آموزش نکات و ترفندهای بدن سفت و سخت در مایا 8.5

Rigid Body Tips and Tricks in Maya 8.5

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره ما نگاهی به نکات و ترفندهای دقیق در هنگام استفاده از دینامیک بدن سفت و سخت در مایا خواهیم داشت. در این دوره نگاهی به نکات و ترفندهای دقیق در استفاده از دینامیک بدنه سخت در مایا خواهیم داشت. این درس جان تازه‌ای را به حل‌کننده بدنه سفت و سخت قدیمی می‌بخشد، زیرا در مورد برخی از مسائل اساسی گردش کار از جمله مفهوم اشیاء ایستاده و پروکسی آموزش خواهیم داد. ما همچنین زمانی را صرف یادگیری نحوه تنظیم کلون‌های بدن سفت، استفاده از بدنه‌های سفت و سخت روی شخصیت‌ها و استفاده از MEL برای حل مشکلات مختلف بدن سفت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

نکات و ترفندهای بدن سفت و سخت در مایا 8.5 Rigid Body Tips and Tricks in Maya 8.5

  • هشدارهای چرخه ای با بدنه های سفت و سخت Cycle Warnings with Rigid Bodies

  • استفاده از پایه های بدنه سفت و سخت Using Rigid Body Stand Ins

  • استفاده از پراکسی ها در Rigid Body Sims Using Proxies in Rigid Body Sims

  • ساخت کلون بدن سفت و سخت Making a Rigid Body Clone

  • کلون های بدن سفت و سخت قابل تعویض Switchable Rigid Body Clones

  • استفاده از اجسام سفت و سخت به عنوان استخوان Using Rigid Bodies as Bones

  • اضافه کردن بدن های سفت و سخت به استخوان ها Adding Rigid Bodies to Bones

  • با استفاده از شاخص شبیه سازی پخت Using the Bake Simulation Index

  • استفاده از تغییر شکل اجسام صلب Using Deforming Rigid Bodies

  • شبیه سازی های پیش بینی Predictive Simulations

  • استفاده از اطلاعات تماس Using Contact Data

نمایش نظرات

آموزش نکات و ترفندهای بدن سفت و سخت در مایا 8.5
جزییات دوره
1h 21m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Sunder Iyer
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sunder Iyer Sunder Iyer

ساندر که اصالتاً اهل لاگوس، نیجریه است، هم در طراحی بازی های تعاملی و هم در دنیای انیمیشن های سه بعدی پیشرفت زیادی داشته است. ساندر در طول زندگی حرفه‌ای خود مدرک‌هایی را در زمینه علوم اطلاعات رایانه، طراحی چند رسانه‌ای و بازی و همچنین انیمیشن سه بعدی شخصیت‌ها کسب کرده است. او به طور کامل وقف ارائه تجربیات نفس گیر و خارج از هنجار به بیشترین تعداد ممکن است. هدف ساندر با مهارت قدرتمند در هودینی و سال‌ها نفوذ آموزشی، ارائه راه‌حل‌های قابل فهم برای موضوعات پیچیده است.