لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش معرفی AR با Unreal و Xcode برای توسعه دهندگان
Introduction to AR with Unreal and Xcode for Developers
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
این دوره با استفاده از کد دنیای واقعی و مثالهایی با Unreal Engine و Xcode ، توسعه دهندگان وب و موبایل را با واقعیت افزوده (AR) آشنا می کند. امانوئل هنری مربی با یک بررسی مختصر از AR دقیقاً توضیح می دهد ، و توضیحاتی در مورد نصب و راه اندازی وظایف لازم که برای شروع به آن نیاز دارید. وی سپس در مورد چگونگی ساختن یک محیط AR ، توضیح می دهد که چگونه می توان به ایجاد اولیه یک پروژه نزدیک شد ، عنصری را که به عنوان جهت گیری AR دستگاه شما استفاده می شود ، ایجاد کرد و یک دوربین عبور را راه اندازی کرد. برای جمع بندی ، او به اشتراک می گذارد که چگونه با اضافه کردن علاقه به صحنه شما با استفاده از نورپردازی ، یک پروژه را نهایی کند و چگونه یک آزمایش نهایی از پروژه را بعد از قرار گرفتن همه عناصر انجام دهد.
موضوعات شامل:
بررسی مفهوم واقعیت افزوده (AR)
ایجاد یک محیط AR
راه اندازی پروژه li>
راه اندازی دوربین عبور دهنده
افزودن یک شی به صحنه شما li>
آزمایش اولیه بر روی دستگاه شما li>
افزودن نور به صحنه شما li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
پیش نیازهای دوره
Course prerequisites
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. تنظیم
1. Setting Up
واقعیت افزوده را بفهمید (AR)
Understand augmented reality (AR)
حداقل مورد نیاز سخت افزار
Minimum hardware requirements
موتور غیرواقعی را نصب کنید
Install Unreal Engine
Xcode را نصب کنید و یک حساب توسعه دهنده تنظیم کنید
Install Xcode and set up a Developer account
نصب بر روی دستگاه ویندوز
Installation on a Windows machine
2. محیط AR را بسازید
2. Build the AR Environment
راه اندازی اولیه پروژه غیر واقعی
Unreal initial project setup
اکتشاف پروژه AR
Exploration of the AR project
اشیاء سه بعدی قرار داده شده را تغییر دهید
Change 3D objects placed
یک صحنه را به صحنه خود اضافه کنید
Add an object to your scene
تست اولیه در دستگاه شما
Initial test on your device
3. اضافه کردن چراغ و روحیه به صحنه شما
3. Adding Lights and Mood to Your Scene
کاوش در چراغها
Exploring the lights
بررسی موارد دیگر
Exploring other items
4- تعامل
4. Interactions
تعامل را کشف کنید
Explore the interactions
افزونه دوربین مجازی Epic را کاوش کنید
Explore the Epic virtual camera plugin
اکتشاف نهایی در دستگاه شما
Final exploration on our device
مدیر اجرایی با بیش از 20 سال تجربه در برنامه نویسی و طراحی
امانوئل هنری یک توسعه دهنده فول استک با 20 سال تجربه در برنامه نویسی، فناوری و طراحی است.
> امانوئل مسئول تمام جنبه های پروژه های وب و تلفن همراه مبتنی بر مشتری، از جمله جدول زمانی و محدوده بوده است. این پروژهها از ابزارهای JIRA/Atlassian، متدولوژیهای چابک، و زبانها و چارچوبهایی مانند React، Angular، Node، Meteor، GraphQL، JavaScript، Swift، HTML، CSS (Sass)، MongoDB و MySQL استفاده کردهاند. او همچنین در دنیای بازی های سه بعدی با استفاده از ابزارهایی مانند Unreal، ZBrush، Maya و چندین ابزار دیگر کار می کند. او علاقه زیادی به ایجاد برنامهها و بازیهایی دارد که از جدیدترین فناوریها در ابزارها، چارچوبها و زبانهای فوق استفاده میکنند.
نمایش نظرات