آموزش موتور غیرواقعی: ایجاد قالب برای پروژه های تجسم

Unreal Engine: Creating Templates for Visualization Projects

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

شروع یک پروژه جدید در Unreal می تواند یک روند ترسناک باشد. تنظیمات زیادی وجود دارد که باید درست باشد تا صحنه شما به درستی کار کند و عالی به نظر برسد. اگر مجبور نباشید هر بار از ابتدا شروع کنید؟ در این دوره ، مربی برایان بردلی به شما نشان می دهد که چگونه می توانید قالب های پروژه ایجاد کنید که گردش کار شما را بسیار بیشتر مدیریت کرده و شما را سریعتر به ایجاد برساند. برایان پس از توضیح مزایای تنظیم الگوهایی که قبل از شروع پروژه های جدید به آنها نیاز دارید ، با ایجاد یک الگوی Arch Viz ، از جمله مواد اصلی اصلی که می توانید از آنها برای پر کردن سریع و آسان یک صحنه تجسم استفاده کنید ، با دقت عمل می کند. بعلاوه ، وی مراحل ایجاد الگوی Product Viz را با جزئیات پوشش می دهد.

توجه: این دوره توسط برایان بردلی ایجاد شده است. خوشحالیم که میزبان این آموزش در کتابخانه خود هستیم.


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • ایجاد الگوهای پروژه Creating project templates

  • ایجاد یک پروژه خالی Creating an empty project

1. ایجاد پروژه الگوی Arch Viz 1. Creating an Arch Viz Template Project

  • ایجاد ساختارهای مفید پوشه Creating useful folder structures

  • افزودن نور خورشید و آسمان Adding sun and sky lighting

  • ایجاد حجم فرآیند ارسال Building a post process volume

  • تنظیم نورپردازی کیفیت Quality lighting setup

  • قرار دادن دوربین های استاتیک برای عکس ها Placing static cameras for stills

  • ساخت دوربین قابل پخش Constructing a playable camera

  • راه اندازی زمین اصلی Setting up a basic terrain

  • ایجاد یک ماده اصلی اصلی: قسمت 1 Creating a basic master material: Part 1

  • ایجاد یک ماده اصلی اصلی: قسمت 2 Creating a basic master material: Part 2

  • ایجاد یک ماده اصلی اصلی: قسمت 3 Creating a basic master material: Part 3

  • سازمان پارامتر در UI غیر واقعی Parameter organization in the Unreal UI

2. ایجاد یک پروژه قالب محصول Viz 2. Creating a Product Viz Template Project

  • ایجاد قالب محصول Creating a product template

  • راه اندازی سیستم روشنایی سه نقطه ای Setting up a three-point lighting system

  • اضافه کردن دوربین های اضافی به صحنه Adding extra cameras to the scene

  • تغییر تنظیمات دوربین Tweaking your camera settings

  • اضافه کردن دنباله ای برای انیمیشن ها Adding a sequence for animations

  • ایجاد تنظیمات جرم نور با کیفیت بالا Creating a high-quality light mass setup

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.

آموزش موتور غیرواقعی: ایجاد قالب برای پروژه های تجسم
جزییات دوره
1h 44m
20
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
-
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Brian Bradley Brian Bradley

هنرمند سه بعدی ، صاحب مشاغل برایان بردلی یک هنرمند سه بعدی و صاحب مشاغل خودآموخته است.

برایان از اواخر سال 1993 آزمایش نرم افزارهای خلاقانه و برنامه های سه بعدی را آغاز کرد و از خود پرسید که آیا می تواند با کار با چنین ابزارهای جالبی امرار معاش کند یا نه! تا سال 1998 وی تجارت چندرسانه ای خود را آغاز کرده بود ، و در پروژه هایی از آرم های پرنده گرفته تا طراحی گرافیکی برای لباس و وسایل نقلیه تا کل محصولات و پروژه های تجسم معماری کار می کرد.

برایان در حالی که ابزار تجارت خود را فرا گرفت ، مشتاقانه علاقه مند شد آگاهی از نیاز به آموزش کاملاً توضیح یافته و با کیفیت که بتواند ابزارهای نرم افزاری را برای هر کسی که می خواهد آنها را یاد بگیرد در دسترس و باز کند. در سال 2007 وی توجه شغل خانوادگی خود را به سمت آموزش تمام وقت ابزار طراحی و طراحی گرافیک که دوست دارد به دیگران معطوف کرد.

Joel Bradley Joel Bradley

3D Artist، Trainer on 3ds Max و Maya

جوئل بردلی ، متعصب سه بعدی ، هنرهای سه بعدی را برای وب ، چاپ و چند رسانه ای و آموزش روی 3ds Max و Maya تولید می کند.

جوئل بردلی یک ژنرال سه بعدی خودآموخته است که از برنامه های طراحی سه بعدی و گرافیکی استفاده می کند او 9 ساله بود ، قبل از حرکت روی 3ds Max ، در برنامه هایی مانند trueSpace و Bryce 3D دندان های خود را بریده بود. او از مهارتهای کسب شده خود برای کار در تعدادی از زمینه های صنعتی ، از جمله تولید محتوا برای وب ، چاپ ، تجسم و چند رسانه ای استفاده کرده است.

در 4 سال گذشته توجه خود را بر روی تولید آموزش تصویری برای برنامه هایی مانند 3ds Max ، Maya ، SketchUp ، Photoshop ، Combustion ، Composite و موارد دیگر.