آموزش اصول پایتون 3: راهنمای مبتدیان برای برنامه نویسی پایتون

Python 3 Fundamentals: Beginners Guide to Python Programming

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

این دوره برای مبتدیان کاملاً مبتدی که قبلاً برنامه نویسی نکرده اند و همچنین برنامه نویسان موجودی که می خواهند گزینه های شغلی خود را با یادگیری پایتون افزایش دهند، طراحی شده است

Python یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در جهان است. هزاران شرکت بزرگ مانند گوگل از آن در برنامه های کاربردی حیاتی مانند جستجوی گوگل استفاده می کنند. این انتخاب شماره یک زبان برای یادگیری ماشین، علم داده و هوش مصنوعی است.

پایتون یک زبان فوق‌العاده کارآمد است: برنامه‌های شما در خطوط کد کمتری نسبت به بسیاری از زبان‌های دیگر کار بیشتری انجام می‌دهند. فلسفه طراحی آن بر خوانایی کد تأکید دارد. کد شما به راحتی خوانده می شود، اشکال زدایی آن آسان است و در مقایسه با زبان های دیگر به راحتی قابل گسترش و ساخت خواهد بود.

برای به دست آوردن آن مشاغل پردرآمد، به دانش تخصصی پایتون نیاز دارید، و این چیزی است که از این دوره به دست خواهید آورد. در پایان دوره شما یک پایه محکم در برنامه نویسی پایتون خواهید داشت. و بله، حتی اگر قبلا برنامه نویسی نکرده باشید، این امر صدق می کند. با مهارت های مناسبی که در این دوره یاد خواهید گرفت، می توانید از نظر کارفرمایان آینده قابل استخدام و ارزشمند باشید.

بخش 1 - راه اندازی مقدمه:

در بخش اول می‌خواهیم پایتون را در رایانه خود (ویندوز، مک) دانلود کرده و آن را تنظیم کنیم. سپس IntelliJ IDEA یک IDE بسیار همه کاره را برای استفاده برای چندین زبان و به خصوص پایتون دانلود می کنیم. ما همچنین Python SDK را راه‌اندازی می‌کنیم تا بتوانیم کد پایتون را ایجاد و اجرا کنیم.

بخش 2 - شروع به کار در پایتون:

ما اولین برنامه پایتون خود را ایجاد خواهیم کرد. ما در مورد چاپ در پایتون یاد خواهیم گرفت و خواهیم آموخت که رشته ها چیست و چگونه می توانیم آنها را برش دهیم تا داده های خاصی را از آنها استخراج کنیم. همچنین متوجه خواهیم شد که رشته‌ها چگونه دنباله‌ای از کاراکترها هستند و می‌توانیم واقعاً از طریق آن کاراکترها فهرست‌بندی کنیم، بنابراین این یک مقدمه کوچک برای فهرست‌ها خواهد بود.

بخش 3 - مراحل اولیه در پایتون:

در این بخش قصد داریم در مورد بلوک های کد و نحوه استفاده از دستورات شرطی برای اجرای کدهای خاص فقط در شرایط خاص استفاده کنیم. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه می توانیم از Debugger در IntelliJ استفاده کنیم و اهمیت آن را درک خواهیم کرد. ما همچنین به آزمایش عملگرها، مقادیر بولی و جداول حقیقت خواهیم پرداخت. در نهایت خواهیم دید که عبارات پیچیده چیست و چگونه می توانیم از آنها برای خوانایی بیشتر کد استفاده کنیم.

بخش 4 - حلقه ها در پایتون:

این احتمالا سرگرم کننده ترین بخش خواهد بود. ما به حلقه‌ها، حلقه‌ها و حلقه‌های while می‌پردازیم و تفاوت بین آنها و زمان استفاده از هرکدام را یاد می‌گیریم. ما ترفندهای مختلفی را برای استفاده در حلقه‌ها یاد خواهیم گرفت، مانند شکستن و ادامه دادن و استفاده از آن ترفندها برای ایجاد بازی‌های سرگرم‌کننده. ما همچنین الگوریتم جستجوی باینری را یاد خواهیم گرفت که کمی هوشمندی را به برنامه ما معرفی می کند.

آنچه در این دوره خواهید آموخت:

  1. پایتون را دانلود و نصب کنید

  2. IntelliJ IDEA را به عنوان IDE خود دانلود و تنظیم کنید

  3. Python SDK

    را تنظیم کنید
  4. نحوه عملکرد چاپ در پایتون

    را بیاموزید
  5. نحوه عملکرد Stings در پایتون

    را بیاموزید
  6. درک کنید که چه کاراکترهای خاصی در پایتون وجود دارد

  7. نحوه فهرست بندی از طریق رشته ها را بدانید

  8. نحوه برش رشته ها برای استخراج داده ها را بیاموزید

  9. نحوه استفاده از عملگرهای رشته

  10. عبارات شرطی ایجاد کنید

  11. در عبارات پیچیده متخصص شوید

  12. در مورد مقادیر بولی اطلاعات کسب کنید

  13. درک کنید که جداول حقیقت چیست

  14. حلقه‌های حلقه‌ها را بیاموزید

  15. Learn while Loops

  16. در حلقه‌ها عمیق‌تر شوید و از آنها در بازی‌های جدید استفاده کنید

پروژه کلاس شما این است که بازی نوع High-Low خود را ایجاد کنید که در آن می‌توانید یک سناریو بسازید (به عنوان مثال یک کازینو)

شما باید تمام دانش اصلی را که یاد گرفتیم (رشته‌ها در پایتون، دستورات شرطی، حلقه‌ها در پایتون) به کار ببرید.

