آموزش تسلط بر ضربه های قلم مو - قرار دادن همه چیز در کنار هم (قسمت 6 از 6)

Mastering Brushstrokes - Putting It All Together (Part 6 of 6)

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره:

بر روی قلم موی کلیدی که در هسته نقاشی آبرنگ، رنگ روغن و اکریلیک قرار دارد، استاد باشید.

"بسیاری از سوالاتی که برای چندین سال داشتم پاسخ داده شده است." - لین بی.

قلم موها هسته اصلی هنرمند بودن هستند و قلم موها یکی از مواردی است که آنها را از هنرمندان دیگر متمایز می کند. با استفاده از روش تدریس آسان و قابل درک و بسیاری از فعالیت‌های عملی، قلم موهای تاریخی و معاصر را به بیست و دو قلم مو منحصربفرد از سنتی تا غیر متعارف تقسیم می‌کنم.

این دوره شش قسمتی، بیست و دو ضربه قلم مو را پوشش می دهد. آنها بر اساس سبک کاربرد تجزیه می شوند و شامل یک تاریخچه مختصر، نمونه هایی از نحوه استفاده از آنها در شاهکارها، نمایش های بصری و تمرینات تمرینی دانش آموز می شوند. با ترکیب یادگیری فنی با مثال‌های بصری و عملی، دانش‌آموزان درک کاملی از هر نوع ضربه قلم مو به دست می‌آورند. در پایان دوره، دانش آموزان برای ایجاد یک نقاشی ساده با استفاده از پنج خط انتخاب شده از مواد درسی به چالش کشیده می شوند.

توجه: نمایش‌ها هم با آبرنگ و هم با رنگ روغن ارائه می‌شوند. نقاشان اکریلیک به سادگی باید دانش خود را بسته به نحوه استفاده از آن رسانه، ضخیم (مانند روغن) یا نازک (مانند آبرنگ) به کار ببرند.

این دوره به شش بخش تقسیم شده است:

قسمت اول: ضربه های قلم مو نامرئی -

قسمت دوم: ضربه های قلم موی مستقیم نقاشی شده -

قسمت سوم: ضربه‌های قلم موی سبک -

قسمت چهارم: ضربه های قلم مو شکسته -

قسمت پنجم: ضربه های قلم مو جایگزین -

قسمت ششم: قرار دادن همه چیز در کنار هم -

بخش ششم: قرار دادن همه چیز در کنار هم

در این بخش، همه چیزهایی را که یاد گرفتیم گرد هم می‌آوریم و آنچه را که پروژه نهایی 5 ضربه‌ای می‌نامم، مرور می‌کنیم. با استفاده از هر وسیله نقاشی که ترجیح می دهید، از دانش آموزان خواسته می شود که پنج ضربه قلم مو را که در طول دوره پوشش داده شده است انتخاب کنند و فقط از آن پنج تا برای ایجاد یک نقاشی ساده استفاده کنند. این به معنای صرف زمان برای پیش برنامه ریزی و سپس اجراست.

من دانش‌آموزان را با نمونه‌ای در آبرنگ و سپس رنگ روغن آشنا می‌کنم. برای نقاشان اکریلیک، این بستگی به نحوه استفاده از رنگ های خود دارد. اگر اکریلیک های نازک یا سیال را ترجیح می دهید، از تماشای دمو آبرنگ بیشترین سود را خواهید برد. اگر اکریلیک های سنگین بدن و خمیر مدل سازی را دوست دارید، از نمونه روغن لذت خواهید برد.

این آخرین بخش از دوره Mastering Brushstrokes است. تماشای این مطلب پس از تکمیل حداقل برخی از بخش‌های قبلی بسیار مهم است زیرا مطالب برای تکمیل این بخش نهایی ضروری است. بهتر است بخش اول را نیز تماشا کنید، زیرا در مورد برخی از موضوعات اساسی مهم صحبت می کنیم. همچنین می‌خواهید تصویری را برای استفاده برای این فعالیت نهایی انتخاب کنید. من برخی از تصاویر را برای شما ارائه کرده‌ام که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید، اما مطمئناً می‌توانید از یکی از تصاویر خود استفاده کنید یا از تخیل خود استفاده کنید.

منابع مختص این بخش از دوره ارائه شده است.

اگر سه ویدیوی YouTube در مورد تاریخچه Brushstroke را ندیده‌اید، می‌بینید که مکمل خوبی برای مطالب آموخته‌شده در این دوره است. در اینجا پیوندها وجود دارد:

 


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • نسخه ی نمایشی آبرنگ 5 ضربه ای - قسمت 1 5-Stroke Watercolor Demo - Part 1

  • بسته بندی آن Wrapping It Up

  • نسخه ی نمایشی آبرنگ 5 ضربه ای - قسمت 2 5-Stroke Watercolor Demo - Part 2

  • نسخه ی نمایشی روغن 5-Stroke - قسمت 1 5-Stroke Oil Demo - Part 1

  • 5-مقدمه فعالیت نقاشی سکته مغزی 5-Stroke Painting Activity Introduction

  • مقدمه تسلط بر ضربه قلم مو Mastering Brushstrokes Introduction

  • نسخه ی نمایشی روغن 5-Stroke - قسمت 2 5-Stroke Oil Demo - Part 2

  • ترکیب ضربه های قلم مو Combining Brushstrokes

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش تسلط بر ضربه های قلم مو - قرار دادن همه چیز در کنار هم (قسمت 6 از 6)
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
51m
8
Skillshare (اسکیل شیر) skillshare-small
28 مرداد 1399 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
339
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Jill Poyerd

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jill Poyerd Jill Poyerd

هنرمند و مدرس حرفه ای


جیل پویرد، NWS، یک رئالیست معاصر است که به دلیل موضوع آرام و سبک نقاشی منحصر به فردش شناخته شده است. آثار برنده جوایز او را می توان در مجموعه های خصوصی در سطح ملی و بین المللی یافت. او در نشریات ملی برجسته شده است، نویسنده کتاب نقاشی پرتره
پرتره های بی باک است، و یکی از اعضای امضاکننده چندین انجمن هنری معتبر، از جمله انجمن ملی آبرنگ است. جیل هم در رنگ‌های آبی و هم در رنگ‌های روغنی کار می‌کند و به‌طور گسترده در سراسر منطقه اقیانوس اطلس و همچنین در نمایشگاه‌های ملی به نمایش گذاشته است.

علاوه بر کار خود به عنوان یک هنرمند، جیل یکی از اعضای فعال جامعه هنری است. او سرپرستی بسیاری از نمایش‌های گروهی چند رسانه‌ای را برعهده داشته و بنیان‌گذار Fine Art Professionals ویرجینیای شمالی است. علاوه بر این، او ویدیوهای قدردانی از هنر را برای کانال بسیار موفق یوتیوب خود تولید می کند که در آن ویدیوهای او الهام بخش مخاطبان بین المللی بیش از سه میلیون بیننده است. جیل با شوهرش در ویرجینیای شمالی زندگی می کند.

کانال محبوب یوتیوب جیل بیش از 2 میلیون بازدید داشته است و قدردانی از هنرهای زیبا را بررسی می کند که قبلاً آن را ندیده اید.

از طریق ویدئوی مختصر جیل در یوتیوب که پس از خلق نقاشی او "Red Mountain Creek" است، به اوج فرآیند نقاشی آبرنگ دست پیدا کنید.

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.