آموزش آزمون های تمرینی SC-100 Microsoft Cybersecurity Architect MAY

SC-100 Practice Exams Microsoft Cybersecurity Architect MAY

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد. این دوره صرفا آزمون یا تمرین می باشد و ویدیو ندارد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: 240 سوال | به روز شده در مه 2023 | گذراندن گواهینامه Microsoft SC-100 در سال 2023 | 100% سوالات آزمون تمرین واقعی آموزش قبولی در SC-100 Microsoft Cybersecurity Architect چگونه سوالات امتحان واقعی پرسیده می شود و در روز امتحان چه انتظاراتی باید داشت.

آیا به دنبال تبدیل شدن به یک معمار امنیت سایبری دارای گواهی مایکروسافت هستید؟ جلوترش رو نگاه نکن! این دوره آزمایشی با کیفیت بالا برای SC-100 همه چیزهایی را که برای قبولی در آزمون گواهینامه و ارتقای حرفه خود به سطح بعدی نیاز دارید، دارد.

پس از تکمیل موفقیت آمیز این سوالات آزمون های تمرینی، تضمین می کنید که گواهینامه معماری CyberSecurity مایکروسافت را دریافت کنید!

این دوره شامل 240 سوال منحصربه‌فرد است که با دقت طراحی شده‌اند تا با موضوعات و سطح دشواری که در امتحان واقعی SC-100 با آن مواجه می‌شوید مطابقت داشته باشد. سوالات به 6 تست جداگانه تقسیم می شوند که هر کدام دارای مجموعه سوالات چند گزینه ای و چندگزینه ای خاص خود هستند.

اما این همه چیز نیست! این دوره شامل سوالات مطالعه موردی در هر آزمون، شبیه‌سازی سناریوهای دنیای واقعی است که برای اینکه بتوانید به عنوان یک معمار امنیت سایبری لاجوردی معتبر از آن‌ها استفاده کنید، نیاز دارید.

توضیحات تفصیلی برای هر سوال شامل پیوندهایی به اسناد رسمی مایکروسافت است که به شما منابع اضافی برای غواصی عمیق تر در هر موضوع می دهد. همچنین نکات و اطلاعاتی را از متخصصان امنیت سایبری در این زمینه دریافت خواهید کرد که به شما در درک بهتر مطالب کمک می کند و بهترین شانس را برای موفقیت به شما می دهد.

وقت خود را با مطالعه مطالب بی ربط تلف نکنید. دوره به طور خاص برای آزمون SC 100 طراحی شده است، بنابراین می توانید مطمئن باشید که دقیقاً آنچه را که برای قبولی باید بدانید، یاد می گیرید.

امروز در آزمون های عملی برای دوره SC-100 ثبت نام کنید و گام نهایی را برای تبدیل شدن به یک معمار امنیت سایبری معتبر مایکروسافت بردارید!


مزایای اصلی این دوره عبارتند از:

  • 240 سوال منحصربه‌فرد غیر تکراری با دستور زبان مشابه آزمون SC-100

  • سوالات به روز شده بر اساس تغییرات از 5 مه 2023

  • 6 سوال مطالعه موردی مختلف با ساختار مشابه در آزمون SC-100

  • پرسش‌ها دارای پیوندهایی به اسناد رسمی هستند که می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد موضوعات داشته باشید

  • همه سوالات بررسی شدند و هیچ خطایی ندارند

  • اگر چیزی واضح نیست، می‌توانید هر سؤالی را بنویسید و من ظرف 24 ساعت پاسخ خواهم داد


نمونه سوال با پاسخ

---------------------------------------------- -------------

شرکت شما نگران امنیت محیط Azure خود است و می‌خواهد از اطلاعات تهدید برای بهبود امنیت استفاده کند. شما باید راه حلی را به تیم امنیتی توصیه کنید تا به آنها در ارزیابی و استفاده از اطلاعات تهدید در Azure کمک کند.

کدام راه حل را باید توصیه کنید؟


  1. Microsoft Defender for Cloud

  2. Microsoft Sentinel

  3. فایروال Azure

  4. مانیتور Azure


توضیح:

Microsoft Sentinel یک راه حل مبتنی بر اطلاعات امنیتی و مدیریت رویداد (SIEM) و هماهنگ سازی امنیتی، اتوماسیون و پاسخ (SOAR) است. این به سازمان ها کمک می کند تا با استفاده از تحلیل های پیشرفته و اطلاعات تهدید، تهدیدات امنیتی را شناسایی، پیشگیری و پاسخ دهند. Microsoft Sentinel می‌تواند داده‌ها را از منابع مختلفی دریافت کند، از جمله Microsoft Defender for Cloud، Azure Monitor و سایر راه‌حل‌های امنیتی.

با استفاده از Microsoft Sentinel، شرکت‌ها می‌توانند اطلاعات تهدید را ارزیابی کرده و از آن برای ایمن کردن محیط Azure خود استفاده کنند. آنها می توانند از فیدهای اطلاعاتی تهدید، مانند Microsoft Threat Intelligence، برای شناسایی و پاسخ به تهدیدات امنیتی استفاده کنند. آنها همچنین می توانند از Microsoft Sentinel برای ایجاد پرس و جوها و هشدارهای اطلاعاتی سفارشی تهدید بر اساس نیازهای امنیتی خاص خود استفاده کنند.

