3ds Max 2015 آموزش

3ds Max 2015 Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: 3ds Max بیشتر به دلیل مدل سازی و ابزار ارائه شناخته شده است. این نقاط قوت در معماری ، ساخت ، بازی سازی ، طراحی صنعتی و موشن گرافیک به چشم می خورند. ده ها ویژگی و تکنیک برای تسلط وجود دارد ، از مجسمه سازی و بافت تا نور و رندر. این دوره 3ds Max را از ابتدا تحت پوشش قرار می دهد ، و یک نمای کلی از کل بسته را ارائه می دهد ، و همچنین مهارت های اساسی که هنرمندان 3D برای ایجاد مدل ها و انیمیشن های حرفه ای نیاز دارند. بیاموزید که چگونه از رابط 3ds Max استفاده کنید و آن را متناسب با تنظیمات خود سفارشی کنید. نحوه مدل سازی اشیا different مختلف را با استفاده از خطوط شکسته ، چند ضلعی ها ، سطوح تقسیم و مدل سازی شکل آزاد کشف کنید. مربی آرون اف. راس همچنین نحوه ساخت سلسله مراتب ، افزودن دوربین و چراغ ، انیمیشن با فریم های کلیدی و موارد دیگر را نشان می دهد.
موضوعات شامل:
  • سفارشی سازی رابط
  • تکثیر و جمع آوری اشیا
  • مدل سازی با splines
  • مدل سازی پارامتری با اصلاح کننده ها
  • چند ضلعی و مدل سازی سطح زیربخش
  • مدل سازی Freeform
  • عکس های کادر بندی شده با دوربین
  • روشنایی با نور روز
  • مصالح ساختمانی
  • نگاشت بافتها
  • پیوند دادن اشیا in در سلسله مراتب
  • ایجاد و ویرایش کلیدهای فریم
  • ارائه توالی تصویر

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • 3ds Max از ابتدا 3ds Max from the ground up

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. شروع کار 1. Getting Started

  • استفاده از پوشه های پروژه Using project folders

  • انتخاب فضای کاری Choosing a workspace

  • سفارشی سازی رابط کاربر و پیش فرض ها Customizing user interface and defaults

  • رابط کاربری و پیش فرض ها را سفارشی کنید Customize user interface and defaults

  • تنظیمات برگزیده Setting preferences

2. رابط 3ds Max 2. 3ds Max Interface

  • آشنا شدن با رابط کاربری Getting familiar with the interface

  • سفارشی کردن یک فضای کاری Customizing a workspace

  • با استفاده از پانل های ایجاد و اصلاح Using the Create and Modify panels

  • سفارشی کردن رنگ های viewport و grid Customizing viewport and grid colors

  • انتخاب واحدهای اندازه گیری Choosing units of measurement

  • کنترل صفحه نمایش Controlling the grid display

  • ایجاد و دستکاری بدوی ها Creating and manipulating primitives

  • پیمایش در ویوپورت ها Navigating in viewports

  • تبدیل اشیا با حرکت و چرخش Transforming objects with Move and Rotate

  • با استفاده از کلیدهای میانبر Using hotkeys

  • تبدیل اشیاء Transforming objects

  • انتخاب حالت های سایه سازی viewport Choosing viewport shading modes

  • صرفه جویی در وقت با کلیدهای میانبر میانبر صفحه کلید Saving time with keyboard shortcut hotkeys

  • انتخاب حالت های سایه زنی Choosing shading modes

  • کلیدهای میانبر شخصی سازی شده Customizing hotkeys

  • پیکربندی منظره ها Configuring viewports

  • انتخاب سیستم مختصات مرجع Choosing a reference coordinate system

  • دستکاری اشیا around در اطراف مرکز تبدیل Manipulating objects around a transform center

  • با استفاده از طرح کلی Scene Explorer Using the Scene Explorer outline

  • پیکربندی طرح بندی های ویوپورت Configuring viewport layouts

  • با استفاده از Isolate Selection و Lock Selection Using Isolate Selection and Lock Selection

