آموزش ایجاد رندرهای محصول واقع بینانه و موثر در مایا

Creating Realistic and Effective Product Renders in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش با تکنیک های دقیق مدل سازی محصول و همچنین روشنایی ، سایه زدن و ارائه موثر آشنا خواهیم شد. ما قصد داریم بیاموزیم که چگونه یک محصول ارائه شده در مهلت محدود و تعداد کمی مراجعه به عکس ایجاد کنیم ... ما محصولی را از ابتدا خواهیم ساخت و آن را به صورت واقعی و یکپارچه جلوه خواهیم داد. ما ضمن ایجاد بافت و شبکه های سایه بان کارآمد ، بدون صفحه های تصویر مدل سازی خواهیم کرد. ما همچنین از نورها و نورهای غیرمستقیم به درستی استفاده خواهیم کرد تا یک ترکیب جالب ارائه دهیم.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد رندرهای محصول واقع بینانه و موثر در Maya Pt. 1 Creating Realistic and Effective Product Renders in Maya Pt. 1

  • نمای کلی افزونه ها Overview of the Plugins

  • توضیح مختصر دو پلاگین Brief Explanation of the Two Plugins

  • نگاهی گذرا به میانبرها A Quick Look at Shortcuts

  • مروری بر عکسهای مرجع پروژه Overview of the Project Reference Photos

  • شروع قسمت اول بدنه اصلی Beginning the First Part of the Main Body

  • ادامه ساخت بدنه اصلی بطری گاز Continuing to Build the Gas Bottle Main Body

  • ترکیب برخی از قسمتهای اصلی بدنه بطری گاز Combining Some Parts of the Gas Bottle Main Body

  • با استفاده از ابزارهای Bevel و Extrude Using the Bevel and Extrude Tools

  • با استفاده از Extrude Edge Tool Using the Extrude Edge Tool

  • ادامه ساخت بطری گاز Continuing the Build of the Gas Bottle

  • رفع مشکلات و حفظ شکل استوانه ای Fixing Problems and Keeping the Cylindrical Shape

  • با استفاده از عملکرد ویژه تکراری Using the Duplicate Special Function

  • استفاده از یک مرجع برای بهتر شکل دادن به پایه Using a Reference Object to Better Shape the Base

  • بهینه سازی پایه بطری گاز Tweaking the Gas Bottle Base

  • اضافه کردن برخی از ضخامت به پایه Adding Some Thickness to the Base

  • افزودن جزئیات به بدنه اصلی بطری گاز Adding Details to the Gas Bottle Main Body

  • ساختن شی Disc به شکل دیسک بر روی بطری گاز Building the Disc Shaped Object on the Gas Bottle

  • افزودن هندسه بیشتر برای به حداقل رساندن کشش Adding More Geometry to Minimize Stretching

  • افزودن ضخامت به شی Disc شکل دیسک Adding Thickness to the Disc Shaped Object

ایجاد رندرهای محصول واقع بینانه و موثر در Maya Pt. 2 Creating Realistic and Effective Product Renders in Maya Pt. 2

  • اولین تلاش برای اتمام شی Disc به شکل دیسک First Attempt to Finishing the Disc Shaped Object

  • پالایش گردن بطری گاز Refining the Gas Bottle Neck

  • افزودن پیچ اول Adding the First Bolt

  • با استفاده از ابزار Fillet Using the Fillet Tool

  • مسدود کردن شکل پایه تنظیم کننده پایگاه Blocking the Base Shape of the Regulator Base

  • ادامه ساخت پایگاه تنظیم کننده گاز Continuing the Build of the Gas Regulator Base

  • افزودن هندسه به پایه تنظیم کننده Adding Geometry to the Base of the Regulator

  • افزودن جزئیات به پایگاه تنظیم کننده Adding Details to the Base of the Regulator

  • پایان بخش اول پایگاه Finishing the First Part of the Base

  • جلوگیری از اشکال قسمت کروی Blocking out the Shapes of the Spherical Part

  • بهینه سازی شی C استوانه ای Tweaking the Cylindrical Object

  • تصفیه و اتمام شی C استوانه ای Refining and Finishing the Cylindrical Object

  • ادامه شی مستطیلی تنظیم کننده Continuing the Rectangular Object of the Regulator

