آموزش Retopologized مش در مایا

Retopologizing Meshes in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره، یک گردش کار برای هندسه ساختمان برای دریافت بهتر جزئیات با وضوح بالا را پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Maya. در این دوره، یک گردش کار برای هندسه ساختمان برای دریافت بهتر جزئیات با وضوح بالا را پوشش خواهیم داد. مجسمه سازی جزئیات با وضوح بالا در مدل های ما به یک عمل رایج تبدیل شده است. برای به دست آوردن جزئیات با وضوح بالا از بسته مجسمه سازی خاص ما و روی مش های با جزئیات منطقی تر، نیاز به استفاده از نقشه های معمولی یا جابجایی دارد. اما توپولوژی ای که ما برای مجسمه سازی این مش ها استفاده می کنیم، هنگام ایجاد دارایی نهایی خود همیشه بهترین نیست. در این دوره یاد می گیریم که چگونه توپولوژی را روی یک مش با وضوح پایین بازتعریف کنیم تا بهتر با شکل نسخه با وضوح بالا مطابقت داشته باشد. با استفاده از مش با وضوح بالا به عنوان یک الگو، از انواع ابزارهای مدل سازی چند ضلعی برای ترسیم هندسه خود به شکل قابل استفاده تر استفاده خواهیم کرد. ما UV ها را چیدمان می کنیم و در نهایت از Transfer Maps استفاده می کنیم تا جزئیات را از هندسه وضوح بالا به مش پایه خود برسانیم. پس از تکمیل، می توانید مدل های خود را برای آماده سازی برای افزودن نقشه های معمولی بهینه سازی کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

Retopologized مش در مایا Retopologizing Meshes in Maya

  • واردات و تهیه هندسه Importing and Preparing Geometry

  • مدل سازی دهان و زبان Modeling the Mouth and Tongue

  • بیرون کشیدن صورت و ابرو Drawing Out the Face and Brow

  • اضافه کردن گوش ها Adding the Ears

  • اضافه کردن دندان و بینی Adding the Teeth and Nose

  • راه اندازی UV ها Setting up UVs

  • کپی کردن هندسه و نهایی کردن اشعه ماوراء بنفش Duplicating Geometry and Finalizing UVs

  • انتقال نقشه ها Transferring Maps

نمایش نظرات

آموزش Retopologized مش در مایا
جزییات دوره
0h 56m
9
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.