لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
3ds Max 2015 آموزش
3ds Max 2015 Essential Training
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
3ds Max بیشتر به دلیل مدل سازی و ابزار ارائه شناخته شده است. این نقاط قوت در معماری ، ساخت ، بازی سازی ، طراحی صنعتی و موشن گرافیک به چشم می خورند. ده ها ویژگی و تکنیک برای تسلط وجود دارد ، از مجسمه سازی و بافت تا نور و رندر. این دوره 3ds Max را از ابتدا تحت پوشش قرار می دهد ، و یک نمای کلی از کل بسته را ارائه می دهد ، و همچنین مهارت های اساسی که هنرمندان 3D برای ایجاد مدل ها و انیمیشن های حرفه ای نیاز دارند. بیاموزید که چگونه از رابط 3ds Max استفاده کنید و آن را متناسب با تنظیمات خود سفارشی کنید. نحوه مدل سازی اشیا different مختلف را با استفاده از خطوط شکسته ، چند ضلعی ها ، سطوح تقسیم و مدل سازی شکل آزاد کشف کنید. مربی آرون اف. راس همچنین نحوه ساخت سلسله مراتب ، افزودن دوربین و چراغ ، انیمیشن با فریم های کلیدی و موارد دیگر را نشان می دهد.
موضوعات شامل:
سفارشی سازی رابط li>
تکثیر و جمع آوری اشیا li>
مدل سازی با splines li>
مدل سازی پارامتری با اصلاح کننده ها li>
چند ضلعی و مدل سازی سطح زیربخش li>
مدل سازی Freeform
عکس های کادر بندی شده با دوربین li>
روشنایی با نور روز li>
مصالح ساختمانی li>
نگاشت بافتها li>
پیوند دادن اشیا in در سلسله مراتب li>
ایجاد و ویرایش کلیدهای فریم li>
ارائه توالی تصویر li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
3ds Max از ابتدا
3ds Max from the ground up
خوش آمدی
Welcome
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. شروع کار
1. Getting Started
استفاده از پوشه های پروژه
Using project folders
انتخاب فضای کاری
Choosing a workspace
سفارشی سازی رابط کاربر و پیش فرض ها
Customizing user interface and defaults
رابط کاربری و پیش فرض ها را سفارشی کنید
Customize user interface and defaults
تنظیمات برگزیده
Setting preferences
2. رابط 3ds Max
2. 3ds Max Interface
آشنا شدن با رابط کاربری
Getting familiar with the interface
سفارشی کردن یک فضای کاری
Customizing a workspace
با استفاده از پانل های ایجاد و اصلاح
Using the Create and Modify panels
سفارشی کردن رنگ های viewport و grid
Customizing viewport and grid colors
انتخاب واحدهای اندازه گیری
Choosing units of measurement
کنترل صفحه نمایش
Controlling the grid display
ایجاد و دستکاری بدوی ها
Creating and manipulating primitives
پیمایش در ویوپورت ها
Navigating in viewports
تبدیل اشیا با حرکت و چرخش
Transforming objects with Move and Rotate
با استفاده از کلیدهای میانبر
Using hotkeys
تبدیل اشیاء
Transforming objects
انتخاب حالت های سایه سازی viewport
Choosing viewport shading modes
صرفه جویی در وقت با کلیدهای میانبر میانبر صفحه کلید
Saving time with keyboard shortcut hotkeys
انتخاب حالت های سایه زنی
Choosing shading modes
کلیدهای میانبر شخصی سازی شده
Customizing hotkeys
پیکربندی منظره ها
Configuring viewports
انتخاب سیستم مختصات مرجع
Choosing a reference coordinate system
دستکاری اشیا around در اطراف مرکز تبدیل
Manipulating objects around a transform center
با استفاده از طرح کلی Scene Explorer
Using the Scene Explorer outline
پیکربندی طرح بندی های ویوپورت
Configuring viewport layouts
با استفاده از Isolate Selection و Lock Selection
Using Isolate Selection and Lock Selection
انتخاب در حالت پنجره و عبور
Selecting in window and crossing modes
3. مبانی مدل سازی
3. Modeling Basics
کنترل خصوصیات صفحه نمایش
Controlling Display properties
ایجاد اولیه
Creating primitives
همکاری با Scene Explorer
Working with Scene Explorer
زیرین
Understanding level of detail
کار با پشته اصلاح کننده
Working with the modifier stack
درک وابستگی ها
Understanding dependencies
جمع کردن پشته اصلاح کننده
Collapsing the modifier stack
3. چیدمان صحنه
3. Scene Layout
مشخص کردن واحدهای نمایشگر
Specifying display units
مشخص کردن واحدهای سیستم
