آموزش CISSP EASY/MID سوالات شماره 1 - همه دامنه های CISSP 250 Q - 2023

CISSP EASY/MID questions #1 - ALL CISSP domains 250 Q - 2023

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد. این دوره صرفا آزمون یا تمرین می باشد و ویدیو ندارد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: سوالات تمرینی گواهینامه CISSP # 1 - 2 125 سوال کامل تست های CISSP - 250 سوال CISSP در مجموع - نسخه 2023 به شما کمک می کند تا در امتحان گواهینامه CISSP قبول شوید. مناطق ضعیف خود را برای CISSP پیدا کنید. دانش امنیت فناوری اطلاعات خود را بهبود بخشید. برای نسخه 2021 آزمون گواهینامه حرفه ای امنیت سیستم های اطلاعاتی گواهی شده (CISSP) آماده شوید (به روز رسانی بعدی CISSP در سال 2024 است). دانش CISSP خود را تست کنید. یک امتحان شبیه سازی کامل امتحانی را امتحان کنید، که تمام 8 دامنه CISSP را با 125 سوال (x2) پوشش می دهد. پیش نیازها: برای گذراندن گواهینامه CISSP، دانش امنیت فناوری اطلاعات مورد نیاز است. می خواهید مناطق ضعیف خود را برای گواهینامه CISSP پیدا کنید و آنها را بهبود بخشید.

*** برای برنامه درسی CISSP 2021 و تغییرات آزمون 2022 به روز شد ***

همین امروز سفر صدور گواهینامه CISSP خود را آغاز کنید، به بیش از 149000 دانش آموز دیگر بپیوندید که از ثور پدرسن، مربی CISSP و CISM "پرفروش ترین" و "بالاترین رتبه" در Udemy یاد می گیرند.

گواهینامه CISSP استاندارد طلایی برای گواهینامه های امنیت فناوری اطلاعات است، با بیش از 140000 شغل باز CISSP در ایالات متحده، و متوسط ​​حقوق CISSP در ایالات متحده بیش از 130،000 دلار.

این دوره دارای 2 امتحان کامل CISSP است که هر کدام با 125 سوال تمرینی. سؤالات این آزمون‌ها همان وزن دامنه را دارند که سؤالات امتحان واقعی CISSP دارند.


دانش‌آموزان دیگر ما در مورد دوره آموزشی "سوالات تمرینی CISSP شماره 1" چه می‌گویند:

  • من CISSP را با ISC Book و سخنرانی ها و سوالات تمرینی Thor گذراندم. به اندازه کافی گفت! (وارن، 5 ستاره)

  • سلام ثور، من از تست و ویدیوهای شما استفاده کردم و در اولین تلاش امتحان را قبول کردم. من نمره تست های شما را بالای 75 درصد گرفتم و تست واقعی کمی از آنها چالش برانگیز بود. متشکرم شان (شان، 5 ستاره)

  • من به تازگی CISSP خود را پاس کردم و از بانک سوالات شما برای مطالعه استفاده کردم. تمام حوزه ها پوشش داده شد و توضیحات در مورد سوالات تکمیل شد. (جان، 5 ستاره)

  • از بین تمام تست‌های تمرینی که برای آن پرداخت شده است، این یکی مفیدترین است زیرا نتایج دقیقی را ارائه می‌دهد، بنابراین من می‌توانم روی نکات هفته تمرکز کنم. همچنین قدردانی می‌کنم که ثور چقدر سریع آزمون را به‌روزرسانی کرد تا امتحان سبک CAT جدید را منعکس کند. (کیم، 5 ستاره)

  • این سومین تجربه دوره من است و ثور سومین مدرس من است. من به ثور به دلیل دانش، تسلطش به زبان انگلیسی و نگرشش، 5 ستاره دادم. من عاشق این هستم که چگونه ثور می تواند مفاهیم پیچیده را به وضوح توضیح دهد و درک آنها را آسان کند. من رفتار متواضعانه و مؤدبانه او را دوست دارم. من همچنین این واقعیت را دوست دارم که او به سؤالات من توجه و پاسخگو است. (جین، 5 ستاره)


در پایان هر آزمون، توضیحی برای هر سؤال دریافت خواهید کرد و توضیح می‌دهد که چرا پاسخ درست، پاسخ درست است.