  • اتمام شی R مستطیل شکل Finishing the Rectangular Object

  • شکل دادن به Ring Ring Shaping out the Ring Object

  • در پایان شی حلقه Finishing the Ring Object

  • افزودن دو پیچ کروی Adding Two Spherical Bolts

  • تکمیل و گروه بندی دستگیره Finishing and Grouping the Knob

  • شروع گروه دوم Beginning the Second Group

  • ادامه لوله ها و پیچ و مهره ها Continuing the Pipes and Bolts

ایجاد رندرهای محصول واقع بینانه و موثر در Maya Pt. 3 Creating Realistic and Effective Product Renders in Maya Pt. 3

  • شروع زنگوله ای که لوله ها را پوشش می دهد Beginning the Bell That Covers the Pipes

  • اتمام شی B زنگ دار Finishing the Bell Shaped Object

  • مدل سازی اجاق گاز شعله Modeling the Flame Cooker

  • مدل سازی دارنده فلز Modeling the Metal Holder

  • شروع شی Second زنگ دار دوم Beginning the Second Bell Shaped Object

  • شروع دکمه دوم Beginning the Second Knob

  • پایان دادن به دستگیره دوم Finishing the Second Knob

  • تغییر و سازماندهی مجدد آنچه که تاکنون ساخته ایم Tweaking and Reorganizing What We Built so Far

  • با استفاده از ابزار Slide Edge. Using the Slide Edge Tool.

  • ادامه ساخت دسته های بطری گاز Continuing the Build of the Gas Bottle Handles

  • استفاده از تغییر شکل دهنده خم برای دستیابی به شکل قوس Using the Bend Deformer to Achieve the Arch Shape

  • تصفیه دسته های بطری گاز Refining the Gas Bottle Handles

  • تصفیه پایه دستگیره Refining the Handle Base

  • ساخت دسته های بطری گاز Finishing the Build of the Gas Bottle Handles

  • آغاز مدل سازی ظروف فلزی Beginning of the Metal Container Modeling

  • تطبیق توپولوژی قسمت پایین Adapting the Bottom Part Topology

  • شکل دادن به یک تورفتگی Shaping out an Indent

  • سوراخ ظرف فلزی را برش دهید Cutting the Hole of the Metal Container

  • دستکاری موقعیت عمودی ها Tweaking the Vertices' Position

  • خارج کردن قدم کوچک از مرز سوراخ Extruding the Small Step out of the Hole Border

ایجاد رندرهای محصول واقع بینانه و موثر در Maya Pt. 4 Creating Realistic and Effective Product Renders in Maya Pt. 4

  • در حال پایان دادن به قسمت داخلی ظرف Finishing the Internal Part of the Container

  • شروع به تراشیدن سوراخ های کناری Beginning to Carve the Side Holes

  • با استفاده از Split Tools شکل Holes را اصلاح کنید Refine the Holes Shape by Using the Split Tools

  • ادامه ساخت ظروف فلزی Continuing the Build of the Metal Container

  • بیرون کشیدن فلپ ها از پایین اصلی Extruding the Flaps out of the Main Bottom

  • پایان پوسته پایین Finishing the Bottom Shell

  • مدل سازی اولین گروه پیچ و مهره ها Modeling the First Group of Bolts

  • شروع دارنده های اسلحه فلزی Beginning the Metal Arms Holders

  • دادن شکل صحیح به دارندگان Giving the Holders the Correct Shape

  • پایان دادن به دارندگان اسلحه فلزی Finishing the Metal Arms Holders

  • پالایش موقعیت های پیچ و مهره Refining the Bolt Positions

  • اتمام یک نگهدارنده فلزی گریل Finishing One Grill Metal Holder

  • شروع ساخت بازوهای فلزی Beginning to Build the Metal Arms

  • با استفاده از ابزار Extrude Surface Using the Extrude Surface Tool

  • اتمام مدل بازوهای فلزی. Finishing the Model of Metal Arms.

  • آغاز مدل سازی کوره صفحه صفحات Beginning of the Stone Plate Grill Modeling

  • شروع الگوی سطح آن. Beginning Its Surface Pattern.