  • انتخاب در حالت پنجره و عبور Selecting in window and crossing modes

3. مبانی مدل سازی 3. Modeling Basics

  • کنترل خصوصیات صفحه نمایش Controlling Display properties

  • ایجاد اولیه Creating primitives

  • همکاری با Scene Explorer Working with Scene Explorer

  • زیرین Understanding level of detail

  • کار با پشته اصلاح کننده Working with the modifier stack

  • درک وابستگی ها Understanding dependencies

  • جمع کردن پشته اصلاح کننده Collapsing the modifier stack

3. چیدمان صحنه 3. Scene Layout

  • مشخص کردن واحدهای نمایشگر Specifying display units

  • مشخص کردن واحدهای سیستم Specifying system units

  • تعریف شبکه خانگی Defining the home grid

  • ذخیره صحنه الگوی maxstart.max Saving a maxstart.max template scene

  • ایجاد صفحه تصویر Creating an image plane

  • کپی کردن اشیا with با Array Duplicating objects with Array

  • جمع آوری اشیا in به صورت گروهی Collecting objects in groups

  • مدیریت لایه های نمایش Managing display layers

  • ادغام صحنه ها Merging scenes

  • ارجاع صحنه ها با اشیا X Xref Referencing scenes with Xref objects

4. مدل سازی چند ضلعی 4. Polygon Modeling

  • با استفاده از روبان Graphite با Edible Poly Using the Graphite ribbon with Editable Poly

  • کار با موضوعات فرعی Working with subobjects

  • انتخاب یک مرکز تبدیل Choosing a transform center

  • جزئیات با برش و حذف Detailing with Cut and Remove

  • جزئیات با QuickSlice Detailing with QuickSlice

  • با استفاده از انتخاب نرم Using soft selection

  • گوشه های کنار چمفر Faceting corners with Chamfer

  • استفاده از انتخاب پنجره / عبور Using Window/Crossing Selection

  • با استفاده از انتخاب رنگ Using Paint Selection

  • ترکیب اشیاء با Attach Combining objects with Attach

  • عناصر پیوند با Bridge Joining elements with Bridge

  • انشعاب چند ضلعی ها با Extrude Branching polygons with Extrude

  • لبه های صاف و سفت کننده Smoothing and hardening edges

4. مدل سازی Spline 4. Spline Modeling

  • ایجاد اشکال Creating shapes

  • ایجاد یک شی متحرک loft Creating a loft compound object

  • ایجاد خط شکاف آزاد Creating a freehand spline

  • ویرایش انواع راس کنترل Editing control vertex types

  • در حال ویرایش خطوط Bezier Editing Bezier splines

  • ارائه اشکال Rendering shapes

  • تنظیم جزئیات شکل با Interpolation Setting shape detail with Interpolation

  • چرخش یک سطح با اصلاح کننده تراش Revolving a surface with the Lathe modifier

  • اکسترودر با اصلاح Sweep Extruding with the Sweep modifier

  • وارد کردن مسیرهای Illustrator به 3ds Max Importing Illustrator paths to 3ds Max

