آموزش Kotlin برای مبتدیان: یادگیری برنامه نویسی با Kotlin

Kotlin for Beginners: Learn Programming With Kotlin

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: کاتلین را از ابتدا یاد بگیرید! برای تحقق بخشیدن به پروژه های کدنویسی و برنامه های اندروید، شی گرا و اصطلاحی Kotlin را درک کنید! ایجاد برنامه های کاربردی حرفه ای با استفاده از Kotlin، زبان برنامه نویسی جدید مبتنی بر جاوا که توسط Jetbrains توسعه یافته است. زبان های شی گرا مانند Java، C++، PHP، C#، Scala یا Swift از Intellij، IDE محبوب جاوا (و Kotlin) برای نوشتن کد به طور موثر و حرفه ای استفاده کنید. از طریق تمام تنظیماتی که برای استفاده از Kotlin نیاز دارید، باید بتوانید نرم افزار جدیدی را روی رایانه خود نصب کنید (JDK + IntelliJ)، ما فرآیند واقعی را در داخل دوره طی خواهیم کرد.

این تنها دوره آموزشی Udemy است که از وب سایت رسمی Kotlin و همچنین وب سایت رسمی توسعه دهندگان اندروید برای افرادی که می خواهند Kotlin را یاد بگیرند، چه برای آندروید یا اهداف دیگر، ارجاع داده شده است!

برنامه نویسی را در Kotlin بیاموزید، زیباترین زبان برنامه نویسی مدرن مبتنی بر جاوا!

به این دوره آموزشی مبتدی بپیوندید تا کدنویسی را با زبانی عالی و آسان یاد بگیرید!

تخصص خود را به عنوان یک برنامه نویس جاوا یا اندروید گسترش دهید و کیفیت کد خود را بهبود بخشید!

من به هر سؤالی که دارید پاسخ می‌دهم، اگر گیر کردید شخصاً به شما کمک می‌کنم و به بازخورد شما گوش می‌دهم! به بیش از 15000 دانشجوی خوشحال من در Udemy بپیوندید!

این دوره به شما برنامه نویسی در Kotlin را آموزش می دهد! ما با اصول اولیه شروع می کنیم بنابراین این دوره کاملاً برای مبتدیان مناسب است. آنچه را که یاد می گیرید در چندین چالش کدنویسی به کار خواهید گرفت. بنابراین در پایان، می‌توانید برنامه‌های کاربردی خود را در Kotlin ایجاد کنید.

اگر یک برنامه‌نویس اندروید هستید، می‌توانید از این دوره برای ارتقاء سرعت با این زبان عالی استفاده کنید. Kotlin به شما این امکان را می دهد که یک پایه کد تمیزتر و گویاتر داشته باشید، از مفاهیمی استفاده کنید که فراتر از جاوا 8 است و برنامه های قوی تری برای Android بنویسید.


موضوعات تحت پوشش عبارتند از:

  • انواع تهی متغیرها (ایمنی تهی)

  • شرط: اگر و چه زمانی

  • حلقه ها: برای و در حالی که

  • توابع

  • شی گرا: کلاس ها، اشیا، رابط ها، وراثت و غیره.

  • کلاس های داده (یک ویژگی مفید در Kotlin)

  • به روز رسانی: شی گرایی بیشتر + اعداد باینری و هگزادسیمال

  • UPDATE: اصل پنهان کردن اطلاعات + ژنریک


این دوره همچنین شی گرایی را پوشش می دهد، پارادایم اصلی توسعه که شما باید در دنیای امروز درک کنید. اما ما همچنین به مفاهیم برنامه نویسی کاربردی نگاه خواهیم کرد که زندگی شما را بسیار آسان تر می کند.

وقتی این موارد را فهمیدید، می‌توانید سایر زبان‌های شی گرا از جمله جاوا، PHP، C++، C#، Scala یا Swift را نیز درک کنید. همه آنها از همین پارادایم های اساسی استفاده می کنند.


بنابراین برای کمک به شکل دادن به این دوره و تبدیل شدن به بخشی از جامعه داخلی، همین حالا وارد شوید!


سرفصل ها و درس ها

خوش آمدی! Welcome!

  • مقدمه (از این دوره چه چیزی بدست می آورید!) Introduction (What You're Going To Get Out Of This Course!)

  • چگونه از این دوره بهترین استفاده را ببریم How To Make The Most Of This Course

خوش آمدی! Welcome!

  • مقدمه (از این دوره چه چیزی بدست می آورید!) Introduction (What You're Going To Get Out Of This Course!)

  • چگونه از این دوره بهترین استفاده را ببریم How To Make The Most Of This Course

کاتلین چیست؟ What is Kotlin?

  • مروری کوتاه A Brief Overview

  • آن را در 30 ثانیه امتحان کنید! Try It Out In 30 Seconds!

