آموزش مجسمه سازی سبک جنگل در ZBrush

Stylized Forest Sculpting in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این دوره ، ما نحوه مجسمه سازی Stylized Rocks and Trees در داخل ZBrush را پوشش خواهیم داد. ما بهترین برس ها ، آلفا ها و تکنیک های مورد استفاده را برای استفاده در هنگام دستیابی به طبیعت تلطیف برای بهترین نتیجه پوشش خواهیم داد. همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره 1 متر و 12 ثانیه تندیس سنگ 35 متر 36s مجسمه سازی صخره ای تلطیف شده 51m 18s مجسمه سازی Stylized Tree در zBrush 1 ساعت و 14 دقیقه 22 ثانیه مدل سازی شاخ و برگ های تلطیف شده در 3ds Max 32m 39s علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

تندیس سنگ Stylized Rock Sculpting

  • ایجاد بلوک سنگ Creating Stone Block Out

  • بررسی اجمالی Zbrush Zbrush Overview

  • مجسمه سازی سنگ در Zbrush Sculpting Rock in Zbrush

  • افزودن جزئیات کوچک به صخره Adding Small Details to the Cliff

مجسمه سازی صخره ای تلطیف شده Stylized Cliff Sculpting

  • ایجاد یک Cliff Block Out Creating a Cliff Block Out

  • مجسمه سازی اشکال بزرگ برای ایجاد یک شبح کلیف Sculpting Large Shapes to Create a Cliff Silhouette

  • ادغام کلیف با هم و افزودن جزئیات متوسط Merging the Cliff Together and Adding Medium Detail

  • تمیز کردن مجسمه Cliff Cleaning up the Cliff Sculpt

  • افزودن جزئیات کوچک به صخره Adding Small Details to the Cliff

مجسمه سازی Stylized Tree در zBrush Stylized Tree Sculpting in zBrush

  • مسدود کردن تنه درخت با استفاده از Splines Blocking out Tree Trunk Using Splines

  • مسدود کردن ریشه های درخت با استفاده از Splines Blocking out Tree Roots Using Splines

  • ایجاد الگوی درخت در فتوشاپ Creating Tree Pattern in Photoshop

  • ایجاد UV برای درخت Creating UVs for the Tree

  • اضافه کردن الگوی درخت در Zbrush Adding Tree Pattern in Zbrush

  • مجسمه سازی جزئیات متوسط در Zbrush Sculpting Medium Detail in Zbrush

  • ادغام شعب در زبروش Merging Branches in Zbrush

  • ایجاد یک درخت کنده در Zbrush Creating a Tree Stump in Zbrush

  • افزودن جزئیات کوچک در Zbrush Adding Small Detail in Zbrush

مدل سازی شاخ و برگ های تلطیف شده در 3ds Max Modeling Stylized Foliage in 3ds Max

  • ایجاد یک Blade Grass در 3ds Max Creating a Grass Blade in 3ds Max

  • ایجاد ورقه تیغه Grass در 3ds Max Creating a Grass Blade Sheet in 3ds Max

  • ایجاد یک برگ در 3ds Max Creating a Leaf in 3ds Max

  • ایجاد یک شاخه درخت در 3ds Max Creating a Tree Branch in 3ds Max

  • توزیع برگ در شعبه با حداکثر 3ds Distributing Leaves Around the Branch in 3ds Max

  • بررسی اجمالی پروژه نهایی Final Project Overview

نمایش نظرات

آموزش مجسمه سازی سبک جنگل در ZBrush
جزییات دوره
3h 15m
25
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Alex Jerjomin
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Alex Jerjomin Alex Jerjomin

الکس در لتونی شوروی به دنیا آمد. از کودکی او عاشق ساختن و خلق کردن بود و او را به سمت عشق به معماری سوق داد. الکس در نوجوانی با اولین نرم افزار CAD آشنا شد و در آنجا طرح ها و نقشه های مختلف ساختمان را آموخت. وی سپس تصمیم گرفت که اشتیاق خود را می تواند به عنوان یک هنرمند سه بعدی ترکیب کند. او به انگلستان نقل مکان کرد و در آنجا با همسر فوق العاده خود ، ناتاشا آشنا شد و برای تحصیل در انیمیشن سه بعدی و بازی هنر در دانشگاه Herefordshire حضور یافت. او بین کار در صنعت VFX یا صنعت بازی درگیر بود تا اینکه فرصت کار در استودیوی Blitz Games ، اولین شغل خود در صنعت ، ارائه شد. او سپس یک پیشنهاد شگفت انگیز برای کار در Microsoft Game Studios به دست آورد که منجر به استودیوی Rare و Lionhead شد که در حال حاضر با یک تیم شگفت انگیز از مردم کار می کند. او هم اکنون در حال کار بر روی قسمت بعدی سری Fable است.