آموزش بدنه های نرم و سفت در XSI

Soft and Rigid Bodies in XSI

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با 3.5 ساعت آموزش پروژه محور، درک خود را از پویایی بدنه نرم و سفت در XSI به حداکثر برسانید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 5 Essentials و بالاتر. درک خود را از پویایی بدن نرم و سفت در XSI با 3.5 ساعت آموزش پروژه محور به حداکثر برسانید. ایده آل برای کاربران مبتدی تا متوسط. برجسته های محبوب عبارتند از: شبیه سازی بدن سفت و سخت. اجسام صلب فعال و غیرفعال؛ نیروها؛ محیط ها؛ موتورهای بدنه سخت ODE و physX. تبدیل شبیه سازی به انیمیشن شبیه سازی بدن نرم. اشیاء؛ خوشه ها متحرک سازی بدن های نرم; تأثیرگذاری بر پویایی بدن نرم. GATOR; Rigs مبتنی بر شبیه سازی نرم افزار مورد نیاز: XSI 5 Essentials و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

بدنه های نرم و سفت در XSI Soft and Rigid Bodies in XSI

  • راه اندازی یک شبیه سازی اولیه بدنه صلب Setting up a Basic Rigid Body Simulation

  • بررسی انواع مختلف هندسه برخورد Exploring Different Types of Collision Geometries

  • تغییر موقعیت اولیه و سرعت یک جسم صلب Changing the Initial Position and Velocity of a Rigid Body

  • تغییر رفتار فعال و غیرفعال برای متحرک کردن یک شی Switching Active and Passive Behavior to Animate an Object

  • استفاده از مرکز جرم برای ایجاد کیسه Bop لرزان Using the Center of Mass to Create a Wobbling Bop Bag

  • نگاهی به مرکز جرم و تعادل Looking at the Center of Mass and Balancing

  • ایجاد جلوه دومینو Creating a Domino Effect

  • استفاده از محیط ها Using Environments

  • استفاده از موتور قصیده برای راه اندازی ماشین Plinko Using the Ode Engine to Set up a Plinko Machine

  • رفع مشکلاتی که در شبیه سازی های ما رخ می دهد Fixing Issues That Occur in Our Simulations

  • عملگرهای دینامیک: با استفاده از موتور بدنه صلب Physx Dynamics Operators: Using the Physx Rigid Body Engine

  • استفاده از لایه های برخورد برای کارآمدتر کردن شبیه سازی ها Using Collision Layers to Make Simulations More Efficient

  • استفاده از کنترل کننده های نیرو Using Force Controllers

  • تبدیل داده های شبیه سازی به انیمیشن Converting Simulation Data into Animation

  • آموزش در مورد اهمیت سطح و نوع برخورد بدنه محدب Learning About Surface Importance and About the Convex Hull Collision Type

  • استفاده از محدودیت‌های لولا برای ساخت درب‌های سالن مدرسه قدیمی Using Hinge Constraints to Make Some Old School Saloon Doors

  • استفاده از محدودیت های توپ و سوکت برای ایجاد یک شبیه سازی زنگ Using Ball and Socket Constraints to Create a Bell Simulation

  • ایجاد اکشن بانجی جامپینگ با محدودیت Spring Creating Some Bungee Jumping Action with the Spring Constraint

  • استفاده از محدودیت لغزنده برای ایجاد تعاملات لغزشی بین بدنه های صلب Using Slider Constraint to Create Sliding Interactions Between Rigid Bodies

  • استفاده از محدودیت ثابت برای اتصال دو بدنه صلب Using the Fixed Constraint to Attach Two Rigid Bodies

  • ساخت دکل عروسکی پارچه ای Creating a Rag Doll Rig

  • رفع محدودیت‌های دکل عروسکی ما Fixing the Constraints on Our Rag Doll Rig

  • بررسی اجمالی بدنه های نرم Overview of Soft Bodies

  • متحرک سازی با بدن های نرم Animating with Soft Bodies

  • خواص نرم بدن Soft Body Properties

  • استفاده از پلاستیک Using Plasticity

  • اینرسی و بدنه های نرم Inertia and Soft Bodies

  • تعامل بین بدن های نرم Interaction Between Soft Bodies

  • انتقال تغییر شکل بدنه نرم Transferring Soft Body Deformation

  • ترکیب بدنه های نرم و سفت Combining Soft and Rigid Bodies

  • شکستن شیشه Shattering Glass

  • قطعات ساختمانی برای یک دکل خودرو Building Parts for a Vehicle Rig

  • تنظیم محدودیت‌ها برای دکل خودروی ما Setting up Constraints for Our Vehicle Rig

  • پارامترهای محدود کننده برای دکل خودروی ما Constraining Parameters for Our Vehicle Rig

  • رفع مشکلات دکل خودروی ما Fixing Issues with Our Vehicle Rig

نمایش نظرات

آموزش بدنه های نرم و سفت در XSI
جزییات دوره
3h 4m
36
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Sunder Iyer
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sunder Iyer Sunder Iyer

ساندر که اصالتاً اهل لاگوس، نیجریه است، هم در طراحی بازی های تعاملی و هم در دنیای انیمیشن های سه بعدی پیشرفت زیادی داشته است. ساندر در طول زندگی حرفه‌ای خود مدرک‌هایی را در زمینه علوم اطلاعات رایانه، طراحی چند رسانه‌ای و بازی و همچنین انیمیشن سه بعدی شخصیت‌ها کسب کرده است. او به طور کامل وقف ارائه تجربیات نفس گیر و خارج از هنجار به بیشترین تعداد ممکن است. هدف ساندر با مهارت قدرتمند در هودینی و سال‌ها نفوذ آموزشی، ارائه راه‌حل‌های قابل فهم برای موضوعات پیچیده است.