  • افزودن یک اصلاح کننده Bevel Adding a Bevel modifier

  • ایجاد ابتدای TextPlus Creating a TextPlus primitive

  • مدل سازی دیوارها با اصلاحگر Extrude Modeling walls with the Extrude modifier

5. مدل سازی سطح زیربخش 5. Subdivision Surface Modeling

  • ایجاد یک شیء قابل ویرایش پلی Creating an editable poly object

  • اضافه کردن اصلاح کننده Symmetry Adding the Symmetry modifier

  • انتخاب NURMS یا TurboSmooth Choosing NURMS or TurboSmooth

  • شکل را دور می کند Roughing out the shape

  • درج حلقه های لبه با SwiftLoop Inserting edge loops with SwiftLoop

  • محدود کردن موضوع فرعی Constraining subobject transforms

  • جوش درز Welding the seam

  • اضافه کردن عدم تقارن Adding asymmetry

5. مدل سازی پارامتری با اصلاح کننده ها 5. Parametric Modeling with Modifiers

  • تغییر شکل یک شی با یک اصلاح کننده Deforming an object with a modifier

  • تغییر شکل لایه ها در پشته اصلاح کننده Layering deformers in the modifier stack

  • تعریف سطح چند ضلعی جزئیات Defining polygon level of detail

  • عبور از یک انتخاب روی پشته Passing a selection up the stack

  • درک وابستگی توپولوژی Understanding topology dependence

  • در حال نسخه بندی و جمع کردن پشته Versioning and collapsing the stack

6. مدل سازی فرم آزاد 6. Free-Form Modeling

  • مجسمه سازی با تغییر شکل رنگ Sculpting with Paint Deform

  • با استفاده از برس و نویز آرام Using Noise and Relax Brushes

  • تنظیم گزینه های Paint Setting Paint options

  • کنترل گزینه های قلم مو Controlling Brush options

  • مجسمه سازی با برس برس تبدیل Sculpting with Conform Transform brushes

  • تکثیر با Object Paint Duplication with Object Paint

  • موقعیت یاب کردن اشیاء با Select and Place Positioning objects with Select and Place

6. مدل سازی چند ضلعی 6. Polygon Modeling

  • آماده سازی عملوندهای بولی Preparing Boolean operands

  • اضافه کردن لبه ها با Quickslice Adding edges with Quickslice

  • برش با تفریق بولی Cutting with Boolean subtraction

  • ایجاد درب Creating doors

  • با استفاده از روبان مدل سازی Using the Modeling ribbon

  • ایجاد چند ضلعی ها Creating polygons

  • تبدیل اشیا sub فرعی Transforming sub-objects

  • با استفاده از کدی برای تنظیم گزینه های یک چند ضلعی درون صفحه ای Using the caddy to set options for an inset polygon

  • شبیه سازی اشیا sub فرعی با Detach Cloning sub-objects with Detach

  • انشعاب با پلی اکسترود قابل ویرایش Branching with Editable Poly Extrude

  • ساده سازی هندسه با حذف Simplifying geometry with Remove

  • اکسترود یک سطح مسطح به یک حجم بسته Extruding a planar surface to a closed volume

