آموزش مایا 2013: 5 ابزار انیمیشن

Maya 2013 Essential Training: 5 Animation Tools

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: ابزارهای متحرک یک دوره متمرکز است که اصول پویانمایی در Autodesk Maya را شامل می شود ، از جمله تنظیم کلیدهای فریم ، کار با ویرایشگران انیمیشن و اتوماسیون انیمیشن با محدودیت ها و دکل های ساده. نویسنده George Maestri همچنین نحوه ایجاد مسیرهای حرکتی و اشیا g ارواح و ساخت چرخه های انیمیشن را نشان می دهد ، یک روش جایگزین برای حلقه انیمیشن خود با Graph Editor و Curves.
موضوعات شامل:
  • درک رابط انیمیشن
  • متحرک سازی اشیا and و خصوصیات آنها
  • ایجاد ، کپی و تنظیم فریم های کلیدی
  • ایجاد کلیدهای شکست
  • متحرک سازی اشیا along در طول مسیرها
  • پنهان کردن ، قفل کردن و محدود کردن کانال ها
  • نصب اسکلت بر روی توری
  • تغییر شکل شبکه با ابزار Skin
  • متحرک سازی اسکلت

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. انیمیشن در مایا 1. Animating in Maya

  • درک رابط انیمیشن Understanding the animation interface

  • اشیاء متحرک Animating objects

  • ویژگی های متحرک Animating attributes

  • کپی کردن و تنظیم کلیدها Copying and adjusting keys

  • ایجاد کلیدهای خرابی Creating breakdown keys

  • پخش انیمیشن با استفاده از Playblast Animation playback using Playblast

  • متحرک اشیاء در طول مسیرها Animating objects along paths

  • ایجاد مسیرهای حرکت Creating motion trails

  • اشیاء ارواح Ghosting objects

2. ویرایش انیمیشن 2. Editing Animation

  • تغییر کلیدها در ویرایشگر نمودار Modifying keys in the Graph Editor

  • کلیدهای تغییر یافته در صفحه Dope Modifying keys in the Dope Sheet

  • ایجاد چرخه انیمیشن Creating animation cycles

  • پنهان کردن ، قفل کردن و محدود کردن کانالها Hiding, locking, and limiting channels

3. تغییر شکل های اساسی و تقلب 3. Basic Deformations and Rigging

  • بررسی اصول مفاصل و پوست سازی Exploring the basics of joints and skinning

  • اسكلت ها را به مش مشبك كنيد Fitting skeletons to a mesh

  • تغییر شکل مش با استفاده از ابزار Skin Deforming a mesh using the Skin tool

  • وزنه برداری از پوست Painting skin weights

  • اسکلت های متحرک Animating skeletons

نتیجه Conclusion

  • خداحافظ Goodbye

نمایش نظرات

آموزش مایا 2013: 5 ابزار انیمیشن
جزییات دوره
1h 20m
21
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
70,484
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

George Maestri George Maestri

کارگردان و تهیه کننده انیمیشن جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.

جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.