آموزش ایجاد رندرهای محصول واقع بینانه و موثر در مایا

Creating Realistic and Effective Product Renders in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش با تکنیک های دقیق مدل سازی محصول و همچنین روشنایی ، سایه زدن و ارائه موثر آشنا خواهیم شد. ما قصد داریم بیاموزیم که چگونه یک محصول ارائه شده در مهلت محدود و تعداد کمی مراجعه به عکس ایجاد کنیم ... ما محصولی را از ابتدا خواهیم ساخت و آن را به صورت واقعی و یکپارچه جلوه خواهیم داد. ما ضمن ایجاد بافت و شبکه های سایه بان کارآمد ، بدون صفحه های تصویر مدل سازی خواهیم کرد. ما همچنین از نورها و نورهای غیرمستقیم به درستی استفاده خواهیم کرد تا یک ترکیب جالب ارائه دهیم.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد رندرهای محصول واقع بینانه و موثر در Maya Pt. 1 Creating Realistic and Effective Product Renders in Maya Pt. 1

  • نمای کلی افزونه ها Overview of the Plugins

  • توضیح مختصر دو پلاگین Brief Explanation of the Two Plugins

  • نگاهی گذرا به میانبرها A Quick Look at Shortcuts

  • مروری بر عکسهای مرجع پروژه Overview of the Project Reference Photos

  • شروع قسمت اول بدنه اصلی Beginning the First Part of the Main Body

  • ادامه ساخت بدنه اصلی بطری گاز Continuing to Build the Gas Bottle Main Body

  • ترکیب برخی از قسمتهای اصلی بدنه بطری گاز Combining Some Parts of the Gas Bottle Main Body

  • با استفاده از ابزارهای Bevel و Extrude Using the Bevel and Extrude Tools

  • با استفاده از Extrude Edge Tool Using the Extrude Edge Tool

  • ادامه ساخت بطری گاز Continuing the Build of the Gas Bottle

  • رفع مشکلات و حفظ شکل استوانه ای Fixing Problems and Keeping the Cylindrical Shape

  • با استفاده از عملکرد ویژه تکراری Using the Duplicate Special Function

  • استفاده از یک مرجع برای بهتر شکل دادن به پایه Using a Reference Object to Better Shape the Base

  • بهینه سازی پایه بطری گاز Tweaking the Gas Bottle Base

  • اضافه کردن برخی از ضخامت به پایه Adding Some Thickness to the Base

  • افزودن جزئیات به بدنه اصلی بطری گاز Adding Details to the Gas Bottle Main Body

  • ساختن شی Disc به شکل دیسک بر روی بطری گاز Building the Disc Shaped Object on the Gas Bottle

  • افزودن هندسه بیشتر برای به حداقل رساندن کشش Adding More Geometry to Minimize Stretching

  • افزودن ضخامت به شی Disc شکل دیسک Adding Thickness to the Disc Shaped Object

ایجاد رندرهای محصول واقع بینانه و موثر در Maya Pt. 2 Creating Realistic and Effective Product Renders in Maya Pt. 2

  • اولین تلاش برای اتمام شی Disc به شکل دیسک First Attempt to Finishing the Disc Shaped Object

  • پالایش گردن بطری گاز Refining the Gas Bottle Neck

  • افزودن پیچ اول Adding the First Bolt

  • با استفاده از ابزار Fillet Using the Fillet Tool

  • مسدود کردن شکل پایه تنظیم کننده پایگاه Blocking the Base Shape of the Regulator Base

  • ادامه ساخت پایگاه تنظیم کننده گاز Continuing the Build of the Gas Regulator Base

  • افزودن هندسه به پایه تنظیم کننده Adding Geometry to the Base of the Regulator

  • افزودن جزئیات به پایگاه تنظیم کننده Adding Details to the Base of the Regulator

  • پایان بخش اول پایگاه Finishing the First Part of the Base

  • جلوگیری از اشکال قسمت کروی Blocking out the Shapes of the Spherical Part

  • بهینه سازی شی C استوانه ای Tweaking the Cylindrical Object

  • تصفیه و اتمام شی C استوانه ای Refining and Finishing the Cylindrical Object

  • ادامه شی مستطیلی تنظیم کننده Continuing the Rectangular Object of the Regulator