  • جزئیات با Poly Chamfer قابل ویرایش Detailing with Editable Poly Chamfer

  • بازتاب اشیا با Mirror Reflecting objects with Mirror

  • رئوس جوشکاری Welding vertices

  • تصفیه هندسه با SwiftLoop Refining geometry with SwiftLoop

  • محدود کردن شی object فرعی تبدیل می شود Constraining sub-object transforms

7. مدل سازی اسپلین 7. Spline Modeling

  • ایجاد یک خط Creating a line

  • حرکت یک نقطه محوری Moving a pivot point

  • چرخش یک سطح با اصلاح کننده تراش Revolving a surface with a Lathe modifier

  • با استفاده از انواع مختلف vertex Using different vertex types

  • با استفاده از محدودیت های محور Using axis constraints

  • گسترش یک خط Extending a spline

  • Snapping یک Arc اولیه Snapping an Arc primitive

  • ترکیب اسپلین ها با Attach و Merge Combining splines with Attach and Merge

  • گوشه های گرد با فیله Rounding corners with Fillet

  • جبران یک خط با Outline Offsetting a spline with Outline

  • تنظیم سطح جزئیات با Interpolation Adjusting level of detail with Interpolation

7. مدل سازی سطح زیربخش 7. Subdivision Surface Modeling

  • درک سطوح تقسیم Understanding subdivision surfaces

  • مدل سازی جعبه برای سطوح تقسیم Box modeling for subdivision surfaces

  • مدل سازی با اصلاح کننده تقارن Modeling with the Symmetry modifier

  • شکل دادن با ابزار Ribbon Shaping with Ribbon tools

  • با استفاده از نرم انتخاب Using Soft Selection

  • گوشه ها را با چین تیز کنید Sharpening corners with Crease

  • بخشهای پخت Baking subdivisions

8. مدل سازی NURBS 8. NURBS Modeling

  • درک NURBS Understanding NURBS

  • ایجاد منحنی های NURBS Creating NURBS curves

  • تبدیل اشیاء به NURBS Converting objects to NURBS

  • سوژه های کلونینگ Cloning subobjects

  • ایجاد یک سطح Uoftoft Creating a U loft surface

  • بازسازی منحنی ها Rebuilding curves

  • تنظیم تقریب سطح Setting Surface Approximation

  • گروه بندی اشیاء Grouping objects

8. مدل سازی Freeform 8. Freeform Modeling

  • با استفاده از ابزار Freeform روی روبان Using the Freeform tools on the ribbon

  • مجسمه سازی با رنگ تغییر شکل فشار / کشیدن Sculpting with Paint Deform Push/Pull

  • با استفاده از برس های تغییر شکل Paint Using Paint Deform Brushes

  • تنظیم گزینه های رنگ Setting paint options

  • تنظیم گزینه های قلم مو Setting brush options

  • انطباق یک شی با شی دیگر Conforming one object to another

  • تنظیم با Move Conform Adjustment with Move Conform

  • مجسمه سازی با Conform Transform Sculpting with Conform Transform

9. سلسله مراتب 9. Hierarchies

  • جابجایی و چرخش نقاط محوری Moving and rotating pivot points

  • درک سیستم های مختصات Understanding coordinate systems

  • تنظیم محور سفارش برای چرخش Setting Axis Order for rotation

  • با استفاده از نمای شماتیک Using the Schematic view

  • اجتناب از مشکلات در مقیاس Avoiding problems with scale

9. تکنیک های دوربین 9. Camera Techniques

  • ایجاد یک دوربین و هدف فیزیکی Creating a physical camera and target

  • فعال کردن قاب های ایمن Enabling safe frames

  • انتخاب نسبت ابعاد در Render Setup Choosing aspect ratio in Render Setup

  • راه اندازی دوربین رایگان Setting up a free camera

  • چرخش در فضای مختصات گیمبال Rotating in Gimbal coordinate space

  • تنظیم ترتیب چرخش Setting rotation axis order

  • جبران تصویر با تغییر لنز Offsetting the image with Lens Shift

10. طراحی گرافیکی 3D حرکت 10. 3D Motion Graphic Design

  • صادرات مسیرها از Adobe Illustrator Exporting paths from Adobe Illustrator

  • ایجاد متن اولیه Creating a Text primitive

  • اعمال یک اصلاح کننده Bevel Applying a Bevel modifier

  • نصب یک اصلاح کننده Instancing a modifier

  • ویرایش خطوط متن Editing text splines

  • برش Viewport Viewport clipping

  • سطح کنترل جزئیات Controlling level of detail

  • در حال ویرایش چند ضلعی ها Editing polygons

10. روشنایی 10. Lighting

  • پیش نمایش رندرها با ActiveShade Previewing renders with ActiveShade

  • اختصاص ماده پراکنده Assigning a diffuse material

  • ایجاد نورهای نورسنجی Creating photometric lights