  • اتمام مدل سازی الگوی گریل Finishing the Modeling of the Grill Pattern

  • مرتب کردن صحنه Tidying up the Scene

  • ادامه نقشه برداری UV Continuing the UV Mapping

ایجاد رندرهای محصول واقع بینانه و موثر در Maya Pt. 5 Creating Realistic and Effective Product Renders in Maya Pt. 5

  • رفع کشش بطری گاز Fixing the Stretching of the Gas Bottle

  • پایان دادن به فرآیند نقشه برداری UV Finishing the UV Mapping Process

  • انجام نقشه های UV برای Flame Cooker Doing the UV Maps for the Flame Cooker

  • تنظیم صحنه ما برای رندر و نورپردازی Setting up Our Scene for Render and Lighting

  • شروع به حرکت اشیا into به موقعیت Beginning to Move the Objects into Position

  • اتمام ترکیب و موقعیت دوربین Finishing the Composition and Camera Position

  • کلید نور ، پر کردن نور و پیوند نور Key Light, Fill Light and Light Linking

  • رفع برخی از مشکلات گره های استفاده نشده و خالی Fixing Some Unused and Empty Nodes Problems

  • اضافه کردن یک چراغ حاشیه ای و پایان دادن به چراغ های تنظیم شده Adding a Rim Light and Finishing the Lights Set Up

  • فعال کردن چراغ های تصحیح رنگ و تنظیم نیرو Activating the Color Correction and Tweaking Lights

  • پایان دادن به روشنایی Finishing the Lighting

  • گره Ibl ، جمع آوری نهایی و تصحیح گاما Ibl Node, Final Gather, and Gamma Correction

  • سایه زدن به دستگیره ها و قطعات فلزی قرمز Shading the Handles and the Red Metal Parts

  • سایه زدن قطعات فلزی طلایی Shading the Golden Metal Parts

  • ادامه Shader of the Metal Container Continuing the Shader of the Metal Container

  • سایه زدن قطعات فلزی Chrome Shading the Chrome Metal Parts

  • ادامه ایجاد Shaders Continuing the Shaders Creation

  • ایجاد Shader برای صفحه سنگ Creating the Shaders for the Stone Plate

  • نقشه برداری UV از صفحه و الگوی سنگ گریل UV Mapping the Grill Stone Plate and Pattern

  • پایان UVs الگو Finishing the Pattern UVs

ایجاد رندرهای محصول واقع بینانه و موثر در Maya Pt. 6 Creating Realistic and Effective Product Renders in Maya Pt. 6

  • تست رندر و امتحان بافت Test Rendering and Trying the Texture

  • شروع بافت اجاق گاز Beginning the Cooker Textures

  • ادامه بافت اجاق گاز Continuing the Textures of the Cooker

  • معرفی گره لایه لایه. Introducing the Layered Texture Node.

  • بافت فلز با گره سر و صدا فراکتال Texturing the Metal with a Fractal Noise Node

  • نقشه برداری UV ظرف فلزی UV Mapping of the Metal Container

  • پایان دادن به نقشه برداری UV ظرف فلزی Finishing the UV Mapping of the Metal Container

  • تغییر برخی از ارزش ها Tweaking Some Values

  • تغییر سایه بان قطعات اجاق گاز Changing the Shader of the Cooker Parts

  • راه اندازی لایه های Render Setting up Render Layers

  • با استفاده از تنظیمات Render Tweaking the Render Settings

  • شروع به ساخت رندر ما Beginning to Composite Our Render

  • نهایی کردن تصویر ما Finalizing Our Image

نمایش نظرات

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.

آموزش ایجاد رندرهای محصول واقع بینانه و موثر در مایا
جزییات دوره
18h 14m
113
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Mauro Sanna
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mauro Sanna Mauro Sanna

مائورو سانا یک هنرمند متولد طبیعی بود و همیشه به فن آوری های جدید ، هنر و بازی های ویدیویی علاقه داشت. وی به مدت هشت سال به عنوان طراح گرافیک ، رتوش عکس و نقاش دیجیتال کار کرد. مائورو در سال 1986 وقتی اولین کمودور آمیگا خود را خریداری کرد و Impulse Imagine ، NewTek Lightwave و Realsoft Real 3D را امتحان کرد عاشق 3D شد. وی بیش از شش سال تجربه در صنعت 3D CG دارد. او اکنون در نورتهمپتون انگلیس زندگی می کند و به عنوان یک ارشد ارشد 3D هنرمند کار می کند.