک متشکل از چند هنرمند امکان ساخت یک فیلم انیمیشن بلند با کیفیت هالیوود فراهم شده است!
در گذشته رندر کردن هر فریم از یک انیمیشن ساعتها، اگر نه روزها، طول میکشید، که باعث میشد یک هنرمند مستقل نتواند یک فیلم کامل را کامل کند. رندر کردن تمام فریم های یک فیلم به معنای واقعی کلمه سال ها طول می کشد!
همه اینها با Unreal Engine 4 تغییر کرده است - زمین بازی یکسان شده است و اکنون واقعاً به استعدادها و مجموعه مهارت های هنرمند/داستان نویس بستگی دارد که بینش خود را ایجاد کنند. دیگر به دلیل محدودیتهای فناوری از شما بازمانده نمیشود.
همراه با من بپیوندید تا سفری را برای استفاده از این مجموعه ابزار عالی آغاز کنیم - فکر میکنم آن را نه تنها سرگرمکننده، بلکه در سطح خلاقانه بسیار رضایتبخش خواهید یافت.
نمایش نظرات