آموزش UX برای صدا: برنامه ریزی و اجرا

UX for Voice: Planning and Implementation

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: تعداد برنامه ها و دستگاه های کنترل شده صوتی با جهش های محدودی رو به افزایش است. برای ایجاد تجارب موفقیت آمیز کاربر برای صدا ، باید بر درک ، دقت پاسخگویی و سهولت مکالمه تمرکز کنید. با امانوئل هنری برای این مقدمه در طراحی UX برای هوش مصنوعی هدایت صدا همراه باشید. بیاموزید که چگونه ماشین ها دستورالعمل های صوتی را درک می کنند و چارچوب ها و ابزارهای موجود برای طراحان و توسعه دهندگان UX را کشف می کنند. دریابید که چگونه درک ، شخصیت و دقت بر کیفیت تجربه کاربر تأثیر می گذارد و نحوه مهندسی کردن تعاملات موفق تر با سیستم های فعال شده با صدا را بیابید.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • پیش نیازهای دوره Course prerequisites

1. یک مرور کلی 1. An Overview

  • آشنایی با صدای UX Introduction to voice UX

  • نمای کلی از AI Overview of AI

  • نمای کلی دستگاههای فعال شده صوتی Overview of voice activated devices

  • نمای کلی چارچوبها و ابزارها Overview of the frameworks and tools

2. درک صوتی 2. Voice Understanding

  • درک صدا Understanding the voice

  • پارامترهای گوش دادن Parameters of listening

  • اعدام: بررسی اجمالی دیالوگ Execution: Dialogflow overview

3. شخصیت صدا 3. Voice Personality

  • شخصیت The personality

  • گفتگوی لذت بخش Having an enjoyable conversation

  • کاوش دستیار Google Google Assistant exploration

4. عملکرد صوتی 4. Voice Action

  • نتایج دقیق: ضریب داده Accurate results: The data factor

  • چگونه به نتایج دقیق برسیم How to get to accurate results

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش UX برای صدا: برنامه ریزی و اجرا
جزییات دوره
33m 26s
15
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
11,390
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Emmanuel Henri Emmanuel Henri

مدیر اجرایی با بیش از 20 سال تجربه در برنامه نویسی و طراحی

امانوئل هنری یک توسعه دهنده فول استک با 20 سال تجربه در برنامه نویسی، فناوری و طراحی است.

> امانوئل مسئول تمام جنبه های پروژه های وب و تلفن همراه مبتنی بر مشتری، از جمله جدول زمانی و محدوده بوده است. این پروژه‌ها از ابزارهای JIRA/Atlassian، متدولوژی‌های چابک، و زبان‌ها و چارچوب‌هایی مانند React، Angular، Node، Meteor، GraphQL، JavaScript، Swift، HTML، CSS (Sass)، MongoDB و MySQL استفاده کرده‌اند. او همچنین در دنیای بازی های سه بعدی با استفاده از ابزارهایی مانند Unreal، ZBrush، Maya و چندین ابزار دیگر کار می کند. او علاقه زیادی به ایجاد برنامه‌ها و بازی‌هایی دارد که از جدیدترین فناوری‌ها در ابزارها، چارچوب‌ها و زبان‌های فوق استفاده می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر، به mannyhenri.com.