آموزش مقدمه ای بر Softimage 2014

Introduction to Softimage 2014

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این آموزش جامع Softimage 2014 برای کمک به شما در درک کاملی از ویژگیهای اصلی موجود در Softimage و سهولت انتقال شما به این برنامه بسیار قدرتمند طراحی شده است. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2014. این آموزش جامع Softimage 2014 برای کمک به شما در درک کامل ویژگی های اصلی موجود در Softimage و کمک به انتقال شما به این برنامه بسیار قدرتمند طراحی شده است. ضمن مشاهده این دروس ، این فرصت را خواهید داشت که از چندین معلم حرفه ای Softimage که بخشی از مربیان دیجیتال و کارشناسان حوزه موضوع خود هستند ، یاد بگیرید. در بخش اول این آموزش ، شما را با برخی از واژگان و مهارت های بنیادی که برای شروع حرکت و کار در Softimage لازم است آشنا می کنیم. از آنجا ، ما برخی از ویژگی های مدل سازی موجود در Softimage را بررسی خواهیم کرد و ساخت وسیله نقلیه را شروع خواهیم کرد که به عنوان پروژه اصلی ما برای باقی مانده از این آموزش عمل می کند. از آنجا ، ما تمام مراحل اضافه کردن بافت و مواد را به وسیله نقلیه ، اضافه کردن حرکت متحرک و کنترل های انیمیشن ، با استفاده از محیط خلاقانه تعاملی (ICE) برای اضافه کردن پویایی ذرات و دود ، و در آخر ، یاد می گیریم که چگونه چراغ اضافه کنیم ، سایه ها و سکانس انیمیشن نهایی ما را تولید کنید. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2014.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر رابط Introduction to Interface

  • پیمایش دوربین سه بعدی در Softimage 3D Camera Navigation in Softimage

  • با رابط نرم افزار آشنا می شوید Getting Familiar with the Softimage Interface

  • تغییر نمایشگر Softimage Viewport Changing the Softimage Viewport Display

  • استفاده از دکمه های یادداشت در Softimage Using Memo Buttons in Softimage

  • راه اندازی اولین پروژه Softimage شما Setting up Your First Softimage Project

  • انتخاب و جابجایی اشیا 3D سه بعدی Selecting and Moving 3D Objects

  • تنظیمات پیشرفته تحول در Softimage Advanced Transformation Settings in Softimage

  • تنظیم مراکز چرخش هندسه Adjusting the Rotation Centers for Geometry

  • با استفاده از ابزار Softimage Render Region Using the Softimage Render Region Tool