کاتلین چیست؟ What is Kotlin?

  • مروری کوتاه A Brief Overview

  • آن را در 30 ثانیه امتحان کنید! Try It Out In 30 Seconds!

دریافت ابزار Getting the Tools

  • دانلود JDK Downloading the JDK

  • دانلود IntelliJ Downloading IntelliJ

  • راه اندازی IntelliJ Setting up IntelliJ

دریافت ابزار Getting the Tools

  • دانلود JDK Downloading the JDK

  • دانلود IntelliJ Downloading IntelliJ

  • راه اندازی IntelliJ Setting up IntelliJ

شروع کار با کاتلین! Getting Started With Kotlin!

  • استفاده از Kotlin Interactive در REPL Using Kotlin Interactively in REPL

  • متغیرها Variables

  • متغیرها Variables

  • انواع اولیه و رشته ها Primitive Types & Strings

  • متغیرها و انواع داده ها Variables and Data Types

  • عبارات در مقابل عبارات Expressions vs. Statements

  • عبارات در مقابل عبارات Expressions vs. Statements

  • متغیرهای پوچ Nullable Variables

  • Nullable ها Nullables

  • اولین برنامه مستقل شما Your First Stand-Alone App

شروع کار با کاتلین! Getting Started With Kotlin!

  • استفاده از Kotlin Interactive در REPL Using Kotlin Interactively in REPL

  • متغیرها Variables

  • متغیرها Variables

  • انواع اولیه و رشته ها Primitive Types & Strings

  • متغیرها و انواع داده ها Variables and Data Types

  • عبارات در مقابل عبارات Expressions vs. Statements

  • عبارات در مقابل عبارات Expressions vs. Statements

  • متغیرهای پوچ Nullable Variables

  • Nullable ها Nullables

  • اولین برنامه مستقل شما Your First Stand-Alone App

اظهارات مشروط Conditional Statements

  • عبارات شرطی با استفاده از "if" Conditional Statements Using "if"

  • اگر بیانیه ها if Statements

  • عبارات شرطی با استفاده از "when" Conditional Statements Using "when"

  • وقتی بیانیه ها when Statements

  • چه زمانی از "اگر" در مقابل "وقتی" استفاده کنیم When to Use "if" vs "when"

  • گزاره های شرطی با استفاده از «اگر» و «وقتی» Conditional Statements Using "if" and "when"

  • عبارات شرطی Conditional Expressions

  • پیشرفته تر "وقتی" می سازد More Advanced "when" Constructs

  • شرایط پیشرفته Advanced Conditionals

  • چالش کدنویسی: شرایط Coding Challenge: Conditionals

اظهارات مشروط Conditional Statements

  • عبارات شرطی با استفاده از "if" Conditional Statements Using "if"

  • اگر بیانیه ها if Statements

  • عبارات شرطی با استفاده از "when" Conditional Statements Using "when"

  • وقتی بیانیه ها when Statements

  • چه زمانی از "اگر" در مقابل "وقتی" استفاده کنیم When to Use "if" vs "when"

  • گزاره های شرطی با استفاده از «اگر» و «وقتی» Conditional Statements Using "if" and "when"

  • عبارات شرطی Conditional Expressions

  • پیشرفته تر "وقتی" می سازد More Advanced "when" Constructs

  • شرایط پیشرفته Advanced Conditionals

  • چالش کدنویسی: شرایط Coding Challenge: Conditionals

آرایه ها و لیست ها Arrays and Lists

  • آرایه ها در مقابل لیست ها Arrays vs. Lists

  • آرایه ها در کاتلین Arrays in Kotlin

  • فهرست ها در کاتلین Lists in Kotlin

  • آرایه ها و لیست ها در کاتلین Arrays and Lists in Kotlin

آرایه ها و لیست ها Arrays and Lists

  • آرایه ها در مقابل لیست ها Arrays vs. Lists

  • آرایه ها در کاتلین Arrays in Kotlin

  • فهرست ها در کاتلین Lists in Kotlin

  • آرایه ها و لیست ها در کاتلین Arrays and Lists in Kotlin

حلقه شانس Lucky Loop

  • "برای" حلقه ها "for" Loops

  • حلقه های "در حالی که". "while" Loops

  • حلقه ها با استفاده از "for" و "while" Loops Using "for" and "while"

  • استفاده از عبارت break و continue Using "break" and "continue" Statements

  • حلقه های نامگذاری Naming loops

  • با استفاده از استراحت، ادامه و بازگشت Using break, continue and return

  • چالش کدنویسی: استفاده از حلقه ها Coding Challenge: Using Loops

حلقه شانس Lucky Loop

  • "برای" حلقه ها "for" Loops

  • حلقه های "در حالی که". "while" Loops

  • حلقه ها با استفاده از "for" و "while" Loops Using "for" and "while"

  • استفاده از عبارت break و continue Using "break" and "continue" Statements

  • حلقه های نامگذاری Naming loops

  • با استفاده از استراحت، ادامه و بازگشت Using break, continue and return

  • چالش کدنویسی: استفاده از حلقه ها Coding Challenge: Using Loops

مبتدی مبارک! Congrats Novice!

