آموزش شروع کار با مدل سازی در کرگدن

Getting Started with Modeling in Rhino

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول دوره های زیر ، از طریق ابزارهای اصلی و رابط Rhino راهنمایی خواهید شد. نرم افزار مورد نیاز: Rhino 5. در طول دروس زیر ، از طریق ابزارهای اصلی و رابط Rhino راهنمایی خواهید شد. ما CAD 2D ساده شامل منحنی ها و اشکال اساسی و همچنین نحوه ویرایش و اصلاح آنها را برای ایجاد نقاشی های ساده پوشش خواهیم داد. دروس با تکنیک های ساده تا متوسط به ساخت هندسه سه بعدی پیشرفت می کنند. با استفاده از یک پروژه طراحی اولیه لامپ ، ما تمام تکنیک های لازم برای تولید مدل های غیر ارگانیک برای طراحی محصول و همچنین منوها و ابزارهای ویرایش Rhinos را پوشش خواهیم داد. در پایان آموزش شما باید بتوانید اشیا 2 2D و 3D ساده را با استفاده از اکثر تکنیک های مدل سازی Rhino ایجاد کنید و درک درستی از نحوه انجام پروژه های مشابه داشته باشید. نرم افزار مورد نیاز: Rhino 5.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شروع کار با مدل سازی در کرگدن Getting Started with Modeling in Rhino

  • باز کردن Rhino و پوشاندن رابط اصلی Opening Rhino and Covering the Basic Interface

  • کار با هندسه اساسی Working with Basic Geometry

  • شروع یک ترسیم جلو Starting a Front Elevation Drawing

  • طراحی ربات 2D ما به پایان می رسد Finishing Our 2D Robot Drawing

  • طراحی دقیق تر 2D روی یک تصویر وارد شده Creating a More Accurate 2D Drawing Over an Imported Image

  • ادامه با نقاشی 2D طراحی لامپ ما Continuing with the 2D Drawing of Our Lamp Design

  • افزودن جزئیات به نقاشی 2 بعدی لامپ Adding Details to the 2D Drawing of the Lamp

  • نهایی کردن رسم 2D و افزودن لایه ها Finalizing the 2D Drawing and Adding Layers

  • پایان دادن به لایه های ما و شروع سه بعدی Finishing Off Our Layers and Starting 3D

  • کاوش روشهای مختلف مدل سازی سه بعدی Exploring Different Methods of 3D Modeling

  • بررسی یک روش جایگزین برای ایجاد پایه چراغ Exploring an Alternative Method of Creating the Base of the Lamp

  • پایه جایگزین ما را تمام کنید و به سمت پایه پایه حرکت کنید Finishing Off Our Alternative Base and Moving Onto the Base Mount

  • نهایی کردن پایه ما Finalizing Our Base Mount

  • حرکت به بازوی پایین لامپ ما Moving to the Lower Arm of Our Lamp

  • بازوی پایین لامپ را تمام کنید Finishing the Lower Arm of the Lamp

  • بازوی لامپ پایین را به پایه وصل کنید Connecting the Lower Lamp Arm to the Base

  • ساختن یک چشمه در کرگدن Building a Spring in Rhino

  • کار با Blend Curves and Surfaces Working with Blend Curves and Surfaces

  • پایان فنر و حرکت به سمت بازوی بالا Finishing Off the Spring and Moving Onto the Upper Arm

  • تکمیل هوک و حرکت به بالا بازو Completing the Hook and Moving to Upper Arm

  • پیوستن به بازو پایین و بالا Joining the Lower and Upper Arm

  • ایجاد یک پوشش لامپ Creating a Bulb Cover

  • پایان دادن به سطوح اصلی پوشش لامپ Finishing the Main Surfaces of the Bulb Cover

  • افزودن اتصال به بازوی فوقانی و ساخت لامپ Adding a Joint to Upper Arm and Building a Bulb

  • افزودن جزئیات عملکردی به لامپ ما Adding Functional Details to Our Lamp

  • افزودن جزئیات متن برجسته به بازوی بالا Adding Embossed Text Details to the Upper Arm

  • ایجاد لایه هایی برای هندسه سه بعدی Establishing Layers for the 3D Geometry

  • افزودن کابل برق برای پایان دادن به لامپ Adding a Power Cable to Finish Off the Lamp

  • پوشش برخی از تکنیک های اضافی میانی Covering Some Additional Intermediate Techniques

نمایش نظرات

آموزش شروع کار با مدل سازی در کرگدن
جزییات دوره
4h 55m
30
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
12
4.3 از 5
دارد
دارد
دارد
Adam Fairless
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Adam Fairless Adam Fairless

Adam Fairless طی 14 سال گذشته در صنعت طراحی بر روی طیف گسترده ای از پروژه ها و محصولات خودرو کار کرده است. مهارت های او از طراحی مفهومی و مدل سازی CAD گرفته تا تولید نهایی اقلام در خرده فروشی ، جاده و صفحه را شامل می شود. وی در انگلیس ، ایتالیا ، هنگ کنگ و ایالات متحده زندگی و کار کرده است و در حال حاضر برای اسباب بازی های WowWee به عنوان مدیر توسعه محصول در کالیفرنیا کار می کند.