می‌توانید درصد کل امتیاز کل آزمون و همچنین یک درصد وزنی برای هر یک از 8 دامنه CISSP را مشاهده کنید.

می‌توانید هر سؤال را مرور کنید و آنها را بر اساس حوزه دانش CISSP، پاسخ‌های صحیح، پاسخ‌های اشتباه، سؤالات نادیده گرفته شده و سؤالاتی که برای بررسی علامت‌گذاری شده‌اند، مرتب کنید.


سوالات این آزمون‌ها دارای همان وزنی هستند که آزمون CISSP واقعی دارد.

  1. مدیریت امنیت و ریسک – 20 سوال در هر آزمون (در مجموع 40).

  2. امنیت دارایی - 13 سؤال در هر آزمون (26 سؤال).

  3. مهندسی امنیت - 15 سوال در هر آزمون (30 سوال در مجموع).

  4. ارتباطات و امنیت شبکه – 15 سوال در هر آزمون (در کل 30 سوال).

  5. مدیریت هویت و دسترسی (IAM) – 16 سؤال در هر آزمون (مجموع 32).

  6. ارزیابی امنیتی و تست - 14 سوال در هر آزمون (28 در کل).

  7. عملیات امنیتی - 20 سؤال در هر آزمون (40 سؤال).

  8. امنیت توسعه نرم افزار - 12 سؤال در هر آزمون (24 سؤال).


چندین آزمایش آزمایشی گواهینامه CISSP مانند این را انجام دهید، 4 ساعت کامل و 125 سؤال را انجام دهید تا ببینید چگونه با آن برخورد می کنید، این به همان اندازه استقامت ذهنی و درست خواندن سؤالات و پاسخگویی از دیدگاه مدیران امنیت فناوری اطلاعات است. ، همانطور که دانش واقعی است.

بسیاری از دانش‌آموزان 3000 تا 5000 سؤال تمرین گواهینامه CISSP را انجام می‌دهند، زمانی که گواهینامه CISSP خود را انجام دادم حدود 3500 سؤال داشتم.

می‌توانید هر چند بار که بخواهید در این آزمون آزمایشی گواهینامه CISSP شرکت کنید، سؤالات و ترتیب پاسخ‌ها تصادفی است. من بیش از 80% از پاسخ‌های درست را به طور مداوم در همه دامنه‌های CISSP با استفاده از تست‌های تمرینی متعدد قبل از رزرو امتحان پیشنهاد می‌کنم.


برای نسخه 2021 آزمون گواهینامه حرفه ای امنیت سیستم های اطلاعاتی گواهی شده (CISSP) آماده شوید، این همان چیزی است که تا به روز رسانی بعدی برنامه درسی CISSP در سال 2024 روی آن آزمایش خواهید شد.


این دوره شامل همه این موارد است:

  • 2 125 تست کامل CISSP آسان و متوسط.

  • دسترسی مادام العمر به دوره و همه به روز رسانی های دوره.

  • 30 روز، بدون سوال، ضمانت بازگشت پول.

  • مواد جایزه: 10 سوال جایزه.


سفر صدور گواهینامه خود را از امروز شروع کنید، اجازه دهید به شما کمک کنم تا گواهینامه دریافت کنید.


تمرین ها و آزمونها

تست های تمرینی Practice Tests

  • گواهینامه CISSP: آزمون تمرینی کامل 125 سوالی شماره 1 - آزمون 1 CISSP certification: Full 125 question practice test #1 - test 1

  • گواهینامه CISSP: آزمون تمرینی کامل 125 سوالی شماره 1 - آزمون 2 CISSP certification: Full 125 question practice test #1 - test 2

  • 10 سوال جایزه CISSP از آزمون شماره 2! 10 CISSP bonus questions from test #2!

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش CISSP EASY/MID سوالات شماره 1 - همه دامنه های CISSP 250 Q - 2023
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
آزمون یا تمرین
260
Udemy (یودمی) udemy-small
11 آبان 1401 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
14,574
4.6 از 5
ندارد
ندارد
ندارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Thor Pedersen  395,000+ Enrollments Worldwide Thor Pedersen 395,000+ Enrollments Worldwide

پرفروش ترین و بالاترین امتیاز مربی CISSP، CC، PMP، CISM

ThorTeachescom Support ThorTeachescom Support

آموزش CISSP، CISM و PMP - بیش از 390000 ثبت نام

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.