  • اتمام شی R مستطیل شکل Finishing the Rectangular Object

  • شکل دادن به Ring Ring Shaping out the Ring Object

  • در پایان شی حلقه Finishing the Ring Object

  • افزودن دو پیچ کروی Adding Two Spherical Bolts

  • تکمیل و گروه بندی دستگیره Finishing and Grouping the Knob

  • شروع گروه دوم Beginning the Second Group

  • ادامه لوله ها و پیچ و مهره ها Continuing the Pipes and Bolts

ایجاد رندرهای محصول واقع بینانه و موثر در Maya Pt. 3 Creating Realistic and Effective Product Renders in Maya Pt. 3

  • شروع زنگوله ای که لوله ها را پوشش می دهد Beginning the Bell That Covers the Pipes

  • اتمام شی B زنگ دار Finishing the Bell Shaped Object

  • مدل سازی اجاق گاز شعله Modeling the Flame Cooker

  • مدل سازی دارنده فلز Modeling the Metal Holder

  • شروع شی Second زنگ دار دوم Beginning the Second Bell Shaped Object

  • شروع دکمه دوم Beginning the Second Knob

  • پایان دادن به دستگیره دوم Finishing the Second Knob

  • تغییر و سازماندهی مجدد آنچه که تاکنون ساخته ایم Tweaking and Reorganizing What We Built so Far

  • با استفاده از ابزار Slide Edge. Using the Slide Edge Tool.

  • ادامه ساخت دسته های بطری گاز Continuing the Build of the Gas Bottle Handles

  • استفاده از تغییر شکل دهنده خم برای دستیابی به شکل قوس Using the Bend Deformer to Achieve the Arch Shape

  • تصفیه دسته های بطری گاز Refining the Gas Bottle Handles

  • تصفیه پایه دستگیره Refining the Handle Base

  • ساخت دسته های بطری گاز Finishing the Build of the Gas Bottle Handles

  • آغاز مدل سازی ظروف فلزی Beginning of the Metal Container Modeling

  • تطبیق توپولوژی قسمت پایین Adapting the Bottom Part Topology

  • شکل دادن به یک تورفتگی Shaping out an Indent

  • سوراخ ظرف فلزی را برش دهید Cutting the Hole of the Metal Container

  • دستکاری موقعیت عمودی ها Tweaking the Vertices' Position

  • خارج کردن قدم کوچک از مرز سوراخ Extruding the Small Step out of the Hole Border

ایجاد رندرهای محصول واقع بینانه و موثر در Maya Pt. 4 Creating Realistic and Effective Product Renders in Maya Pt. 4

  • در حال پایان دادن به قسمت داخلی ظرف Finishing the Internal Part of the Container

  • شروع به تراشیدن سوراخ های کناری Beginning to Carve the Side Holes

  • با استفاده از Split Tools شکل Holes را اصلاح کنید Refine the Holes Shape by Using the Split Tools

  • ادامه ساخت ظروف فلزی Continuing the Build of the Metal Container

  • بیرون کشیدن فلپ ها از پایین اصلی Extruding the Flaps out of the Main Bottom

  • پایان پوسته پایین Finishing the Bottom Shell

  • مدل سازی اولین گروه پیچ و مهره ها Modeling the First Group of Bolts

  • شروع دارنده های اسلحه فلزی Beginning the Metal Arms Holders

  • دادن شکل صحیح به دارندگان Giving the Holders the Correct Shape

  • پایان دادن به دارندگان اسلحه فلزی Finishing the Metal Arms Holders

  • پالایش موقعیت های پیچ و مهره Refining the Bolt Positions

  • اتمام یک نگهدارنده فلزی گریل Finishing One Grill Metal Holder

  • شروع ساخت بازوهای فلزی Beginning to Build the Metal Arms

  • با استفاده از ابزار Extrude Surface Using the Extrude Surface Tool

  • اتمام مدل بازوهای فلزی. Finishing the Model of Metal Arms.

  • آغاز مدل سازی کوره صفحه صفحات Beginning of the Stone Plate Grill Modeling

  • شروع الگوی سطح آن. Beginning Its Surface Pattern.

