آموزش سینمای 4 بعدی

Learning Cinema 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
Cinema 4D یک نرم افزار سه بعدی بسیار محبوب است که توسط Maxon توسعه یافته است و در سراسر جهان برای ایجاد موشن گرافیک، جلوه های بصری، رندرهای محصول، تجسم های پزشکی و معماری استفاده می شود. نمونه های انگشت شمار در این دوره، مربی اندی نیدهام به شما کمک می‌کند پایه‌ای محکم از نحوه عملکرد Cinema 4D بسازید، بنابراین می‌توانید با اطمینان در انجام پروژه‌های چالش‌برانگیزتر باشید. اندی چندین مفهوم کلیدی از جمله طرح بندی استاندارد، پیمایش موثر در نمای سه بعدی، جابجایی اشیاء به صورت سه بعدی و سلسله مراتب شی را معرفی می کند. او اشیاء پارامتریک و ویژگی‌های آنها را پوشش می‌دهد، همچنین اشیا را با تغییر شکل‌دهنده‌ها، کار با ژنراتورها، و ذخیره کار شما و ساختار فایل Cinema 4D را پوشش می‌دهد. اندی شما را در کار با دوربین ها، مواد و نورها راهنمایی می کند. به علاوه، او به اصول رندر مانند تنظیمات رندر معمولی و نحوه ایجاد رندرهای پیش نمایش و رندرهای نهایی می پردازد.

توجه: این دوره توسط اندی نیدهام ایجاد شده است. ما خوشحالیم که میزبان این آموزش در کتابخانه خود هستیم.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • Learning Cinema 4D (در حال پیشرفت) Learning Cinema 4D (In progress)

1. شروع و مفاهیم کلیدی 1. Getting Started and Key Concepts

  • مقدمه ای بر چیدمان استاندارد Introduction to the standard layout

  • پیمایش در نمای سه بعدی Navigating the 3D viewport

  • حرکت اجسام به صورت سه بعدی Moving objects in 3D

  • سلسله مراتب شی The object hierarchy

  • امتحان فصل Chapter Quiz

2. راحت شدن با اشیاء 2. Getting Comfortable with Objects

  • اشیاء پارامتریک و ویژگی های آنها Parametric objects and their attributes

  • اصلاح اجسام با تغییر شکل دهنده ها Modifying objects with deformers

  • کار با ژنراتورها Working with generators

  • ذخیره کار و ساختار فایل C4D Saving work and the C4D file structure

  • امتحان فصل Chapter Quiz

3. کار با دوربین 3. Working with Cameras

  • اصول اولیه دوربین Camera basics

  • کنترل دوربین ها با برچسب Controlling cameras with tags

  • شکل‌گیری بین دوربین‌ها Morphing between cameras

  • امتحان فصل Chapter Quiz

4. مواد و چراغ ها 4. Materials and Lights

  • ایجاد و به کارگیری مواد اولیه Creating and applying basic materials

  • ایجاد و استفاده از مواد پیچیده تر Creating and applying more complex materials

  • کار با چراغ Working with lights

  • نور با HDRI Light with HDRIs

  • امتحان فصل Chapter Quiz

5. مبانی رندرینگ 5. Rendering Basics

  • تنظیمات رندر رایج Common render settings

  • ایجاد رندرهای پیش نمایش Creating preview renders

  • ایجاد رندرهای نهایی Creating final renders

  • امتحان فصل Chapter Quiz

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش سینمای 4 بعدی
جزییات دوره
1h 45m
25
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
-
- از 5
دارد
دارد
دارد
Andy Needham
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Andy Needham Andy Needham

طراح حرکت ، ویراستار ، آهنگساز Andy Needham یک طراح ، ویراستار و آهنگساز حرکت مستقل است.

از سال 2004 در صنعت موشن گرافیک کار می کند. اندی از After Effects و دیگر برنامه های Adobe ، Final Cut Pro ، CINEMA 4D ، mocha و نوک از مشتریان او می توان به Google ، Sony Ericsson ، X Factor USA و گروه Coldplay اشاره کرد. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت وی ، imcalledandy.com مراجعه کنید.