آموزش عکاسی فیلم: اولین رول فیلم 35 میلی متری خود را بگیرید

Film Photography: Shoot Your First Roll Of 35mm Film

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره:

در دنیای عکاسی دیجیتال امروزی، عکاسی روی فیلم هم تجربه و هم کیفیتی منحصربه‌فرد را ارائه می‌کند که قابل تکرار نیست. این فرآیندی است که شما را به عکاس بهتری تبدیل می کند، صرف نظر از اینکه در حال حاضر در چه سطحی هستید.

تصویربرداری در فیلم در حالی که برای بسیاری جذاب است، اغلب می‌تواند کمی ترسناک باشد — اما نیازی به این نیست. واقعیت این است که فیلمبرداری در فیلم آسان‌تر، بخشنده‌تر و ارزان‌تر از آن چیزی است که بسیاری از مردم فکر می‌کنند.

اولین رول فیلم 35 میلی متری خود را بگیرید

این دوره طراحی شده است تا شما را به سرعت با دنیای عکاسی فیلم 35 میلی‌متری آشنا کند و مراحل و دانش لازم برای گرفتن اولین فیلم خود را در اختیار شما قرار دهد. در پایان دوره، شما یک رول از 24 نوردهی گرفته‌اید، فایل‌ها را در رایانه خود خواهید داشت تا با جهان به اشتراک بگذارید و دانش و اعتماد به نفسی خواهید داشت که شما را به جلو سوق می‌دهد!

ما از ابتدا شروع می‌کنیم و با:

شروع می‌کنیم
  • خرید اولین دوربین شما — از جمله بهترین مکان‌ها برای یافتن تجهیزات مستعمل مقرون‌به‌صرفه و توصیه‌های ساخت/مدل قابل اعتمادی که هنوز کار می‌کنند
  • انتخاب یک سهام فیلم — از جمله مروری سریع از بازار فیلم فعلی، و اینکه کدام فیلم بهترین ارزش و عملکرد را برای مبتدیان ارائه می دهد
  • عملکرد دوربین —از جمله بارگیری/تخلیه فیلم، و عملیات اساسی
  • نوردهی برای فیلم — از جمله استفاده از نورسنج داخلی دوربین، نورسنج خارجی و نحوه انجام آن به صورت رایگان، و تکنیک ساده ای که تصاویری زیبا را تضمین می کند
  • توسعه و اسکن نکات منفی شما — از جمله مکان ارسال فیلم برای توسعه، توصیه‌های آزمایشگاهی، و نحوه عملکرد فرآیند اسکن
  • پس از پردازش — از جمله اینکه چرا باید اسکن های فیلم خود را ویرایش کنید، و تکنیک های ساده و در عین حال تاثیرگذار برای کمک به تکمیل تصاویر خود

من مشتاقانه منتظر معرفی شما با دنیای عکاسی فیلم هستم و بی صبرانه منتظر دیدن نتایج شما هستم!

پروژه این کلاس دو قسمتی است:

قسمت اول: دوربین خود را به ما نشان دهید!

بخشی از لذت فیلمبرداری در فیلم، دادن یک زندگی جدید به تجهیزات قدیمی - از جمله مغازه خرج کردن، عتیقه جات یا یافته های خانوادگی است. از چیزی که فقط با چند دلار می توانید پیدا کنید شگفت زده خواهید شد. پس از تماشای درس «توصیه‌های من»، عکسی را به اشتراک بگذارید و داستان پشت دوربین انتخابی خود را به ما اطلاع دهید.

قسمت دوم: تصاویر خود را به ما نشان دهید!

پس از اتمام درس آخر، پنج تصویر مورد علاقه خود را از اولین فیلم خود با ما به اشتراک بگذارید. همچنین، مطمئن شوید که برداشت ها/واکنش های خود و همچنین هر گونه سوالی که ممکن است در مورد نتایج خود داشته باشید را ارسال کنید.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • گزینه های دوربین Camera Options

  • اسکن و ویرایش فیلم شما Scanning & Editing Your Film

  • یک نکته برای قرار گرفتن در معرض One Tip For Exposure

  • اندازه گیری خارجی External Metering

  • بهره برداری و اندازه گیری Operation & Metering

  • در حال بارگذاری فیلم Loading Film

  • کجا فیلم خود را توسعه دهید Where To Get Your Film Developed

  • توصیه های دوربین من My Camera Recommendations

  • بسته شدن Wrap Up

  • مقدمه Introduction

  • پیدا کردن دوربین Finding A Camera

  • بهترین فیلم مبتدی The Best Beginner Film

  • هنگام خرید دوربین به دنبال چه چیزی باشید What To Look For While Camera Shopping

  • چرا فیلم منفی؟ Why Negative Film?

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش عکاسی فیلم: اولین رول فیلم 35 میلی متری خود را بگیرید
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
40m
14
Skillshare (اسکیل شیر) skillshare-small
31 شهریور 1398 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
4,981
4 از 5
ندارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle McDougall Kyle McDougall

عکاس + فیلمساز

کایل مک دوگال یک عکاس منظره معاصر از انتاریو، کانادا است. کار او توسط شیفتگی به جامعه، زمان و تغییر هدایت می شود. او طرفدار فیلم است و در حال حاضر تمام تصاویر خود را با استفاده از طیف گسترده ای از فرمت ها ایجاد می کند - از 35 میلی متر تا فرمت بزرگ 4×5.

عشق کایل به فیلم او را برانگیخت تا به عکاسان دیگری که علاقه مند به کاوش در رسانه یا بهبود تکنیک خود هستند کمک کند. او مرتباً ویدیوهایی را در کانال یوتیوب خود با عنوان , منتشر می کند که بر روی صنایع دستی و تجهیزات تمرکز دارد. کایل همچنین دارای پیشینه قوی در فیلم سازی و تولید ویدئو است—در ده سال گذشته به صورت حرفه ای در این صنعت به عنوان فریلنسر و صاحب کسب و کار کار کرده است.

مجموعه ای از تصاویر از مجموعه در حال انجام من مستند غرب آمریکا، با عنوان "یک مایل آمریکایی". می‌توانید بیشتر در اینستاگرام

مشاهده کنید

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.