آموزش ویژگی های جدید مایا 2016

Maya 2016 New Features

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: اطلاعات جدید و بهبود یافته در Maya 2016 را بیابید. Aaron F. Ross ویژگی ها و پیشرفت هایی را که بیشتر به نفع هنرمندان 3D خواهد بود ، از جمله رابط کاربری ساده و سیستم مدیریت رنگ ، ویرایشگر جدید مواد Hypershade و ابزارهای قدرتمند و سرگرم کننده مجسمه سازی را مرور می کند. . او همچنین پوست بدون رنگ را با تغییر شکل دهنده های شبکه دلتا و بهبود سیستم های نمونه و پویا مانند XGen و Bifröst پوشش می دهد.
موضوعات شامل:
  • پیمایش در منوها و قفسه ها
  • استفاده از ابزارهای جدید تبدیل
  • تسریع مشها و بارگذاری مواد
  • استفاده از صادر کننده بازی
  • تنظیم تنظیمات مدیریت رنگ
  • استفاده از Hypershade
  • کار با ابزار مجسمه سازی
  • ویرایش UV با استفاده از ابزار برس
  • متحرک سازی با Bifröst و Nucleus

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. رابط جدید مایا 1. Maya's New Interface

  • پیمایش در منوها و قفسه ها Navigating menus and shelves

  • مقیاس گذاری رابط Scaling the interface

  • اختصاص میانبرها در ویرایشگر Hotkey Assigning shortcuts in the Hotkey Editor

  • مقادیر ویژگی را با ویرایشگر In-View تنظیم کنید Setting attribute values with the In-View Editor

  • با استفاده از ابزارهای جدید Transform Using the new Transform tools

2. عملکرد و قابلیت همکاری 2. Performance and Interoperability

  • شتاب دادن به مش و GPU Override Accelerating meshes with GPU Override

  • شتاب بارگذاری مواد Accelerating material loading

  • مدل های صادر کننده با Game Exporter Exporting models with the Game Exporter

  • صادر کننده انیمیشن با Game Exporter Exporting animation with the Game Exporter

3. مدیریت رنگ و ارائه 3. Color Management and Rendering

  • قرار گرفتن در معرض تنظیمات پرتوی ذهنی Exposing legacy mental ray settings

  • درک مدیریت رنگ Understanding color management

  • مدیریت تنظیمات رنگ Managing color settings

  • ارائه پرونده های خام Rendering raw files

  • درک ترجیحات Understanding preferences

  • با استفاده از خورشید و آسمان فیزیکی Using Physical Sun and Sky

  • خورشید و آسمان فیزیکی مدیریت رنگ Color-managing Physical Sun and Sky

  • جابجایی اشیاء با Viewport 2.0 Hold Out Matting objects with Viewport 2.0 Hold Out

4. Hypershade جدید 4. The New Hypershade

  • معرفی Hypershade جدید Introducing the new Hypershade

  • پنهان کردن صفات با نمای نگاهدف Hiding attributes with Lookdev view

  • پیش نمایش سایه ها در Viewer Material Previewing shaders in the Material Viewer

  • شخصی سازی رابط Hypershade Customizing the Hypershade interface

  • به روزرسانی سواچ ها Updating swatches

5- مدل سازی و تقلب 5. Modeling and Rigging

  • یکپارچه سازی جعبه ابزار مدل سازی Integrating the Modeling Toolkit

  • ایجاد اشکال ترکیبی تک مش Creating single-mesh blend shapes

  • کاوش در ابزارهای جدید مجسمه سازی Exploring the new sculpting tools

  • ویرایش اشعه ماوراء بنفش با ابزار برس Editing UVs with the brush tools

  • پوست سازی با تغییر شکل Delta Mush Skinning with the Delta Mush deformer

  • معرفی XGen Introducing XGen

6. انیمیشن 6. Animation

  • تجسم لنگر دنباله حرکت Visualizing motion trail anchor transforms

  • شبیه سازی بدنهای نرم با هسته Simulating soft bodies with Nucleus

  • چشمه ها را اضافه کنید Adding springs

  • معرفی Bifröst Introducing Bifröst

  • فعال کردن برخورد Bifröst Enabling Bifröst collisions

نتیجه Conclusion

  • خداحافظ Goodbye

نمایش نظرات

آموزش ویژگی های جدید مایا 2016
جزییات دوره
2h 28m
36
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
36,417
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Aaron F. Ross
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Aaron F. Ross Aaron F. Ross

کارشناس 3 بعدی، تهیه کننده ویدئو، و معلم

آرون اف. راس یک متخصص سه بعدی، تهیه کننده ویدئو، نویسنده و معلم است.

آرون ویدیوهای انتزاعی و رایانه ایجاد می کند. انیمیشن آثار او در جشنواره‌ها و مکان‌های معتبری مانند SIGGRAPH، ISEA، Berlin Interfilm، Geneva Videoweek و Exploratorium به نمایش درآمده است. در طول سال ها او به صورت حرفه ای در نقش های مختلفی از جمله کارگردان، تدوینگر، فیلمبردار، مدل ساز کامپیوتری سه بعدی، انیماتور و طراح صدا کار کرده است. آرون در انیمیشن های سه بعدی متخصص است و سه کتاب در این زمینه نوشته یا با هم نوشته است. در سال 1999 تدریس در سطح دانشگاه را آغاز کرد و در سال 2007 شروع به تدریس دوره های توسعه حرفه ای شتاب در مایا و 3ds Max کرد. او در حال حاضر یک وب سایت آموزشی برای هنرمندان سه بعدی، digitalartsguild.com دارد. آرون دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در رشته فیلم/ویدئو از موسسه هنرهای کالیفرنیا و لیسانس هنرهای زیبا از دانشکده انستیتو هنر شیکاگو است.