مائورو سانا یک هنرمند متولد طبیعی بود و همیشه به فن آوری های جدید ، هنر و بازی های ویدیویی علاقه داشت. وی به مدت هشت سال به عنوان طراح گرافیک ، رتوش عکس و نقاش دیجیتال کار کرد. مائورو در سال 1986 وقتی اولین کمودور آمیگا خود را خریداری کرد و Impulse Imagine ، NewTek Lightwave و Realsoft Real 3D را امتحان کرد عاشق 3D شد. وی بیش از شش سال تجربه در صنعت 3D CG دارد. او اکنون در نورتهمپتون انگلیس زندگی می کند و به عنوان یک ارشد ارشد 3D هنرمند کار می کند.
در این آموزش با تکنیک های دقیق مدل سازی محصول و همچنین روشنایی ، سایه زدن و ارائه موثر آشنا خواهیم شد. ما قصد داریم بیاموزیم که چگونه در مهلت محدود و تعداد کمی از مراجعه به عکس ، یک ارائه محصول موثر ایجاد کنیم ...