آموزش بازگرداندن بدن

Body Restore

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: به سری نهایی کشش و ریکاوری خوش آمدید. آجی جیمز، نیروی دریایی سابق ایالات متحده، می‌داند که پس از یک حرفه سخت در رده‌های نخبگان ارتش، چه حسی دارد که بدن خود را از بین ببرد. اما به همان اندازه که تمرین سخت مهم است، او می داند که ریکاوری نیز به همان اندازه مهم است. با مشارکت آجی جیمز و بنیاد آینده SEAL، ما این مجموعه انحصاری از کلاس‌ها را برای هر کسی که به دنبال ترویج بهبودی پس از تمرین، آسیب یا تنش‌های روزانه است، ایجاد کرده‌ایم. این کلاس های 10 تا 15 دقیقه ای توسط ناحیه بدن مورد هدف قرار می گیرند تا با بهبود جریان خون، تحرک و دامنه حرکتی شما، تسکین فوری را ارائه دهند. با تمرین منظم در روال خود، روند بهبودی خود را تسریع کرده و یک عادت کششی پایدار برای سال‌های آینده ایجاد خواهید کرد. در این مجموعه شما: - سرعت ریکاوری عضلانی و کاهش درد را با 10 کلاس کششی هدفمند و یک جلسه تمرین تنفسی - تحرک و دامنه حرکتی خود را بهبود می بخشید - سطح استرس را کاهش می دهید و با حرکت منظم خلق و خوی خود را تقویت می کنید درباره SEAL Future Foundation SFF فعال است. مأموریتی برای ارائه بنیادی به نیروی دریایی SEAL که از رفاه، تحصیل و حرفه آنها برای ادامه زندگی خدمت در جوامع خود حمایت می کند. این شامل جفت کردن SEAL ها با مراقبت های بهداشتی ضروری، ارائه مشاوره شغلی، تسهیل آموزش و ایجاد جامعه است.

سرفصل ها و درس ها

سری ها series

  • چگونه به این سریال نزدیک شویم How to Approach This Series

  • آرامش بخش بالاتنه Upper Body Relaxation

  • باز کردن قفل باسن Unlock Hips

  • شانه ها را آرام کنید Soothe Shoulders

  • تسکین گردن Neck Relief

  • آرامش بخش پایین تنه Lower Body Relaxation

  • انتشار کم پشت Low Back Release

  • جوانسازی زانو Knee Rejuvenation

  • از طریق آن نفس بکش Breathe Through It

  • ریکاوری مچ پا Ankle Recovery

  • کشش 15 دقیقه ای بدن 15-Minute Body Release Stretch

  • کشش 15 دقیقه ای بادی رفرش 15-Minute Body Refresh Stretch

نمایش نظرات

سایت Alo Moves یک پلتفرم آنلاین است که به ارائه کلاس‌های ورزشی و تناسب اندام می‌پردازد. این سایت متعلق به برند معروف Alo Yoga است و مجموعه‌ای از ویدئوهای آموزشی در زمینه‌های مختلفی مانند یوگا، پیلاتس، تمرینات قدرتی، مدیتیشن و بیشتر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کلاس‌ها توسط مربیان حرفه‌ای هدایت می‌شوند. هدف Alo Moves کمک به افراد برای بهبود سلامت جسمی و ذهنی از طریق ورزش و تمرینات منظم است.

 

 

آموزش بازگرداندن بدن
جزییات دوره
2h 15min
11
AloMoves AloMoves
(آخرین آپدیت)
6,631
- از 5
ندارد
ندارد
ندارد
Ajay James
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Ajay James Ajay James

آجی جیمز یک نیروی دریایی سابق است که بین ترینیداد و توباگو، هند غربی بریتانیا و ایالات متحده بزرگ شده است. زمانی که او 14 ساله بود، هنرهای رزمی را شروع کرد و بعدها مهارت های خود را در چندین سبک مانند موی تای، بوکس، کشتی، و جیو جیتسو توسعه داد. او به دلیل تاریخچه باورنکردنی این برنامه و چالش فیزیکی آن، علاقه مند به پیوستن به نیروی دریایی شد. او پس از غلبه بر موانع متعددی مانند اخذ تابعیت آمریکایی، یادگیری شنا و آموزش بسیار سخت، در سپتامبر 2001 به نیروی دریایی SEAL پیوست. فیلم Act of Valor. اکنون که او از خدمت خارج شده است، علاقه زیادی به بهبودی هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی دارد. استفاده از نیروی تنفس برای مدیریت استرس و استفاده از آن برای کمک به کشش‌های خود چیزی است که برای او مهم است و او تلاش می‌کند تا آن پیام را با دیگران به اشتراک بگذارد. Ajay ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا قسمت های مختلف بدن خود را به شیوه ای ملایم و حمایتی تقویت و آرام کنید تا بتوانید از زندگی خود بیشترین لذت را ببرید.