Specifying system units
تعریف شبکه خانگی
Defining the home grid
ذخیره صحنه الگوی maxstart.max
Saving a maxstart.max template scene
ایجاد صفحه تصویر
Creating an image plane
کپی کردن اشیا with با Array
Duplicating objects with Array
جمع آوری اشیا in به صورت گروهی
Collecting objects in groups
مدیریت لایه های نمایش
Managing display layers
ادغام صحنه ها
Merging scenes
ارجاع صحنه ها با اشیا X Xref
Referencing scenes with Xref objects
4. مدل سازی چند ضلعی
4. Polygon Modeling
با استفاده از روبان Graphite با Edible Poly
Using the Graphite ribbon with Editable Poly
کار با موضوعات فرعی
Working with subobjects
انتخاب یک مرکز تبدیل
Choosing a transform center
جزئیات با برش و حذف
Detailing with Cut and Remove
جزئیات با QuickSlice
Detailing with QuickSlice
با استفاده از انتخاب نرم
Using soft selection
گوشه های کنار چمفر
Faceting corners with Chamfer
استفاده از انتخاب پنجره / عبور
Using Window/Crossing Selection
با استفاده از انتخاب رنگ
Using Paint Selection
ترکیب اشیاء با Attach
Combining objects with Attach
عناصر پیوند با Bridge
Joining elements with Bridge
انشعاب چند ضلعی ها با Extrude
Branching polygons with Extrude
لبه های صاف و سفت کننده
Smoothing and hardening edges
4. مدل سازی Spline
4. Spline Modeling
ایجاد اشکال
Creating shapes
ایجاد یک شی متحرک loft
Creating a loft compound object
ایجاد خط شکاف آزاد
Creating a freehand spline
ویرایش انواع راس کنترل
Editing control vertex types
در حال ویرایش خطوط Bezier
Editing Bezier splines
ارائه اشکال
Rendering shapes
تنظیم جزئیات شکل با Interpolation
Setting shape detail with Interpolation
چرخش یک سطح با اصلاح کننده تراش
Revolving a surface with the Lathe modifier
اکسترودر با اصلاح Sweep
Extruding with the Sweep modifier
وارد کردن مسیرهای Illustrator به 3ds Max
Importing Illustrator paths to 3ds Max
افزودن یک اصلاح کننده Bevel
Adding a Bevel modifier
ایجاد ابتدای TextPlus
Creating a TextPlus primitive
مدل سازی دیوارها با اصلاحگر Extrude
Modeling walls with the Extrude modifier
5. مدل سازی سطح زیربخش
5. Subdivision Surface Modeling
ایجاد یک شیء قابل ویرایش پلی
Creating an editable poly object
اضافه کردن اصلاح کننده Symmetry
Adding the Symmetry modifier
انتخاب NURMS یا TurboSmooth
Choosing NURMS or TurboSmooth
شکل را دور می کند
Roughing out the shape
درج حلقه های لبه با SwiftLoop
Inserting edge loops with SwiftLoop
محدود کردن موضوع فرعی
Constraining subobject transforms
جوش درز
Welding the seam
اضافه کردن عدم تقارن
Adding asymmetry
5. مدل سازی پارامتری با اصلاح کننده ها
5. Parametric Modeling with Modifiers
تغییر شکل یک شی با یک اصلاح کننده
Deforming an object with a modifier
تغییر شکل لایه ها در پشته اصلاح کننده
Layering deformers in the modifier stack
تعریف سطح چند ضلعی جزئیات
Defining polygon level of detail
عبور از یک انتخاب روی پشته
Passing a selection up the stack
آرون اف. راس یک متخصص سه بعدی، تهیه کننده ویدئو، نویسنده و معلم است.
آرون ویدیوهای انتزاعی و رایانه ایجاد می کند. انیمیشن آثار او در جشنوارهها و مکانهای معتبری مانند SIGGRAPH، ISEA، Berlin Interfilm، Geneva Videoweek و Exploratorium به نمایش درآمده است. در طول سال ها او به صورت حرفه ای در نقش های مختلفی از جمله کارگردان، تدوینگر، فیلمبردار، مدل ساز کامپیوتری سه بعدی، انیماتور و طراح صدا کار کرده است. آرون در انیمیشن های سه بعدی متخصص است و سه کتاب در این زمینه نوشته یا با هم نوشته است. در سال 1999 تدریس در سطح دانشگاه را آغاز کرد و در سال 2007 شروع به تدریس دوره های توسعه حرفه ای شتاب در مایا و 3ds Max کرد. او در حال حاضر یک وب سایت آموزشی برای هنرمندان سه بعدی، digitalartsguild.com دارد. آرون دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در رشته فیلم/ویدئو از موسسه هنرهای کالیفرنیا و لیسانس هنرهای زیبا از دانشکده انستیتو هنر شیکاگو است.
نمایش نظرات