آموزش معرفی مایا 2014

Introduction to Maya 2014

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این آموزش جامع مقدمه ای بر مایا 2014 برای کمک به شما در درک کامل ویژگی های اصلی موجود در مایا و کمک به شما در جهت سهولت انتقال به این برنامه بسیار قدرتمند طراحی شده است. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014. گسترش همه مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1m 36s مقدمه ای بر رابط 1 ساعت و 35 دقیقه و 24 ثانیه مدل سازی در مایا 3 ساعت 2 متر 3 ثانیه مواد و بافت در مایا 1 ساعت و 7 دقیقه 55 تقلب در مایا 1 ساعت و 35 دقیقه و 37 ثانیه انیمیشن در مایا 1 ساعت و 45 دقیقه و 38 ثانیه پویایی در مایا 51 متر 6 ثانیه نورپردازی و رندر در مایا 1 ساعت و 32 دقیقه و 41 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر رابط Introduction to Interface

  • پیمایش در Viewport Navigating the Viewport

  • رابط کاربری مایا The Maya User Interface

  • ایجاد پروژه های مایا Creating Maya Projects

  • ذخیره فایلهای صحنه از مایا Saving Scene Files from Maya

  • حالت های سایه بان و انتخاب Viewport Viewport Shading and Selection Modes

  • تبدیل اشیا در مایا Transforming Objects in Maya

  • اصلاح اجزای شی Modifying Object Components

  • با استفاده از Attribute Editor Using the Attribute Editor

  • گروه بندی و والدین در مایا Grouping and Parenting in Maya

  • با استفاده از مایا هات باکس Using the Maya Hotbox

  • کار با اسکریپت های MEL Working with MEL Scripts

  • ایجاد قفسه های مایا سفارشی Creating Custom Maya Shelves

مدل سازی در مایا Modeling in Maya

  • بررسی اجمالی بخش مدل سازی Modeling Section Overview

  • افزودن تصاویر مرجع Adding Reference Images

  • جعبه مدل سازی بدنه اصلی و بال Box Modeling the Main Body and Wing

  • شکل دادن به بال با تغییر شکل دهنده ها Shaping the Wing with Deformers

  • ترکیب و هموار سازی هندسه Combining and Smoothing the Geometry

  • افزودن شیشه جلو Adding the Windscreen

  • اکسترودر در Under Side Extruding in the Under Side

  • ایجاد بنادر اسلحه Creating the Gun Ports

  • ساخت ساختار بندر داخلی اسلحه Building the Inner Gun Port Structure

  • مدل سازی توپ Modeling the Cannon

  • مدل سازی اسلحه ها Modeling the Guns

  • برش بخش Front Cutting out the Front Section

  • ساختن نردبان با استفاده از Nurbs Building the Ladder Using Nurbs

  • ایجاد دافعه Creating the Repulsor

  • مدل سازی موتورها Modeling the Engines

  • افزودن جزئیات به بالها Adding Detail to the Wings

  • استفاده از Bevelplus برای افزودن جزئیات Using Bevelplus to Add Detail

  • افزودن گنبد پایین Adding the Bottom Dome

  • ساخت چرخ دنده Building the Landing Gear

  • اضافه کردن لوله ها در زیر Adding Tubes Underneath

  • سلسله مراتب و آماده سازی مدل Hierarchy and Model Preparation

مواد و بافت در مایا Materials and Texturing in Maya

  • بررسی اجمالی بخش مواد Materials Section Overview

  • ایجاد و استفاده از مواد ساده Creating and Applying Simple Materials

  • افزودن شیب های شیب دار Adding Gradient Ramps

  • استفاده از چندین ماده برای اشیا Applying Multiple Materials to Objects

  • کار با بافت های رویه ای Working with Procedural Textures

  • ترکیب چندین گره رویه ای Combining Multiple Procedural Nodes

  • کار با UV Working with UVs

  • اضافه کردن دست انداز Adding Bump

  • با استفاده از File Textures Using File Textures

تقلب در مایا Rigging in Maya

  • بازنگری بخش بخش Rigging Section Overview

  • پاکسازی صحنه Cleaning up the Scene

  • ایجاد اشیا Control کنترل Creating Control Objects

  • کار با گروه ها و دسته های انتخاب Working with Groups and Selection Handles

  • ویژگی های سفارشی Custom Attributes

  • اتصال ویژگی ها با ویرایشگر اتصال مایا Connecting Attributes with Maya's Connection Editor

  • کنترل خصوصیات با کلیدهای رانده شده Controlling Attributes with Driven Keys

  • نگاهی به دکل تفنگ ما A Look at Our Gun Rig

  • خودکار سیستم با عبارات Automating Systems with Expressions

  • ایجاد زنجیره های مشترک Creating Joint Chains

  • ایجاد دسته های IK Creating IK Handles

  • اشیاind صحافی در مایا Binding Objects in Maya

  • ساخت انیمیشن ساز دکل Making Our Rig Animator-friendly

انیمیشن در مایا Animation in Maya

  • بررسی اجمالی بخش انیمیشن Animation Section Overview

  • ایجاد و ویرایش Keyframes در مایا Creating and Editing Keyframes in Maya

  • مدیریت Keyframes در Graph Editor/انیمیشن دوچرخه سواری بی نهایت Managing Keyframes in the Graph Editor / Cycling Animation Infinitely

  • کلید خودکار و عبارات ساده Auto Key and Simple Expressions

  • متحرک سازی اشیا Along در امتداد یک مسیر Animating Objects Along a Path

  • شروع از دنباله پرواز ما Starting on Our Flight Sequence

  • نهایی کردن حرکات بدن کشتی Finalizing the Movements of the Ship's Body

  • استفاده از اقدام ثانویه برای به پایان رساندن انیمیشن کشتی Using Secondary Action to Finish the Animation of the Ship

  • اضافه کردن یک دوربین شات Adding a Shot Camera

  • به پایان رساندن کار ما در مورد توالی پرواز و ایجاد Playblasts Wrapping up Our Work on the Flight Sequence and Creating Playblasts

پویایی در مایا Dynamics in Maya

  • بررسی اجمالی بخش پویایی Dynamics Section Overview

  • مفاهیم کلیدی پویایی در مایا Key Concepts of Dynamics in Maya

  • ایجاد ساطع کننده های nParticle Creating nParticle Emitters

  • متحرک کردن ویژگی های nParticle Animating nParticle Attributes

  • فعال کردن برخوردهای nParticle Enabling nParticle Collisions

  • n سایه زنی و ذخیره سازی ذرات nParticle Shading and Caching

نورپردازی و رندر در مایا Lighting and Rendering in Maya

  • بررسی اجمالی بخش روشنایی و رندر Lighting and Rendering Section Overview

  • کار با نمای رندر مایا Working with the Maya Render View

  • بررسی اجمالی انواع مختلف نور Overview of Various Light Types

  • صفات مشترک چراغهای مایا Common Attributes of Maya Lights

  • تغییر آمار رندر اشیا در مایا Changing the Render Stats of Objects in Maya

  • روشن کردن صحنه هواپیمای ما Lighting Our Aircraft Scene

  • با استفاده از ویژگی Spread Sheet Using the Attribute Spread Sheet

  • افزایش کیفیت رندر و افزودن تاری حرکت Increasing Render Quality and Adding Motion Blur

  • ارائه سکانس نهایی از مایا Rendering the Final Sequence from Maya

نمایش نظرات

آموزش معرفی مایا 2014
جزییات دوره
11h 32m
81
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.