آموزش مشاغل در صنعت بازی

Careers in the Game Industry

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: علاقه دارید عشق خود را به بازی های ویدیویی به یک حرفه تبدیل کنید؟ این دوره شما را با مفاهیم و مهارت های لازم برای ساختن آن در صنعت بازی مدرن آشنا می کند - خواه می خواهید بازی خود را بسازید و سرمایه خود را تأمین کنید یا در استودیوی Triple-A کار کنید ، با یک تیم مستقل یا در بازی های موبایل . درباره تاریخچه بازی های ویدیویی ، ساختار یک استودیوی بازی معمولی ، مسیرهای توزیع انواع مختلف بازی ها ، روند بازاریابی ، نقش های مختلف (اعم از هنری و فنی) و مهارت های لازم برای هر شغل اطلاعات کسب کنید. کریستین بردلی توصیه های عملی و واقعی در مورد صنعت بازی و نکاتی برای وارد شدن پا به شما ارائه می دهد. بعلاوه ، دوره ها و مسیرهای یادگیری را که برای کمک به شما در شروع کار ارائه می دهیم کشف کنید.
موضوعات شامل:
  • تاریخچه مختصری از بازیهای ویدیویی
  • مراحل توسعه بازی
  • نقشها در توسعه بازی
  • مهارت های اساسی برنامه نویسی ، هنر ، طراحی و صوتی
  • انتخاب موتور بازی
  • گزینه های بودجه خارج از سیستم استودیوی بازی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

1. بازی استودیو 1. Game Studios

  • تاریخچه مختصری از بازی های ویدیویی A brief history of video games

  • مدل استودیو The studio model

  • مراحل توسعه بازی Phases of game development

  • توسعه دهندگان و ناشران Developers and publishers

2. نقش در توسعه بازی 2. Roles in Game Development

  • نقش طراح بازی The game designer role

  • نقش طراح سطح The level designer role

  • مهارت طراحی سطح Level design skills

  • نقش های برنامه نویسی بازی Game programming roles

  • مهارت های برنامه نویسی بازی Game programming skills

  • نقش های هنرمند بازی Game artist roles

  • مهارت های بازی هنرمند Game artist skills

  • نقش های صوتی بازی Game audio roles

  • مهارت های صوتی بازی Game audio skills

3. طراحی و توسعه بازی 3. Game Design and Development

  • نظریه بازی Game theory

  • مفهوم سرگرمی The concept of fun

  • پخش کننده خود را تعریف کنید Define your player

  • پلت فرم و مدل توزیع Platform and distribution model

  • موتور بازی را انتخاب کنید Choose a game engine

4- گزینه های دیگر برای مدل استودیو 4. Alternatives to the Studio Model

  • توسعه بازی ایندی Indie game development

  • استودیوی بازی را شروع کنید Start a game studio

  • گزینه های بودجه برای بازی ها Funding options for games

گام بعدی شما چیست؟ What Is Your Next Step?

  • مراحل بعدی برای طراحان Next steps for designers

  • مراحل بعدی برای هنرمندان Next steps for artists

  • مراحل بعدی برای برنامه نویسان Next steps for programmers

  • مراحل بعدی برای مهندسان صوتی Next steps for audio engineers

نمایش نظرات

آموزش مشاغل در صنعت بازی
جزییات دوره
1h 19m
26
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
154,713
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Christian Bradley Christian Bradley

کریستین بردلی مدیر محتوای بازی و توسعه برنامه درسی و استاد رسانه های دیجیتال است. کریستین برای دوازده سال گذشته به عنوان یک هنرمند محیط زیست و هنرمند بافت درگیر رایانه های شخصی ، کنسول و توسعه بازی های آنلاین بوده است. وی در بیش از 35 عنوان بازی تجاری ویدیویی در قالب های مختلف ، از جمله PC ، PS2 ، XBOX و GBA کار کرده است. کریستین قبل از ایجاد مشاغل آزاد در بیش از هفت سال پیش ، در Interplay ، The Dreamers Guild Studios و The Collective Studios در خانه کار می کرد. او در حالی که در خانه بود یا در حال عقد قرارداد بود ، روی عناوین بازی مانند Of Light and Darkness ، Deep Space Nine ، Fallen ، Unreal Tournament 2004 ، Unreal 2: Awakening و Battle Aquila کار کرد. برخی از مراجعان وی عبارتند از: اکتیویژن ، Interplay ، Digital Extreme ، Legend Entertainment ، Codemaster و Totally Games. از سال 2003 ، کریستین به عنوان مربی و مدیر دانشگاهی هنر بازی و طراحی در موسسه هنری کالیفرنیا ، سن دیگو فعالیت داشته است. کریستین در حال حاضر به همراه همسرش آنجلا ، پسر ، اندرو و یک لاک پشت جعبه ای بسیار کاریزماتیک در کالیفرنیای جنوبی زندگی می کند.