  • تنظیم شدت نور و رنگ Adjusting light intensity and color

  • تنظیم کنترل نوردهی دوربین Adjusting the Camera Exposure Control

  • تنظیم شکل نور Adjusting light shape

  • تنظیم توزیع نور Adjusting light distribution

  • کنترل پارامترهای کانون توجه Controlling spotlight parameters

  • ایجاد خورشید و آسمان Creating a sun and sky

  • نورپردازی یک صحنه با محیط Illuminating a scene with the environment

  • با استفاده از Light Explorer Using the Light Explorer

11. اصول اولیه چیدمان و دوربین 11. Layout and Camera Basics

  • مدیریت لایه های نمایش Managing Display layers

  • ایجاد یک دوربین هدف Creating a target camera

  • قابهای ایمن را فعال کنید Enabling Safe Frames

  • انتخاب یک نسبت ابعاد در Render Setup Choosing an aspect ratio in Render Setup

  • تنظیم قسمت نمای Adjusting Field of View

  • با استفاده از یک دوربین رایگان Using a free camera

11. مواد 11. Materials

  • با استفاده از Slate Material Editor Using the Slate Material Editor

  • مدیریت مواد صحنه Managing scene materials

  • مدیریت اسلات های نمونه Managing sample slots

  • ذخیره کتابخانه های مواد Saving material libraries

  • درک مواد فیزیکی Understanding physical materials

  • تنظیم پارامترهای مواد فیزیکی Adjusting physical material parameters

12. انیمیشن Keyframe 12. Keyframe Animation

  • انتخاب فیلترهای کلیدی Choosing Set Key Filters

  • ویرایش کلیدهای کلیدی در جدول زمانی Editing keyframes in the timeline

  • ویرایش کلیدهای موقعیت با مسیرها Editing position keys with trajectories

  • ساخت انیمیشن در پاس ها Building up animation in passes

12. نقشه برداری از بافت ها 12. Mapping Textures

  • کنترل اندازه نمونه مواد Controlling material sample size

  • طراحی نقشه های رویه سه بعدی Designing 3D procedural maps

  • نگاشت فایل های تصویری bitmap Mapping bitmap image files

  • طرح UV با نقشه UVW Projecting UVs with UVW Map

  • با استفاده از اندازه نقشه واقعی Using Real-World Map Size

  • نقشه برداری با هنر برداری Mapping with vector art

  • بازیابی پیوندها با ردیابی دارایی Restoring links with Asset Tracking

13. کنترل کننده ها و محدودیت ها 13. Controllers and Constraints

  • درک کنترل کننده ها Understanding controllers

  • تعیین محدودیت لینک Assigning a Link constraint

  • افزودن اهداف پیوند در پانل حرکت Adding link targets in the Motion panel

  • متحرک کردن اشیاء محدود Animating constrained objects

  • محدود کردن انیمیشن به یک مسیر Constraining animation to a path

13. سلسله مراتب 13. Hierarchies

  • درک سلسله مراتب Understanding hierarchies

  • تبدیل نقاط محوری Transforming pivot points

  • اولویت بندی محورهای چرخشی Prioritizing rotation axes

  • پیوند دادن اشیا Linking objects

  • قفل کردن تبدیل می شود Locking transforms

  • اجتناب و اصلاح مسائل مقیاس Avoiding and correcting scale issues

14. مبانی روشنایی 14. Lighting Basics

  • درک روشنایی CG Understanding CG lighting

  • ایجاد یک مرکز توجه Creating a target spotlight

  • تنظیم شدت و رنگ Adjusting intensity and color

  • تنظیم کانون توجه و فالوفت Setting spotlight Hotspot and Falloff

  • اصلاح گاما Correcting gamma

  • کنترل کنتراست و نکات برجسته Controlling contrast and highlights

  • انتخاب نوع سایه Choosing a shadow type

  • بهینه سازی نقشه های سایه Optimizing shadow maps

  • بهینه سازی سایه های منطقه Optimizing area shadows

  • ایجاد چراغ های پر کننده Omni Creating Omni fill lights

  • با استفاده از لیست کننده نور Using the Light Lister

  • به استثنای اشیاء از چراغ ها Excluding objects from lights

14. انیمیشن Keyframe 14. Keyframe Animation

  • تنظیم پیکربندی زمان Setting up Time Configuration

  • ایجاد فریم های کلیدی در حالت کلید خودکار Creating keyframes in Auto Key mode

  • ایجاد keyframes در حالت Set Key Creating keyframes in Set Key mode

  • ویرایش فریم های کلیدی در جدول زمانی Editing keyframes in the Timeline

  • ویرایش فریم های کلیدی در Dope Sheet Editing keyframes in the Dope Sheet

  • ویرایش منحنی های عملکرد در Curve Editor Editing function curves in the Curve Editor

