آموزش ایجاد یک شخصیت بازی در مخلوط کن

Creating a Game Character in Blender

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بلندر منوها ، گره ها و فرآیندهای پیچیده زیادی دارد. اما وقتی اینها را با کمی تخیل ترکیب کنید ، می توانید شخصیت های واقعی بازی را از دنیای دیگر خلق کنید. این دوره نشان می دهد که چگونه می توانید با مجموعه ابزارهای سه بعدی رایگان Blender شخصیت بسازید ، در حالی که مهارت های مدل سازی ، مجسمه سازی و بافت را توسعه می دهید. کریستین بردلی نشان می دهد که چگونه یک مش پایه ایجاد کنید ، شخصیت را مجسمه سازی کنید و آن را در نسخه کم پلیسی مناسب برای بازی قرار دهید. او همچنین نشان می دهد که چگونه می توان شکل را از UV پر کرد ، نقشه های معمولی را اعمال کرد و با رنگ Blender's Texture Paint رنگ را با رنگ های اصلی و سایر جزئیات رنگ آمیزی کرد.
موضوعات شامل:
  • ایجاد مش پایه
  • ساخت آرماتور
  • مارک گذاری عناصر آرماتور مانند گوش و شاخ
  • مجسمه سازی سر و دست
  • ایجاد لوازم جانبی
  • ایجاد تنوع کم پلی
  • اشعه ماورا بنفش شخصیت را باز می کند
  • پخت و استفاده از نقشه های معمولی
  • نقاشی بافت

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • گزینه های اصلی رابط و میانبرها در Blender Basic interface options and shortcuts in Blender

1. شروع به کار در مخلوط کن با پایه پایه 1. Getting Started in Blender with the Base Mesh

  • تنظیم صفحات تصویر Setting up image planes

  • جلوی پا Blocking out the leg

  • اضافه کردن اصلاح کننده آینه Adding the mirror modifier

  • اضافه کردن حلقه های لبه و صاف کردن Adding edge loops and smoothing

  • سینه و باسن را مسدود می کند Blocking out the chest and hips

  • مسدود کردن بازوها Blocking out the arms

  • انسداد در پشت و گردن Blocking in the back and neck

  • جلوی دستها و انگشتان کپی کردن Blocking out the hands and duplicate fingers

  • جلوگیری از سم Blocking out the hooves

2. استفاده از Retopo برای ایجاد یک سر کم پلی 2. Using Retopo to Make a Low-Poly Head

  • استفاده از Dyntopo در حالت مجسمه سازی برای ایجاد مش پایه روی سر Using Dyntopo in sculpting mode to make a base mesh on the head

  • استفاده از روتوش برای ساخت پایه سر: قسمت 1 Using retopo to make the head base: Part 1

  • استفاده از روتوپو برای ساخت پایه سر: قسمت 2 Using retopo to make the head base: Part 2

  • تنظیم مش سر کم پلی Adjusting the low-poly head mesh

  • اضافه کردن شاخ به شخصیت Adding horns to the character

3. مجسمه سازی فرم های شخصیت 3. Sculpting the Character Forms

  • اصلاح کننده multiresolution The multiresolution modifier

  • تنظیم منوی مجسمه سازی Setting up the sculpt menu

  • نوارهای رس را برای تعیین شکل در بدن دراز می کشید Laying down clay strips to define form in the body

  • دست مجسمه سازی Sculpting the hands

  • پایان دادن به دست و مجسمه سازی سر Finishing the hand and sculpting the head

4- ایجاد نسخه پلی پایین پایین شخصیت 4. Creating the Lower Poly Version of the Character

  • مش را تکثیر کرده و تغییرات کم و زیاد ایجاد کنید Duplicating the mesh and creating low and high variations

  • کاهش سطح چند ضلعی Reducing the polygon levels

  • تمیز کردن صحنه Cleaning up the scene

  • ایجاد لوازم جانبی برای minotaur Creating an accessory for the minotaur

5. اشعه ماوراء بنفش در حال باز کردن شکل و افزودن مواد 5. UV Unwrapping the Figure and Adding Materials

  • با استفاده از اسکریپت افزودنی Relax Using the Relax add-on script

  • بررسی اجمالی مبانی Unrapping Blender: قسمت 1 Overview of Blender unwrapping basics: Part 1

  • بررسی اجمالی مبانی Unrapping Blender: قسمت 2 Overview of Blender unwrapping basics: Part 2

  • ترکیب عناصر UV در یک فضای UV Combining the UV elements into one UV space

6. ساخت نقشه های عادی 6. Making the Normal Maps

  • صادرات مدل ها Exporting the models

  • پخت نقشه های معمولی در xNormal Baking normal maps in xNormal

  • پخت نرمال در مخلوط کن Baking normals in Blender

  • استفاده از نقشه های عادی Applying normal maps

7. رنگ بافت 7. Texture Paint

  • نمای کلی از حالت رنگ و برس ها Overview of the texture paint mode and brushes

  • رنگ کردن پایه های شکل Painting the figure base colors

  • جزئیات تصویر را نقاشی کنید Painting the figure details

  • بررسی جزئیات نقاشی نهایی Reviewing the final painting details

مراحل بعدی Next Steps

  • خداحافظ Goodbye

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک شخصیت بازی در مخلوط کن
جزییات دوره
4h 56m
40
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
76,665
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Christian Bradley Christian Bradley

کریستین بردلی مدیر محتوای بازی و توسعه برنامه درسی و استاد رسانه های دیجیتال است. کریستین برای دوازده سال گذشته به عنوان یک هنرمند محیط زیست و هنرمند بافت درگیر رایانه های شخصی ، کنسول و توسعه بازی های آنلاین بوده است. وی در بیش از 35 عنوان بازی تجاری ویدیویی در قالب های مختلف ، از جمله PC ، PS2 ، XBOX و GBA کار کرده است. کریستین قبل از ایجاد مشاغل آزاد در بیش از هفت سال پیش ، در Interplay ، The Dreamers Guild Studios و The Collective Studios در خانه کار می کرد. او در حالی که در خانه بود یا در حال عقد قرارداد بود ، روی عناوین بازی مانند Of Light and Darkness ، Deep Space Nine ، Fallen ، Unreal Tournament 2004 ، Unreal 2: Awakening و Battle Aquila کار کرد. برخی از مراجعان وی عبارتند از: اکتیویژن ، Interplay ، Digital Extreme ، Legend Entertainment ، Codemaster و Totally Games. از سال 2003 ، کریستین به عنوان مربی و مدیر دانشگاهی هنر بازی و طراحی در موسسه هنری کالیفرنیا ، سن دیگو فعالیت داشته است. کریستین در حال حاضر به همراه همسرش آنجلا ، پسر ، اندرو و یک لاک پشت جعبه ای بسیار کاریزماتیک در کالیفرنیای جنوبی زندگی می کند.