آموزش تشکیل Epic Terrains در UDK

Forming Epic Terrains in UDK

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش UDK قصد داریم نحوه ساخت منظره جهان باز در UDK را بیاموزیم. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Development Kit (بتای فوریه 2013). در این آموزش UDK، ما می خواهیم یاد بگیریم که چگونه یک چشم انداز جهان باز در UDK بسازیم. ما با یادگیری نحوه ایجاد یک منظره جدید شروع می کنیم و سپس ابزارهای اصلی مورد استفاده برای اصلاح منظره خود را بررسی می کنیم. ما در مورد نحوه مسدود کردن اشکال اصلی چشم انداز خود و چگونگی کپی کردن تشکیلات موجود برای ایجاد تشکیلات جدید صحبت خواهیم کرد. پس از آن، با یادگیری ابزارهای فرسایش و اینکه آلفاها چگونه می توانند مفید باشند، ساختن چشم انداز خود را به پایان می رسانیم. سپس با یادگیری نحوه استفاده از لایه‌ها برای کمک به اعمال مواد در چشم‌انداز خود، دوره را جمع‌بندی می‌کنیم. سپس آموزش را با صحبت در مورد نحوه رنگ آمیزی دستی مواد به پایان می رسانیم. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Development Kit (بتای فوریه 2013).

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تشکیل Epic Terrains در UDK Forming Epic Terrains in UDK

  • ایجاد مناظر جدید Creating New Landscapes

  • با استفاده از ابزار Paint Using the Paint Tool

  • با استفاده از ابزار منطقه Using the Region Tools

  • اصلاح شکل کوه Refining the Mountain Shape

  • افزودن فرسایش Adding Erosion

  • تشکیل آپارتمان های چشم انداز ما Forming the Flats of Our Landscape

  • کار با Heightmaps Working with Heightmaps

  • استفاده از نقشه وزن برای مواد نقاشی Using Weightmaps for Painting Materials

  • اتمام زمین Finishing the Terrain

نمایش نظرات

آموزش تشکیل Epic Terrains در UDK
جزییات دوره
1h 32m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.