  • ویرایش یک مسیر با یک مسیر حرکت Editing a trajectory with a motion path

مبانی مواد 15. Materials Basics

  • انتخاب مواد و انواع سایه بان Choosing material and shading types

  • کار با مواد صحنه Working with scene materials

  • تنظیم پارامترهای خاص Adjusting specular parameters

  • اختصاص چند ماده / Sub-Object Assigning Multi/Sub-Object materials

15. رندر کردن 15. Rendering

  • انتخاب رندر Choosing a renderer

  • انتخاب گزینه های رندر Choosing render options

  • ارائه یک توالی تصویر Rendering an image sequence

  • پخش یک توالی تصویر با RAM Player Playing an image sequence with the RAM Player

16. بافت نقشه برداری 16. Mapping Textures

  • استفاده از نقشه های رویه ای سه بعدی Applying 3D procedural maps

  • کار با پرونده های تصویری bitmap Working with bitmap image files

  • پیگیری دارایی های صحنه Tracking scene assets

  • پیش بینی نقشه برداری UVW Projecting UVW mapping

  • نقشه برداری از کانال دست انداز Mapping a bump channel

  • افزودن بازتاب با نقشه Raytrace Adding reflections with a Raytrace map

  • نقاشی اشیاء با بوم Viewport Painting objects with Viewport Canvas

17. اصول ارائه 17. Rendering Basics

  • فعال بودن تاری در رندر نرم افزار Choosing Quicksilver options

  • فعال شدن تاری در تی... Enabling motion blur in the software renderer

  • ارائه توالی عکس Rendering image sequences

  • پخش توالی تصویر در RAM Player Playing image sequences in the RAM Player

18- رندر کردن با اشعه ذهنی 18. Rendering with mental ray

  • انتخاب گزینه های Quicksilver انتخاب تاری بین فاصله با عمق میدان Controlling mental ray sample quality

  • انتخاب گزینه های Quicksilver انتخاب تاری بین فاصله با عمق میدان Tuning Final Gather

  • فعال بودن تاری در رندر نرم افزار... Enabling motion blur in mental ray

  • فعال بودن تاری در رندر نرم افزار Distance blurring with depth of field

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

  • انتخاب گزینه های Quicksilver انتخاب تاری بین فاصله با عمق میدان Goodbye

نمایش نظرات

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.

3ds Max 2015 آموزش
جزییات دوره
10h 43m
254
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
302,346
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Aaron F. Ross
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Aaron F. Ross Aaron F. Ross

کارشناس 3 بعدی، تهیه کننده ویدئو، و معلم

آرون اف. راس یک متخصص سه بعدی، تهیه کننده ویدئو، نویسنده و معلم است.

آرون ویدیوهای انتزاعی و رایانه ایجاد می کند. انیمیشن آثار او در جشنواره‌ها و مکان‌های معتبری مانند SIGGRAPH، ISEA، Berlin Interfilm، Geneva Videoweek و Exploratorium به نمایش درآمده است. در طول سال ها او به صورت حرفه ای در نقش های مختلفی از جمله کارگردان، تدوینگر، فیلمبردار، مدل ساز کامپیوتری سه بعدی، انیماتور و طراح صدا کار کرده است. آرون در انیمیشن های سه بعدی متخصص است و سه کتاب در این زمینه نوشته یا با هم نوشته است. در سال 1999 تدریس در سطح دانشگاه را آغاز کرد و در سال 2007 شروع به تدریس دوره های توسعه حرفه ای شتاب در مایا و 3ds Max کرد. او در حال حاضر یک وب سایت آموزشی برای هنرمندان سه بعدی، digitalartsguild.com دارد. آرون دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در رشته فیلم/ویدئو از موسسه هنرهای کالیفرنیا و لیسانس هنرهای زیبا از دانشکده انستیتو هنر شیکاگو است.