آموزش مدل سازی حیوانات برای بازی ها

Stylized Animal Modeling for Games

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: این دوره شما را با مجسمه سازی یک حیوان سبک با استفاده از Zbrush آشنا می کند که می توانید آن را برای هر پروژه مدل سازی حیوانات اعمال کنید. ایجاد یک حیوان باورپذیر و در عین حال سبک کار آسانی نیست. در این دوره، مدل سازی حیوانات سبک برای بازی ها، تمام مراحل لازم برای شروع ایجاد یک حیوان سبک در Zbrush و یک پایه محکم برای ایجاد هر حیوانی در آینده را طی خواهید کرد. شما با نگاهی به هنر مفهومی و اهمیت استفاده از مرجع آناتومی برای ایجاد باورپذیری حتی در هنگام ایجاد یک مجسمه سبک شروع خواهید کرد. پس از آن، شما یاد خواهید گرفت که چگونه مش پایه را که با جدا کردن اشکال اصلی حیوان به قسمت های مختلف ایجاد می شود، مسدود کنید. سپس، بر روی پایه ساخته شده و اشکال ثانویه حیوان را اصلاح خواهید کرد. سپس با استفاده از 3DS Max و Zbrush لوازم جانبی و زره برای حیوان خود ایجاد خواهید کرد. در نهایت، جلا و جزئیات نهایی را به مجسمه خود اضافه خواهید کرد. وقتی این دوره مجسمه سازی را تمام کردید، نه تنها روند ایجاد حیوانات سبک در Zbrush را می دانید، بلکه می توانید همان تکنیک هایی را که آموخته اید برای هر حیوانی که در آینده ایجاد می کنید به کار ببرید. نرم افزار مورد نیاز: Zbrush 4R7، 3DS Max 2013 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

جمع آوری مرجع و مسدود کردن در پایه حیوان Gathering Reference and Blocking in the Base of the Animal

  • مقدمه Introduction

  • مرجع جمع آوری و تجزیه و تحلیل Gathering and Analyzing Reference

  • مسدود کردن بدن و پاها Blocking out the Body and Legs

  • مسدود کردن سر Blocking out the Head

  • مسدود کردن گوش ها Blocking out the Ears

  • مسدود کردن دم Blocking out the Tail

  • مسدود کردن خز Blocking out the Fur

  • مسدود کردن سم ها و عاج ها Blocking out the Hooves and Tusks

  • مسدود کردن چشم ها Blocking out the Eyes

  • انجام تنظیمات نهایی Making Final Adjustments

پالایش در پایگاه حیوانات Refining in the Animal Base

  • ایجاد اشکال اصلی و تثبیت تناسب Building up Major Shapes and Fixing Proportions

  • تقارن را اعمال کنید و نسبت ها را اصلاح کنید Apply Symmetry and Refine Proportions

  • گوش ها، یال و دم را اصلاح کنید Refine the Ears, Mane, and Tail

  • تناسبات بدن را اصلاح کنید و عضلات را تعریف کنید Refine Body Proportions and Define Muscles

  • سم ها و عاج ها را اصلاح کنید Refine the Hooves and Tusks

  • اصلاح اشکال ثانویه Refine Secondary Shapes

ایجاد خز Creating the Fur

  • ویرایش هد و بازتاب دادن جزئیات روی یک شبکه چند ضلعی پایینی Editing the Head and Re-projecting the Details onto a Lower Polygon Mesh

  • تکنیک های مسدود کردن در خز Techniques for Blocking in the Fur

  • ایجاد خز روی سر Creating Fur on the Head

  • اضافه کردن خز در اطراف دم و جزئیات سم ها Adding Fur Around the Tail and Detailing the Hooves

  • ایجاد اصلاحات برای خز Making Fixes to the Fur

  • جزئیات خز Detailing the Fur

  • جزئیات یال و دم Detailing the Mane and Tail

ایجاد زین و پتو Creating the Saddle and Blanket

  • ایجاد پتو Creating the Blanket

  • مسدود کردن در زین Blocking in the Saddle

  • مسدود کردن در دکوراسیون روی زین Blocking in the Decoration on the Saddle

  • ایجاد بند کیسه ای Creating the Pouch Strap

  • ایجاد بند زین Creating the Saddle Strap

ایجاد محافظ سینه، کیف و لوازم جانبی Creating the Chest Guard, Bags, and Accessories

  • ایجاد محافظ سینه Creating the Chest Guard

  • مسدود کردن بند و ایجاد سگک کمربند را تمام کنید Finish Blocking in the Strap and Creating the Belt Buckle

  • انسداد را در جزئیات برای بند و خز به پایان برسانید Finish Blocking in Details for the Strap and Fur

  • ایجاد کیسه ها Creating the Bags

  • ایجاد کیسه ها Creating the Pouches

  • ایجاد گیره و بند محافظ سینه Creating the Clip and Chest Guard Strap

پرداخت نهایی و جزئیات Final Polish and Details

  • جزئیات لوازم جانبی Detailing the Accessories

  • جزئیات گارد سینه Detailing the Chest Guard

  • جزئیات پارچه و کیف Detailing the Fabric and Bags

  • جزئیات کیسه ها Detailing the Pouches

  • جزئیات خز Detailing the Fur

  • جزئیات حلقه زین و دکوراسیون Detailing the Saddle Loop and Decoration

  • جلا دادن صورت و بدن Polishing the Face and Body

  • جزئیات عاج ها، دندان ها و چشم ها Detailing the Tusks, Teeth, and Eyes

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی حیوانات برای بازی ها
جزییات دوره
4h 10m
43
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
19
5 از 5
دارد
دارد
دارد
Micah Masbaum
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Micah Masbaum Micah Masbaum

میکا یک هنرمند شخصیت های سه بعدی است که در تگزاس مستقر است. در حالی که بزرگ می شد ، میکا پس از تماشای فیلم هایی مانند شرک و انجام بازی های مختلف ، عشق خود را به هنر سه بعدی کشف کرد. هنگامی که او دنیای توسعه بازی را کشف کرد و دریافت که می تواند شخصیت هایی را زنده کند ، او گیر افتاد و از آن پس هرگز به عقب نگاه نکرد. Micah در حال حاضر به عنوان یک هنرمند شخصیت های سه بعدی مستقل و خلق شخصیت ها و موجودات برای بازی های ویدیویی کار می کند.