آموزش انیمیشن شخصیت: متحرک سازی وزن در اتودسک مایا

Character Animation: Animating Weight in Autodesk Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

مشکل انیمیشن سه بعدی این است که خیلی صاف به نظر می رسد. همه قادر به قضاوت بصری وزن هستند، اما دانش‌آموزان در تلاش برای اضافه کردن وزن به انیمیشن‌های خود هستند. از مبارزه با دکل خود و گرفتار شدن در ویرایشگر نمودار دست بردارید! ما می خواهیم یک گردش کار عملی و قابل تکرار را پوشش دهیم. این حس وزن را در انیمیشن های شما تقویت می کند.

در طول این کلاس، دانش‌آموزان درکی قوی از نحوه طراحی و متحرک کردن صحنه‌ی جنگ خواهند داشت. تمرکز بر ایجاد یک حمله سنگین که وزن جذابی را نشان می دهد. ما تئوری های مربوط به وزن، گرانش و حرکت را پوشش خواهیم داد. یونه را دنبال کنید که او شما را قدم به قدم در فرآیند فکرش پیش می برد. گردش کار شامل ایجاد ژست های کلیدی، زمان بندی، عمل همپوشانی، نگهداشتن های متحرک و بیش از حد است.

برای ایجاد یک انیمیشن حمله پویا و هیجان انگیز با من همراه باشید. ما قرار است یاد بگیریم که چگونه با دنبال کردن یک گردش کار 6 مرحله‌ای، برای انیمیشن خود وزن ایجاد کنیم. این گردش کار به شما مهارت های لازم را برای مقابله با هر انیمیشنی که در آن نیاز به ایجاد وزن دارید، می دهد. مکانیک بدن یکی از اولین مهارت هایی است که باید به عنوان انیماتور به آن مسلط شوید.

می‌خواهیم برخی از اصول بنیادی اصلی را مرور کنیم و کاربرد آن‌ها را برای ایجاد وزن ببینیم.

من شما را تشویق می‌کنم که ایده خوبی برای انیمیشن‌های رزمی ایجاد کنید و سعی کنید حمله خود را ایجاد کنید. به یاد داشته باشید که کار در حال پیشرفت خود را در بخش پروژه کلاس پست کنید.

مبارک   متحرک!

استوارت:

آذری:

مری:

اشعه:

مالکوم:

رونان* (دکل تجاری):

ماشین توئین:

اسکریپت کلاسیک بین ایجاد

BH-Ghost:

یک ابزار عالی پوست پیاز

ابزارها:

نسخه رایگان، با امکانات کمتر، AnimBot. تعداد زیادی ابزار عالی در اینجا

یک نسخه آموزشی از Maya 2019 را به صورت رایگان در:

دانلود کنید

اگر سؤالی دارید، من مرتباً در Skillshare هستم و برای کمک در صفحه انجمن در دسترس هستم. خجالتی نباشید و کار خود را در حال انجام پست کنید.

اگر از کلاس لذت می برید، لطفاً نظر خود را بگذارید و به من بازخورد بدهید. بنابراین می‌توانم کلاس بعدی شما را حتی بهتر کنم.

 


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • Apex 1 - محدودیت های شمشیر Apex 1 - Sword Constraints

  • تنظیم صحنه Scene Set Up

  • شکستن مفاصل Breaking joints

  • طرفداری از کلیدهای قوی Favouring Strong Keys

  • پیش بینی پاسخگو Responsive Anticipation

  • تاثیر را اضافه کنید Add Impact

  • زمان بندی اولیه Initial Timing

  • پروژه کلاس Class Project

  • سیهوت را پاک کن Clear Sihouette

  • مقدمه Introduction

نمایش نظرات

آموزش انیمیشن شخصیت: متحرک سازی وزن در اتودسک مایا
جزییات دوره
54m
10
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
494
3 از 5
دارد
دارد
دارد
Yone Santana
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Yone Santana Yone Santana

انیماتور و مربی

سلام!

نام من یونه سانتانا است و من یک انیماتور مستقل هستم و در حال حاضر در بریتانیا زندگی و کار می کنم. من عاشق به اشتراک گذاشتن دانش و مهارت هایی هستم که در طول حرفه ام کسب کرده ام و آنها را به آموزش های آسان برای دنبال کردن تبدیل می کنم. من همچنین این ثروت بزرگ را داشتم که به مدت بیش از 10 سال در سطح دانشگاه همه چیز مایا را تدریس کردم.

می‌توانید من را در کانال Youtube من پیدا کنید و درباره مایا بیشتر بدانید.

اگر می‌خواهید مهارت‌های اصلی را برای تبدیل شدن به یک انیماتور بیاموزید، در جای مناسبی هستید.