  • تبریک می گویم! Congratulations!

  • همه اصول اولیه (آنچه را که یاد گرفته اید خلاصه کنید!) All The Basics (Recap What You've Learned!)

  • چالش کدنویسی: حلقه ها، لیست ها و شرایط Coding Challenge: Loops, Lists and Conditionals

مبتدی مبارک! Congrats Novice!

  • تبریک می گویم! Congratulations!

  • همه اصول اولیه (آنچه را که یاد گرفته اید خلاصه کنید!) All The Basics (Recap What You've Learned!)

  • چالش کدنویسی: حلقه ها، لیست ها و شرایط Coding Challenge: Loops, Lists and Conditionals

کارکرد Functions

  • کارکرد Functions

  • کارکرد Functions

  • کد در امتداد: معکوس کردن یک لیست Code Along: Reversing A List

کارکرد Functions

  • کارکرد Functions

  • کارکرد Functions

  • کد در امتداد: معکوس کردن یک لیست Code Along: Reversing A List

برنامه نویسی شی گرا -- قسمت اول Object-Oriented Programming -- Part I

  • شروع با شی گرایی Starting with Object-Orientation

  • مبانی شی گرایی The Basics of Object-Orientation

  • کلاس اول شما Your First Class

  • مواد و روش ها Methods

  • خواص و روش ها Properties and Methods

  • سازندگان Constructors

  • ایجاد شی Object Creation

  • چالش کدنویسی: کلاس ها Coding Challenge: Classes

  • پارامترهای نامگذاری شده و مقادیر پیش فرض Named Parameters & Default Values

  • پارامترهای نامگذاری شده و مقادیر پیش فرض Named Parameters & Default Values

  • کلاس های باز و وراثت Open Classes and Inheritance

  • کلاس های باز و وراثت Open Classes and Inheritance

  • کلاس های چکیده Abstract Classes

  • کلاس های چکیده Abstract Classes

  • باز در مقابل چکیده Open vs. Abstract

  • باز در مقابل چکیده Open vs. Abstract

  • رابط ها Interfaces

  • رابط ها Interfaces

  • شی گرایی - قسمت اول Object-Orientation - Part I

برنامه نویسی شی گرا -- قسمت اول Object-Oriented Programming -- Part I

  • شروع با شی گرایی Starting with Object-Orientation

  • مبانی شی گرایی The Basics of Object-Orientation

  • کلاس اول شما Your First Class

  • مواد و روش ها Methods

  • خواص و روش ها Properties and Methods

  • سازندگان Constructors

  • ایجاد شی Object Creation

  • چالش کدنویسی: کلاس ها Coding Challenge: Classes

  • پارامترهای نامگذاری شده و مقادیر پیش فرض Named Parameters & Default Values

  • پارامترهای نامگذاری شده و مقادیر پیش فرض Named Parameters & Default Values

  • کلاس های باز و وراثت Open Classes and Inheritance

  • کلاس های باز و وراثت Open Classes and Inheritance

  • کلاس های چکیده Abstract Classes

  • کلاس های چکیده Abstract Classes

  • باز در مقابل چکیده Open vs. Abstract

  • باز در مقابل چکیده Open vs. Abstract

  • رابط ها Interfaces

  • رابط ها Interfaces

  • شی گرایی - قسمت اول Object-Orientation - Part I

برنامه نویسی شی گرا -- قسمت دوم Object-Oriented Programming -- Part II

  • قوانین فراگیر Overriding Rules

  • فراگیر Overriding

  • کلاس های داده Data Classes

  • کلاس های داده Data Classes

  • چالش کدنویسی: قرار دادن همه چیز با هم! Coding Challenge: Putting It All Together!

  • اشیاء/تک تن Objects / Singletons

  • فهرست های پایه Basic Enums

  • فهرست های پایه Basic Enums

  • بسته ها Packages

  • بسته ها Packages

  • واردات Imports

  • واردات Imports

برنامه نویسی شی گرا -- قسمت دوم Object-Oriented Programming -- Part II

  • قوانین فراگیر Overriding Rules

  • فراگیر Overriding

  • کلاس های داده Data Classes

  • کلاس های داده Data Classes

  • چالش کدنویسی: قرار دادن همه چیز با هم! Coding Challenge: Putting It All Together!