  • اتمام مدل سازی الگوی گریل Finishing the Modeling of the Grill Pattern

  • مرتب کردن صحنه Tidying up the Scene

  • ادامه نقشه برداری UV Continuing the UV Mapping

ایجاد رندرهای محصول واقع بینانه و موثر در Maya Pt. 5 Creating Realistic and Effective Product Renders in Maya Pt. 5

  • رفع کشش بطری گاز Fixing the Stretching of the Gas Bottle

  • پایان دادن به فرآیند نقشه برداری UV Finishing the UV Mapping Process

  • انجام نقشه های UV برای Flame Cooker Doing the UV Maps for the Flame Cooker

  • تنظیم صحنه ما برای رندر و نورپردازی Setting up Our Scene for Render and Lighting

  • شروع به حرکت اشیا into به موقعیت Beginning to Move the Objects into Position

  • اتمام ترکیب و موقعیت دوربین Finishing the Composition and Camera Position

  • کلید نور ، پر کردن نور و پیوند نور Key Light, Fill Light and Light Linking

  • رفع برخی از مشکلات گره های استفاده نشده و خالی Fixing Some Unused and Empty Nodes Problems

  • اضافه کردن یک چراغ حاشیه ای و پایان دادن به چراغ های تنظیم شده Adding a Rim Light and Finishing the Lights Set Up

  • فعال کردن چراغ های تصحیح رنگ و تنظیم نیرو Activating the Color Correction and Tweaking Lights

  • پایان دادن به روشنایی Finishing the Lighting

  • گره Ibl ، جمع آوری نهایی و تصحیح گاما Ibl Node, Final Gather, and Gamma Correction

  • سایه زدن به دستگیره ها و قطعات فلزی قرمز Shading the Handles and the Red Metal Parts

  • سایه زدن قطعات فلزی طلایی Shading the Golden Metal Parts

  • ادامه Shader of the Metal Container Continuing the Shader of the Metal Container

  • سایه زدن قطعات فلزی Chrome Shading the Chrome Metal Parts

  • ادامه ایجاد Shaders Continuing the Shaders Creation

  • ایجاد Shader برای صفحه سنگ Creating the Shaders for the Stone Plate

  • نقشه برداری UV از صفحه و الگوی سنگ گریل UV Mapping the Grill Stone Plate and Pattern

  • پایان UVs الگو Finishing the Pattern UVs

ایجاد رندرهای محصول واقع بینانه و موثر در Maya Pt. 6 Creating Realistic and Effective Product Renders in Maya Pt. 6

  • تست رندر و امتحان بافت Test Rendering and Trying the Texture

  • شروع بافت اجاق گاز Beginning the Cooker Textures

  • ادامه بافت اجاق گاز Continuing the Textures of the Cooker

  • معرفی گره لایه لایه. Introducing the Layered Texture Node.

  • بافت فلز با گره سر و صدا فراکتال Texturing the Metal with a Fractal Noise Node

  • نقشه برداری UV ظرف فلزی UV Mapping of the Metal Container

  • پایان دادن به نقشه برداری UV ظرف فلزی Finishing the UV Mapping of the Metal Container

  • تغییر برخی از ارزش ها Tweaking Some Values

  • تغییر سایه بان قطعات اجاق گاز Changing the Shader of the Cooker Parts

  • راه اندازی لایه های Render Setting up Render Layers

  • با استفاده از تنظیمات Render Tweaking the Render Settings

  • شروع به ساخت رندر ما Beginning to Composite Our Render

  • نهایی کردن تصویر ما Finalizing Our Image

نمایش نظرات

آموزش ایجاد رندرهای محصول واقع بینانه و موثر در مایا
جزییات دوره
18h 14m
113
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Mauro Sanna
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mauro Sanna Mauro Sanna

مائورو سانا یک هنرمند متولد طبیعی بود و همیشه به فن آوری های جدید ، هنر و بازی های ویدیویی علاقه داشت. وی به مدت هشت سال به عنوان طراح گرافیک ، رتوش عکس و نقاش دیجیتال کار کرد. مائورو در سال 1986 وقتی اولین کمودور آمیگا خود را خریداری کرد و Impulse Imagine ، NewTek Lightwave و Realsoft Real 3D را امتحان کرد عاشق 3D شد. وی بیش از شش سال تجربه در صنعت 3D CG دارد. او اکنون در نورتهمپتون انگلیس زندگی می کند و به عنوان یک ارشد ارشد 3D هنرمند کار می کند.