آموزش تکنیک های مدل سازی سطح سخت در MODO

Hard Surface Modeling Techniques in MODO

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش ها، در مورد برخی از ابزارها و تکنیک هایی که می توانید برای ایجاد مدل های سطح سخت در MODO استفاده کنید، صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: MODO 701. در این سری از آموزش ها، در مورد برخی از ابزارها و تکنیک هایی که می توانید برای ایجاد مدل های سطح سخت در MODO استفاده کنید، صحبت خواهیم کرد. ما با صحبت در مورد استفاده از تصاویر مرجع برای مدل‌سازی از داخل نمای MODO خود شروع خواهیم کرد. سپس ما شروع به مسدود کردن قطعات مختلف پروژه نمونه خود قبل از پالایش هر یک می کنیم. ما ابزارهای قدرتمند و مفیدی مانند Loop Slice، Bevel و Add Loop را بررسی خواهیم کرد تا ابعاد و جزئیات را به قطعات چند ضلعی خود اضافه کنیم. ما در مورد حفظ خطوط صاف صحبت خواهیم کرد و یاد می گیریم که سختی لبه های خود را با استفاده از حلقه های اضافی تنظیم کنیم. ما یاد خواهیم گرفت که چند ضلعی ها را بین موارد مش حرکت دهیم تا گردش کار سریعتر و انعطاف پذیرتر انجام شود. ما همچنین یاد خواهیم گرفت که چندین قطعه هندسی را به طور یکپارچه به هم وصل کنیم تا ظاهری قالب‌گیری شده ایجاد کنیم. همچنین تکنیک‌هایی را برای ایجاد سوراخ‌ها و منافذ روی سطوح کانتور یاد خواهیم گرفت. ابزارها و تکنیک هایی که یاد خواهید گرفت برای هر مدل سطح سخت قابل اجرا خواهند بود و می توانید در کمترین زمان آنها را در پروژه های خود اعمال کنید. نرم افزار مورد نیاز: MODO 701.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تکنیک های مدل سازی سطح سخت در MODO Hard Surface Modeling Techniques in MODO

  • راه اندازی تصاویر پس زمینه Setting up Backdrop Images

  • مسدود کردن در شکل کلی Blocking in the Overall Shape

  • شکل دادن به طرفین Shaping the Sides

  • اکسترود در جلو و عقب Extruding Across the Front and Back

  • جداسازی مدل Separating the Model

  • جزئیات پایین Detailing the Bottom

  • اتمام قطعه پایین Finishing the Bottom Piece

  • افزودن جزئیات به بدنه Adding Detail to the Body

  • افزودن دهانه های دکمه Adding the Button Openings

  • مدل سازی نشانگر سطل گرد و غبار Modeling the Dust Bin Indicator

  • مدل سازی باز شدن کابل Modeling the Cable Opening

  • اضافه کردن دکمه ها Adding the Buttons

  • مدل سازی چرخ ها Modeling the Wheels

  • ساخت نازل Building the Nozzle

  • افزودن اتصالات شیلنگ Adding the Hose Connectors

  • مدل سازی شیلنگ Modeling the Hose

  • جزئیات دستگیره جانبی Detailing the Side Handle

  • سوراخ کردن روی دسته Drilling out Holes on the Handle

  • اتمام دسته جانبی Finishing the Side Handle

  • راه اندازی سطل گرد و غبار Starting the Dust Bin

  • جزئیات درب سطل Detailing the Bin Lid

  • اضافه کردن دسته Adding the Handle

  • مدل سازی لچ ها Modeling the Latches

  • آغاز داخلی بن Beginning the Bin Interior

  • اتمام سطل گرد و غبار Finishing the Dust Bin

  • انجام تنظیمات نهایی Making Final Adjustments

نمایش نظرات

آموزش تکنیک های مدل سازی سطح سخت در MODO
جزییات دوره
3h 34m
27
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.