نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در طول این درس ها ، ما با استفاده از سه تکنیک و گردش کار مختلف ، در مورد نورپردازی شخصیت می آموزیم. ما از RenderMan RIS و سیستم قدرتمند و کارآمد GI آن استفاده خواهیم کرد ، جایی که نور بیشتر آلی و واقع گرایانه است. در طول این درس ها ، ما با استفاده از سه تکنیک و گردش کار مختلف ، در مورد نورپردازی شخصیت می آموزیم. ما از RenderMan RIS و سیستم قدرتمند و کارآمد GI آن استفاده خواهیم کرد ، جایی که نور بیشتر آلی و واقع گرایانه است. ما نورپردازی شخصیت خود را در دو صفحه متفاوت قرار خواهیم داد. روش اول از روشی سنتی تر جهت هنری استفاده می کند در حالی که روش دوم رویکرد واقع گرایانه تری را جستجو می کند که به جریان کار مورد استفاده در صنعت VFX نزدیکتر است. سرانجام ، ما با استفاده از تکنیک های مشابه با تکنیک های استفاده شده در یک استودیوی عکاسی از زندگی واقعی ، پرتره ای از شخصیت خود ایجاد خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015، RenderMan 19.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
نورپردازی شخصیت در RenderMan 19 Ris
Character Lighting in RenderMan 19 Ris
-
کاوش در فایلهای پروژه
Exploring the Project Files
-
توضیح Render Globals
Explaining Render Globals
-
تنظیم مواد
Setting up Materials
-
ادامه راه اندازی مواد
Continuing to Set up Materials
-
پوشش مواد پوستی
Covering Skin Materials
-
راه اندازی خز
Setting up Fur
-
استفاده از Rig Light
Applying the Light Rig
-
تنظیم Aovs
Setting up Aovs
-
ایجاد اولین طرح روشنایی
Creating the First Lighting Layout
-
ایجاد چراغ محیط زیست
Establishing the Environment Light
-
طراحی چراغ کلیدی
Designing the Key Light
-
تقویت نور کلید
Enhancing the Key Light
-
ایجاد Rim Light
Creating the Rim Light
-
اتمام سناریوی اول نور
Finishing the First Light Scenario
-
شروع سناریوی نور دوم
Beginning the Second Light Scenario
-
ایجاد چراغ پشت پنجره
Creating the Back Window Light
-
استفاده از نور بالا
Applying the Top Light
-
استفاده از Gi برای ایجاد جستجوی اضافی
Using Gi to Create Additional Bounces
-
شروع سناریوی نور سوم
Beginning the Third Light Scenario
-
استفاده از کارت گزاف گویی برای نور غیر مستقیم
Using a Bounce Card for Indirect Light
-
ایجاد جو
Creating the Atmosphere
-
اتمام اتمسفر و بررسی اجمالی پروژه
Finishing the Atmosphere and Project Overview
نمایش نظرات