آموزش بهبود برای همه

Improv for Everyone

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

این کلاس تکنیک های اولیه بداهه نوازی را تشریح می کند. توضیح می‌دهم که چگونه می‌توان از آن‌ها برای تقویت بازیگری صحنه و صفحه نمایش استفاده کرد، همچنین چگونه غیربازیگران می‌توانند مهارت‌های مکالمه را تقویت کنند، بر کمرویی غلبه کنند و در کلاس‌های آنلاین راحت‌تر تدریس کنند.

1. بهبود GPS ("بله، و..."):

  • یک اصل راهنما را معرفی می کند که بداهه نوازی موفق را ممکن می کند و کمتر ترسناک می کند.
  • نمونه‌ای از تمرین «شنونده همدل» را ارائه می‌دهد که نشان می‌دهد چگونه می‌توان یک صحنه بداهه را به‌طور مؤثر و آسان به جلو و رشد داد.
  • این تصور را از بین می برد که پیشرفت خوب مستلزم این است که یک شرکت کننده سعی کند بامزه باشد یا به طور طبیعی استعداد کمدی داشته باشد.
  • تأکید می‌کند که گوش دادن چقدر ضروری است و وقتی آنچه را که شریک صحنه‌تان می‌گوید و تمرکز اصلی‌تان انجام می‌دهید، «بهبود» آسان‌تر است.

2. مکالمه بهتر:

  • نشان می‌دهد که چگونه مهارت‌های بداهه‌پردازی می‌تواند مهارت ضروری زندگی مکالمه را افزایش دهد.
  • عادت‌های بد مکالمه‌ای را شناسایی می‌کند که ناآگاهانه باعث می‌شوند ما به حرف‌های یکدیگر گوش نکنیم، یا صرفاً باعث می‌شود که کمتر جذابیت داشته باشیم.
  • چگونه الگوی "بله و..." می‌تواند تعامل انسان را در زندگی روزمره غنی‌تر کند و مکالمه را در موقعیت‌های استرس‌زا جریان دهد.

3. ٪ کم انتخاب:

  • انتخاب‌های ضعیف برای گفتن و انجام دادن را که باعث راکد ماندن و شکست صحنه‌های بداهه می‌شود، نشان می‌دهد.
  • توضیح می‌دهد که چگونه همین انتخاب‌های بد بهینه با نحوه تعامل کمتر ما با دیگران ارتباط دارد.

4. انتخاب‌ها با درصد بالا:

  • فهرستی از انتخاب هایی را ارائه می دهد که در کار صحنه موفقیت را به همراه خواهد داشت.
  • توضیح می‌دهد که درصد بالای انتخاب‌های Improv منعکس‌کننده آن چیزی است که با همکاری‌ها در زندگی روزمره کار می‌کند.

5. پنج روش برای افزودن اطلاعات جدید:

  • تمام ابزارهایی را که بداهه‌نویسان برای پویاتر کردن صحنه‌های زنده استفاده می‌کنند فهرست می‌کند.
  • بر اهمیت افزودن اطلاعات به روش‌های دیگری غیر از گفتگو تأکید می‌کند.
  • بازیگران را آگاه می‌سازد که چگونه با استفاده از روش‌های بصری برای برقراری ارتباط با زندگی درونی شخصیت‌شان، اجرای خود را پویاتر کنند.

6. گام به گام کار صحنه:

  • ترس از Improv را با ارائه یک رویکرد ساده و گام به گام که نه تنها درصد بالایی از موفقیت را به ارمغان می آورد، بلکه از انجماد یا خالی ماندن بداهه نوازان نیز جلوگیری می کند.

7. بنیان یک صحنه:

  • چهار بخش اساسی از اطلاعات را که پایه و اساس محکمی برای ساخت یک صحنه بداهه فراهم می‌کنند، بیان می‌کند.

1. یک شریک پیدا کنید و تمرین "شنونده دلسوز" را همانطور که در درس "Improv GPS" بیان شده است، امتحان کنید.

2. دفعه بعد که در یک مکالمه هستید آزمایش کنید و هر بار فقط با یک جمله پاسخ دهید. اطمینان حاصل کنید که وقتی طرف مقابل در حال صحبت است، فکر نکنید یا برنامه ریزی نکنید که چه بگویید. سعی کنید با 100% توجه خود گوش دهید. یک جمله بگویید که نشان دهد شما در حال گوش دادن هستید، و سعی کنید چیزی بگویید که از آنچه که گوینده گفته حمایت می کند. وقتی وسوسه می‌شوید داستانی بگویید یا چیزی را که قبلاً بارها گفته‌اید، بگویید.

آگاه باشید

3. یک کلاس Improv شروع کنید. مدرسه Groundlings در لس آنجلس بسیار عالی است. اگر نتوانید در آنجا کلاس شرکت کنید، هر کلاس محلی برای شما مفید خواهد بود. شما باید Improv را تمرین کنید تا به طور کامل پتانسیلی را که این تکنیک در زندگی روزمره به شما ارائه می دهد، درک کنید.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • بنیان یک صحنه The Foundation of a Scene

  • مقدمه Intro

  • انتخاب های کم درصد Low % choices

  • افکار نهایی Final Thoughts

  • درصد انتخاب بالا High % Choices

  • بهبود GPS Improv GPS

  • مکالمه بهتر با بله، و Better Conversation With Yes, and

  • 5 راه برای افزودن اطلاعات جدید 5 Ways To Add New Information

  • کار صحنه گام به گام Scene work Step by step

نمایش نظرات

آموزش بهبود برای همه
جزییات دوره
40m
9
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
669
4 از 5
ندارد
دارد
دارد
Sean Hogan
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sean Hogan Sean Hogan

نویسنده/معلم

سلام، من شان هستم.

من یک فیلمنامه نویس و معلم کمدی هستم که در لس آنجلس زندگی می کنم.

بیش از 25 سال در تئاتر گراندلینگ بداهه‌نویسی تدریس کرده‌ام و به مدت 8 سال عضو گروه اصلی بودم و با آلوم‌های معروف گراندلینگ مانند ویل فرل، شریل هاینز، کریس کاتان، کریس پارنل و آنا گاستیر اجرا کردم.

من در تئاتر در کنسرواتوار هنرهای نمایشی اقیانوس آرام ظاهر شده ام. و در تلویزیون در "لیزی مک گوایر" و "به گفته جیم" و تبلیغات متعدد.