لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Cinema 4D: Dynamics
Cinema 4D: Dynamics
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
پویایی CINEMA 4D قدرتمند است ، اما درک آن آسان و سرگرم کننده است. در این دوره ، Thanassis Pozantzis به شما نشان می دهد که چگونه با استفاده از فیزیک در دنیای واقعی مانند جاذبه ، برخورد و برگشت ، از پویایی برای ایجاد انیمیشن های جسمی دقیق استفاده کنید. بیاموزید که چگونه با نیروهایی مانند سرعت اولیه کار کنید ، اشیا complex پیچیده تری مانند سلسله مراتب و اشیا stat ساکن ایجاد کنید و از پویایی با کلون های MoGraph و سیستم های ذره استفاده کنید. همچنین می توانید هشت ویژگی اصلی فیزیکی را بررسی کنید ، یاد بگیرید چگونه می توانید شبیه سازی خود را به اشیا-متحرک با فریم کلیدی متصل کنید و پویایی ماشه را متصل کنید. پس از اتمام این دوره ، شما باید قادر به ایجاد مجموعه های شبیه سازی دینامیکی پیچیده باشید. امکانات فقط توسط تخیل شما محدود می شود.
این دوره توسط Thanassis Pozantzis ایجاد شده است. ما مفتخریم که میزبان این آموزش در کتابخانه خود هستیم.
موضوعات شامل:
سقوط اجسام با جاذبه زمین li>
ایجاد سلسله مراتب پویا li>
کنترل شکل برخورد li>
تنظیم خصوصیات مانند گزاف گویی و تراکم li>
افزودن عناصر قاب بندی شده به یک شبیه سازی li>
تنظیم شبیه سازی پویا li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
پویایی چیست؟
What are dynamics?
1. ایجاد اولین شبیه سازی پویا
1. Creating a First Dynamic Simulation
رابط اولیه
Basic interface
ساخت اجسام با گرانش سقوط می کند
Making objects fall with gravity
سرعت اولیه
Initial velocity
تجسم
Visualization
2. ایجاد اشیاء پویا پیچیده
2. Creating Complex Dynamic Objects
پویایی مرکب و برخورد به خودی
Compound dynamics and self-collisions
سلسله مراتب پویا
Dynamic hierarchies
اشیاء استاتیک
Static objects
شکل برخورد
Collision shape
موگراف
MoGraph
دینامیک ذرات استاندارد
Standard particle dynamics
عیب یابی: چرا اشیاء من در حال انفجار هستند؟
Troubleshooting: Why are my objects exploding?
ایجاد یک ماشین دیوانه
Creating a crazy machine
3. خصوصیات بدنی
3. Physical Properties
گزاف گویی
Bounce
اصطکاک
Friction
مرکز گرانش
Center of gravity
تراکم (جرم)
Density (mass)
غیرفعال کردن
Deactivation
میرایی خطی و زاویه ای
Linear and angular damping
زور
Force
نیروهای ذرات
Particle forces
سر و صدای برخورد
Collision noise
4. اضافه کردن عناصر Keyframed به شبیه سازی شما
4. Adding Keyframed Elements to Your Simulation
موقعیت را دنبال کنید و چرخش را دنبال کنید
Follow Position and Follow Rotation
حالت اولیه
The initial state
کلید زدن ماشه
Keyframing a trigger
برخورد تصادفی
Trigger collision
با سرعت اوج شروع کنید
Trigger at peak velocity
زمان انتقال
Transition time
5. تنظیم دقیق شبیه سازی پویا
5. Fine-Tuning the Dynamic Simulation
Thanassis Pozantzis تصویرگر ، انیماتور ، ژنرال سه بعدی ، ستاره شناس و روتوش است.
Thanassis با بیش از 25 سال تجربه در زمینه ارائه تصاویر متحرک و ثابت برای صنعت خلاقانه.
وی از سال 1985 از نرم افزار تصویربرداری دیجیتال استفاده می کند ، از جمله برنامه هایی مانند Maxon CINEMA 4D ، Adobe After Effects ، Photoshop ، Illustrator و InDesign. او که 8 سال گذشته در پشت صحنه آژانس های تبلیغاتی مستقر در انگلستان مستقر بود ، اکنون در کانادا ، به تعبیر همسرش ، به زمین نشست تا "3D در فریزر" را تجربه کند. او افتخار دارد که اولین مربی معتبر Maxon در کانادا است.
نمایش نظرات