لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
Masterclass Substance Painter تا Unreal Engine 5 [ویدئو]
Substance Painter to Unreal Engine 5 Masterclass [Video]
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
Unreal Engine مجموعه کاملی از ابزارهای ایجاد برای توسعه بازی، تجسم معماری و خودرو، ایجاد محتوای خطی فیلم و تلویزیون، پخش و تولید رویداد زنده، آموزش و شبیهسازی و سایر برنامههای بلادرنگ است. این دوره یکی از به روزترین دوره های موجود است و از جدیدترین فناوری برای ارائه محتوای پیشرفته در صنعت سه بعدی، که شامل بافت دهی سه بعدی است، استفاده می کند.
همه چیز را در مورد گردش کار نقشه UDIM بیاموزید و چرا این تغییر دهنده بازی است. همچنین بر اساس مدلسازی سهبعدی، که شامل UVs و فرآیند نقشهبرداری است، تمرکز خواهد کرد. بخش بزرگی از دوره به تنظیم صحیح مدل های شما اختصاص دارد. گردش کار پلی بالا و پایین، بهینه سازی دارایی های خود برای ایجاد مدل های سه گانه در سطح AAA را فراموش نکنید.
ما به نحوه وارد کردن و استفاده از بافت های ایجاد شده به طور خاص برای Unreal Engine و استفاده از آنها برای ایجاد مواد برای دارایی بازی واگن سبک خود نگاه خواهیم کرد. Master the Art of Substance Painter و Unreal Engine 5 نیز مقدمه ای برای تنظیم فایل ها برای ایجاد یک رابط کاربری تمیز خواهد بود. مهارت هایی که در اینجا یاد می گیرید به طور کامل به تمام ساخت های آینده شما قابل انتقال هستند.
در پایان، دانش و مهارت لازم برای ایجاد این صحنه واگن سبک شده را از ابتدا خواهید داشت. بنابراین، بیایید ما را امتحان کنید و از اینکه چقدر می توانید از یک دوره به دست آورید، شگفت زده شوید.
همه منابع در اینجا قرار داده شده اند: https://github.com/PacktPublishing/Substance-Painter-to-Unreal-Engine-5-Masterclass درک بافت دار کردن یک دارایی سبک با استفاده از فناوری UDIM
همه چیز را در مورد اصول اولیه Unreal Engine 5 بیاموزید
با نقشه بافت ارائه شده، شاخ و برگ را با حرکت از ابتدا ایجاد کنید
حفظ و بهینه سازی زیبایی شناسی هنر تلطیف شده را بیاموزید
آموزش حل موثر مسائل در Substance Painter و Unreal Engine 5 (UE5)
طراحی صحنه Unreal Engine 5 (UE5) از سطح مبتدی این دوره برای هنرمندان مبتدی مدلسازی سه بعدی و طراحان بازی است که مشتاق یادگیری نحوه بافت یک واگن استایل شده و قرار دادن آن در یک صحنه سبک شده در آتش کمپ هستند. علاقه مندان به Unreal Engine 5 (UE5) که می خواهند به سرعت درک خود را از تغییرات جدید و هیجان انگیز آن پیگیری کنند. و مدلسازهای سه بعدی مبتدی تا متوسط که می خواهند مدل سازی خود را به سطح جدیدی برسانند و گردش کار خود را با نکات و ترفندها بهبود بخشند. استفاده از سیستم ذرات UE5 نیاگارا برای ایجاد شبیه سازی آتش و کرم شب تاب * ایجاد مواد برای شاخ و برگ، زمین و موارد دیگر * رندر کردن دارایی ها در Substance و ایجاد یک ویدیوی ارائه محیطی در UE5
سرفصل ها و درس ها
معرفی
Introduction
به Substance Painter Basics خوش آمدید
Welcome to Substance Painter Basics
کار با اودیم ها
Working with Udims
پیمایش در Viewport
Navigating the Viewport
پختن نقشه های بافت
Baking Out Texture Maps
کار با لایه ها و ماسک ها
Working with Layers and Masks
آشنایی با ماسک ها
Introduction to Masks
ایجاد چندین لایه
Creating Multiple Layers
ایجاد طرح پرچم
Creating the Flag Design
به Substance Painter Filters خوش آمدید
Welcome to Substance Painter Filters
کار با فیلترها
Working with Filters
ماسک های ایزوله کننده جریان کار حرفه ای
Professional Workflows Isolating Masks
ایجاد و صادرات مواد هوشمند
Creating and Exporting Smart Materials
راه اندازی مواد هوشمند چوب
Starting the Wood Smart Material
ایجاد Edgewear
Creating Edgewear
با استفاده از ویرایشگر Cavity Mask
Using the Cavity Mask Editor
کار با Baked Lighting
Working with Baked Lighting
اضافه کردن کانال های ناهمواری
Adding Roughness Channels
نیل بتیسون یک هنرمند حرفه ای سه بعدی با نه سال تجربه مدل سازی، از جمله دارایی ها، شخصیت ها و محیط ها است. نیل پس از حضور در دانشگاه هنرهای خلاق (UCA) برای مدرک کارشناسی هنرهای بازی های رایانه ای (Hons)، شروع به کار آزاد کرد. در سال 2019، نیل بتیسون 3D Tudor، یک کانال YouTube را برای کمک به دیگر توسعه دهندگان بازی به دلیل علاقه اش به مدل سازی سه بعدی، تأسیس کرد.
نیل یک معلم عالی است که به خاطر دستورالعملهای مختصر و تخصصش در Blender، Unreal Engine 5 و Unity شناخته شده است. راهنمایی های دقیق و سال ها تجربه او را به منبعی ارزشمند برای یادگیری جلوه های ذرات، انیمیشن دارایی های پیچیده و توسعه بازی تبدیل کرده است.
نمایش نظرات