  • درک لایه های نمایش شی Understanding Object Display Layers

  • کار با پنل های اکسپلورر در Softimage Working with Explorer Panels in Softimage

  • درک صفحات ویژگی در Softimage Understanding Property Pages in Softimage

مدل سازی در Softimage Modeling in Softimage

  • بررسی اجمالی بخش مدل سازی Modeling Section Overview

  • م Geلفه های هندسه در Softimage Geometry Components in Softimage

  • کار با گزینه های کامپوننت Working with Component Selections

  • با استفاده از Operator Stacks Using the Operator Stacks

  • ساخت پوسته فن Building the Fan Shells

  • ساخت بخش Fore Building the Fore Section

  • اتصال فن شل Connecting the Fan Shell

  • پر کردن در پایین پوسته Filling in the Bottom of the Shell

  • پر کردن در بالای پوسته Filling in the Top of the Shell

  • مدل سازی Back Wings Modeling the Back Wings

  • ساخت عقب Building the Back Fins

  • افزودن درز مرکزی Adding the Central Seam

  • مدل سازی تیغه فن Modeling a Fan Blade

  • کپی کردن تیغه های فن Duplicating the Fan Blades

  • لوله های ساختمانی Building Tubes

  • تبدیل هندسه Converting Geometry

  • ساخت سیلندرهای داخلی Building Inner Cylinders

  • مدل سازی بدنه دوربین Modeling the Camera Body

  • در حال پایان دادن به بدنه دوربین Finishing the Camera Body

  • افزودن لنزهای دوربین Adding the Camera Lenses

  • مدل سازی حلقه دوربین و شیب ها Modeling the Camera Ring and Struts

  • جزئیات ناحیه چشم Detailing the Eye Area

  • اضافه کردن پوسته های چشم و سایبان Adding the Eye Shells and Canopy

  • ساخت شیبهای فرود Building the Landing Struts

  • افزودن ستارهای فرود برگشت Adding the Back Landing Struts

  • ایجاد سلسله مراتب صحنه Creating a Scene Hierarchy

مواد و بافت در نرم افزار Materials and Texturing in Softimage

  • نمای کلی بخش بافت Texturing Section Overview

  • استفاده از مواد در هندسه Applying Materials to Geometry

  • کنترل قرار دادن بافت Controlling Texture Placement

  • ایجاد UV Creating UVs

  • افزودن نقشه های رنگی به مواد Adding Color Maps to Materials

  • افزودن نقشه های دست انداز Adding Bump Maps

  • استفاده از گره های رویه Using Procedural Nodes

  • با استفاده از متریال معماری Using the Architectural Material

  • افزودن شفافیت Adding Transparency

  • افزودن درخشش Adding a Glow

تقلب در Softimage Rigging in Softimage

  • بازنگری بخش بخش Rigging Section Overview

  • تمیز کردن دارایی و کار با گروه ها و مدل ها Cleaning up the Asset and Working with Groups and Models

  • اصلاح محور و جهت یک شی Modifying an Object's Pivot and Orientation

  • تنظیم اشیا Control کنترل Setting up Control Objects

  • ایجاد پارامترهای سفارشی Creating Custom Parameters

  • یک راه سریع برای اتصال پارامترها در Softimage A Fast Way to Connect Parameters in Softimage

  • اصطلاحات Expressions

  • استفاده از ویرایشگر اتصال پارامتر Utilizing the Parameter Connection Editor

  • تقلب در دوربین پهپاد Rigging the Drone's Camera

  • ایجاد سیستم های استخوانی در Softimage Creating Bone Systems in Softimage

  • پوشاندن هندسه شما Enveloping Your Geometry

  • آماده سازی دکل برای انیمیشن Getting Your Rig Ready for Animation

انیمیشن در Softimage Animation in Softimage

  • بررسی اجمالی بخش انیمیشن Animation Section Overview

  • ایجاد و ویرایش Keyframes Creating and Editing Keyframes

  • انیمیشن متحرک و انیمیشن دوچرخه سواری بی نهایت The Animation Editor and Cycling Animation Infinitely

  • متحرک سازی یک شی در امتداد مسیر در نرم افزار Animating an Object Along a Path in Softimage

  • شروع از دنباله پرواز Starting on the Flight Sequence

  • پایان دادن به مسدود کردن پهپاد Finishing the Drone's Blocking Pass

  • پرداخت انیمیشن Polishing the Animation

  • افزودن اقدام ثانویه به انیمیشن Adding Secondary Action to the Animation

  • متحرک سازی دوربین Drone Animating the Drone's Camera

  • متحرک سازی یک دوربین شات Animating a Shot Camera

  • ایجاد پیش نمایش های انیمیشن در زمان واقعی در Softimage Creating Real-time Animation Previews in Softimage

پویایی در Softimage Dynamics in Softimage

  • بررسی اجمالی بخش پویایی Dynamics Section Overview

  • انتشار ذرات ICE از هندسه Emitting ICE Particles from Geometry

  • برخورد ذرات با سطوح Colliding Particles with Surfaces

  • متحرک سازی ویژگی های ICE Animating ICE Attributes

  • کنترل طول عمر ذرات ما Controlling the Lifespan of Our Particles

  • کنترل ظاهر ارائه شده ذرات ICE Controlling the Rendered Appearance of ICE Particles

روشنایی در Softimage Lighting in Softimage

  • بررسی اجمالی بخش روشنایی Lighting Section Overview

  • بررسی اجمالی انواع نرم Softimage Overview of Softimage Light Types

  • ویژگی های نور مشترک در نرم افزار Common Light Attributes in Softimage

  • Rendering Shadows from Softimage Lights Rendering Shadows from Softimage Lights

  • کنترل دید رندر شده اشیا Controlling the Rendered Visibility of Objects

  • تنظیم نورپردازی برای صحنه نهایی Setting up the Lighting for the Final Scene

  • ارائه دنباله متحرک نهایی Rendering the Final Animated Sequence

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر Softimage 2014
جزییات دوره
10h 31m
85
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.