در نهایت باید از اشکال‌زدای کد خود استفاده کنید و مطمئن شوید که در هر مرحله از فرآیند چه اتفاقی می‌افتد


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • عمیق تر به بیانیه های مشروط Deeper Into Conditional Statements

  • ساده سازی مقایسه زنجیره ای Simplify Chained Comparison

  • متغیرها و انواع Variables and Types

  • تو در تو برای حلقه ها Nested for loops

  • بخش 3 - مراحل اول در پایتون: مقدمه ای بر بلوک ها و دستورات Section 3 - First Steps In Python: Introduction to Blocks and statements

  • بخش 4 - حلقه‌ها در پایتون: مقدمه برای حلقه‌ها Section 4 - Loops In Python: Introduction To for loops

  • دیگر در بالا-پایین Else in High-Low

  • عمیق تر به محدوده Deeper into Ranges

  • مولد اعداد تصادفی و وارد کردن Random Number Generator and Importing

  • اشکال زدایی یک حلقه for Debugging a for loop

  • عملگرهای رشته ای String Operators

  • اشکال زدایی if، elif و other Debugging if, elif and else

  • برش رشته ها Slicing Strings

  • اولویت اپراتور Operator Precedence

  • شکستن در حلقه while Break in a while loop

  • راه اندازی IntelliJ IDEA Setting up IntelliJ IDEA

  • چاپ اعداد Printing numbers

  • اگر بیانیه ها If Statements

  • چیزی برای مراقب Something To Watch Out For

  • دانلود IntelliJ IDEA برای Windows/Mac/Linux Downloading IntelliJ IDEA for Windows/Mac/Linux

  • چرا باید این دوره را تماشا کنید Why You Should Watch This Course

  • استفاده از Debugger در IntelliJ Using the Debugger in IntelliJ

  • نوع داده رشته ای String Data Type

  • شخصیت های خاص Special Characters

  • چاپ در پایتون Printing in Python

  • رشته ها در پایتون Strings in Python

  • بیانیه های دیگر در حلقه ها Else Statements in Loops

  • مقادیر بولی (درست و نادرست) Boolean Values (True and False)

  • در حال تکمیل بازی ما Completing our Game

  • بالا کم High Low

  • عمیق تر به حلقه های while Deeper into while loops

  • بخش 4 - حلقه‌ها در پایتون: مقدمه حلقه‌های while Section 4 - Loops In Python: Introduction To while loops

  • اضافه کردن یک حدس دوم Adding a Second Guess

  • اپراتورهای اعداد Numbers Operators

  • بخش 1 - مقدمه و راه اندازی Python برای Windows/Mac Section 1 - Introduction & Setup Python for Windows/Mac

  • اپراتورهای آزمایشی Testing Operators

  • استفاده از مرحله در حین برش Using a Step while Slicing

  • استفاده از حلقه های break in for Using break in for loops

  • عبارات پیچیده با استفاده از و، یا Complex Expressions using and, or

  • برش به عقب Slicing Backwards

  • تست ارزش حقیقت Truth Value Testing

  • بیانیه های الیف Elif Statements

  • بخش 2 - شروع به کار در پایتون: اولین برنامه پایتون ما Section 2 - Getting Started In Python: Our First Python Program

  • الگوریتم جستجوی باینری Binary Search Algorithm

  • نمایه سازی منفی در رشته ها Negative Indexing in Strings

  • برش با منفی Slicing with Negatives

  • اگر به روشی متفاوت If In A Different Way

  • چرا استفاده از هیچ Why Use None

  • از حلقه های continue in برای استفاده کنید Using continue in for loops

  • برای حلقه های بیش از یک محدوده For loops over a Range

نمایش نظرات

آموزش اصول پایتون 3: راهنمای مبتدیان برای برنامه نویسی پایتون
جزییات دوره
4h 57m
50
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
134
4 از 5
ندارد
دارد
دارد
Michael Murr
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Michael Murr Michael Murr

مهندس نرم افزار :: توسعه دهنده بازی :: Entrepreneur سلام، اسم من مایکل مور است. من یک مهندس نرم افزار از یکی از معتبرترین دانشگاه های خاورمیانه و بنیانگذار DoubleM Dev هستم. من در حدود 11 سالگی کدنویسی را شروع کردم، زمانی که پدرم اولین خطوط من از HTML را به من یاد داد، و هرگز به گذشته نگاه نکرده ام. من یک مهندس نرم افزار با بیش از 10 سال سابقه کار هستم. من بنیانگذار DoubleM GameDev، یک شرکت پیشرو نرم افزار توسعه بازی در خاورمیانه هستم. در طول سال‌ها، من به صدها دانش‌آموز کمک کرده‌ام تا بازی‌های دنیای واقعی بسازند، نحوه کدنویسی را بیاموزند و زندگی خود را برای فرصت‌هایی در بسیاری از زمینه‌هایی که نیاز به مهارت برنامه‌نویسی نرم‌افزاری دارند، تنظیم کنند. و من به شما کمک خواهم کرد که همین کار را انجام دهید. من به سی شارپ، جاوا، سی پلاس پلاس و پایتون تسلط کامل دارم و هدف من این است که همه اینها و موارد دیگر را به روشی سرگرم کننده به شما آموزش دهم. من نمی توانم صبر کنم تا سفر شما را با شما آغاز کنم و در هر قدم شما را همراهی کنم.