Microsoft Defender for Cloud یک راه حل امنیتی است که دید و کنترل وضعیت امنیتی منابع Azure را فراهم می کند. اگرچه می‌تواند برخی از توصیه‌ها و هشدارهای امنیتی را ارائه دهد، اما قابلیت‌های اطلاعاتی تهدیدات پیشرفته Microsoft Sentinel را ندارد.

Azure Monitor راه حلی است که نظارت و هشدار را برای منابع Azure فراهم می کند. در حالی که می‌تواند برخی از نظارت‌ها و هشدارهای مربوط به امنیت را ارائه دهد، قابلیت‌های اطلاعاتی تهدیدات پیشرفته Microsoft Sentinel را ندارد.

فایروال Azure یک راه حل امنیتی است که حفاظت در سطح شبکه را برای منابع Azure فراهم می کند. اگرچه می‌تواند محافظت در برابر حملات مبتنی بر شبکه را فراهم کند، اما قابلیت‌های پیشرفته اطلاعاتی تهدیدات مایکروسافت سنتینل را ندارد.


مستندات:
در دوره ارائه شده است

---------------------------------------------- -------------

نمونه سوالات بدون پاسخ

---------------------------------------------- -------------

شما 10 ماشین مجازی دارید که برنامه های مختلف را روی سرورهای ویندوز در اشتراک Azure خود اجرا می کنند. باید مطمئن شوید که فقط برنامه های مجاز می توانند روی ماشین های مجازی اجرا شوند. کدام کنترل امنیتی را باید توصیه کنید؟


  1. افزونه‌های ماشین مجازی در Microsoft Defender برای Cloud

  2. اطلاعات تهدید مایکروسافت سنتینل

  3. کنترل‌های انطباق معیار امنیتی Azure در Defender for Cloud

  4. خط مشی های کنترل برنامه در Microsoft Defender برای Endpoint


سازمان شما از اشتراک Microsoft 365 E5 برای همکاری و ارتباط استفاده می‌کند. با این حال، این شرکت اطلاعات بهداشتی محافظت شده (PHI) را در اسناد و ارتباطات ذخیره شده شناسایی می کند و شما باید راه حلی را برای جلوگیری از به اشتراک گذاشتن PHI در خارج از سازمان توصیه کنید. کدام گزینه را باید توصیه کنید؟


  1. خط مشی‌های برچسب حساسیت را برای Microsoft 365 برای محافظت از PHI پیکربندی کنید

  2. سیاست‌های پیشگیری از از دست دادن داده (DLP) را اجرا کنید

  3. از خط‌مشی‌های eDiscovery برای جستجو و حفظ داده‌های PHI استفاده کنید.

  4. از Azure Information Protection برای طبقه بندی و محافظت از داده های PHI استفاده کنید.

---------------------------------------------- -------------

آیا می خواهید برای این و بسیاری از سؤالات دیگر پاسخ صحیح پیدا کنید؟ آیا می خواهید در روز امتحان خود آماده باشید و با اطمینان آن را پشت سر بگذارید و گواهینامه خود را دریافت کنید؟ منتظر نباشید و تمرین را از امروز شروع کنید!


موضوعات زیر را پوشش می دهد

  • راه‌حل‌هایی طراحی کنید که با بهترین شیوه‌ها و اولویت‌های امنیتی (20 تا 25%) همسو باشد

  • طراحی عملیات امنیتی، هویت و قابلیت‌های انطباق (30 تا 35%)

  • طراحی راه حل های امنیتی برای زیرساخت (20 تا 25%)

  • طراحی راه حل های امنیتی برای برنامه ها و داده ها (20-25%)


تمرین ها و آزمونها

تست های تمرینی Practice Tests

  • تست تمرین معمار امنیت سایبری مایکروسافت SC-100 SC-100 Microsoft Cybersecurity Architect Practice Test

  • تست تمرین معمار امنیت سایبری مایکروسافت SC-100 SC-100 Microsoft Cybersecurity Architect Practice Test

  • تست تمرین معمار امنیت سایبری مایکروسافت SC-100 SC-100 Microsoft Cybersecurity Architect Practice Test

  • تست تمرین معمار امنیت سایبری مایکروسافت SC-100 SC-100 Microsoft Cybersecurity Architect Practice Test

  • تست تمرین معمار امنیت سایبری مایکروسافت SC-100 SC-100 Microsoft Cybersecurity Architect Practice Test

  • تست تمرین معمار امنیت سایبری مایکروسافت SC-100 SC-100 Microsoft Cybersecurity Architect Practice Test

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش آزمون های تمرینی SC-100 Microsoft Cybersecurity Architect MAY
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
آزمون یا تمرین
240
Udemy (یودمی) udemy-small
28 اردیبهشت 1402 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
1,277
4.5 از 5
ندارد
ندارد
ندارد
Pavel Hrabec

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Pavel Hrabec Pavel Hrabec

دارای گواهینامه SC-100، SC-200، AZ-305، AZ-500، AZ-104، SEC+، CCNA

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.