  • اشیاء/تک تن Objects / Singletons

  • فهرست های پایه Basic Enums

  • فهرست های پایه Basic Enums

  • بسته ها Packages

  • بسته ها Packages

  • واردات Imports

  • واردات Imports

اعداد باینری و هگزادسیمال Binary & Hexadecimal Numbers

  • اعداد هگزادسیمال و شماره رنگ Hexadecimal Numbers & The Color Enum

  • اعداد هگزادسیمال Hexadecimal Numbers

  • اعداد باینری و شماره رنگ Binary Numbers & The Color Enum

  • اعداد باینری Binary Numbers

  • اپراتورهای بیتی Bitwise Operators

اعداد باینری و هگزادسیمال Binary & Hexadecimal Numbers

  • اعداد هگزادسیمال و شماره رنگ Hexadecimal Numbers & The Color Enum

  • اعداد هگزادسیمال Hexadecimal Numbers

  • اعداد باینری و شماره رنگ Binary Numbers & The Color Enum

  • اعداد باینری Binary Numbers

  • اپراتورهای بیتی Bitwise Operators

برنامه نویسی شی گرا -- قسمت سوم Object-Oriented Programming -- Part III

  • اصل پنهان کردن اطلاعات The Principle of Information Hiding

  • پنهان کردن اطلاعات Information Hiding

  • ویژگی های II: گیرنده ها و تنظیم کننده ها Properties II: Getters and Setters

  • مسابقه: گیرندگان و ستترها Quiz: Getters and Setters

  • قابل مشاهده ها Visibilities

  • امتحان: دید Quiz: Visibilities

  • ژنریک ها Generics

  • امتحان: ژنریک Quiz: Generics

  • یک پشته عمومی A Generic Stack

  • توابع عمومی Generic Functions

  • امتحان: Generics II Quiz: Generics II

برنامه نویسی شی گرا -- قسمت سوم Object-Oriented Programming -- Part III

  • اصل پنهان کردن اطلاعات The Principle of Information Hiding

  • پنهان کردن اطلاعات Information Hiding

  • ویژگی های II: گیرنده ها و تنظیم کننده ها Properties II: Getters and Setters

  • مسابقه: گیرندگان و ستترها Quiz: Getters and Setters

  • قابل مشاهده ها Visibilities

  • امتحان: دید Quiz: Visibilities

  • ژنریک ها Generics

  • امتحان: ژنریک Quiz: Generics

  • یک پشته عمومی A Generic Stack

  • توابع عمومی Generic Functions

  • امتحان: Generics II Quiz: Generics II

I/O -- ورودی و خروجی I/O -- Input and Output

  • مقدمه ای بر I/O Introduction to I/O

  • بازی کمی کنسول A Little Console Game

  • Code Along: بازی جلاد - قسمت اول Code Along: Hangman Game - Part I

  • Code Along: بازی جلاد - قسمت دوم Code Along: Hangman Game - Part II

  • خواندن از یک فایل Reading From a File

  • آماده سازی چالش: نقشه ها Challenge Preparation: Maps

  • چالش: متداول ترین آدرس IP را پیدا کنید Challenge: Find the Most Frequent IP Address

  • راه حل چالش: متداول ترین آدرس IP را پیدا کنید Challenge Solution: Find the Most Frequent IP Address

I/O -- ورودی و خروجی I/O -- Input and Output

  • مقدمه ای بر I/O Introduction to I/O

  • بازی کمی کنسول A Little Console Game

  • Code Along: بازی جلاد - قسمت اول Code Along: Hangman Game - Part I

  • Code Along: بازی جلاد - قسمت دوم Code Along: Hangman Game - Part II

  • خواندن از یک فایل Reading From a File

  • آماده سازی چالش: نقشه ها Challenge Preparation: Maps

  • چالش: متداول ترین آدرس IP را پیدا کنید Challenge: Find the Most Frequent IP Address

  • راه حل چالش: متداول ترین آدرس IP را پیدا کنید Challenge Solution: Find the Most Frequent IP Address

جایزه Bonus

  • امتیاز: به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار به پتانسیل کامل خود برسید Bonus: Reach Your Full Potential As A Software Developer

جایزه Bonus

  • امتیاز: به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار به پتانسیل کامل خود برسید Bonus: Reach Your Full Potential As A Software Developer

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش Kotlin برای مبتدیان: یادگیری برنامه نویسی با Kotlin
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
6.5 hours
66
Udemy (یودمی) udemy-small
19 شهریور 1400 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
17,857
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Peter Sommerhoff Peter Sommerhoff

توسعه دهنده و مهندس نرم افزار - با بیش از 45000 دانشجوی شاد

Peter Sommerhoff Peter Sommerhoff

توسعه دهنده و مهندس نرم افزار - با بیش از 45000 دانشجوی شاد

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.