آموزش ساخت بازی سلاح در Softimage و ZBrush

Creating Game Weapons in Softimage and ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش ها، قصد داریم مراحل ساخت و جزئیات یک سلاح زامبی خانگی را با استفاده از Softimage و ZBrush طی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6، Softimage 2014، Marmoset Toolbag. در این سری از آموزش ها، قصد داریم مراحل ساخت و جزئیات یک سلاح زامبی خانگی را با استفاده از Softimage و ZBrush بررسی کنیم. هنگام ساخت دارایی های سه بعدی، توانایی رایانه شما برای دستکاری آن اشیاء محدود است، به خصوص هنگامی که با مش های با وضوح بسیار بالا سر و کار دارید. به همین دلیل، ما از تصاویر دو بعدی مانند نقشه های معمولی استفاده می کنیم تا جزئیات با وضوح بالا را به گونه ای شبیه سازی کنیم که بتوانیم راحت تر از آن استفاده کنیم. ما با ساختن هندسه پایه برای سلاح خود در Softimage شروع می کنیم. پس از مدل‌سازی هندسه پایه، اسلحه بداهه را در ZBrush با استفاده از تکنیک‌های مختلف جزئیات و نقاشی می‌کنیم. برای پایان کار، قبل از مشاهده سلاح بازی خود در کیسه ابزار Marmoset، نقشه هایی را برای رنگ و جزئیات مجسمه ایجاد می کنیم. وقتی کارتان تمام شد، درک بهتری از جریان کاری مربوط به ساخت و مجسمه سازی قطعات و قطعات با وضوح بالا با Softimage و ZBrush و ایجاد دارایی های قابل استفاده از آنها خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6، Softimage 2014، Marmoset Toolbag.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ساخت بازی سلاح در Softimage و ZBrush Creating Game Weapons in Softimage and ZBrush

  • شروع هندسه پایه Starting the Base Geometry

  • پایان دادن به هندسه پایه Finishing the Base Geometry

  • ایجاد طرح بندی UV Creating a UV Layout

  • انتقال هندسه به ZBrush Transferring Geometry to ZBrush

  • بافت خفاش Texturing the Bat

  • افزودن دانه های چوب برآمده Adding Raised Wood Grain

  • اضافه کردن تسمه ها Adding the Straps

  • جزئیات نوار مجدد Detailing the Re-bar

  • رنگ آمیزی تیغه ها Painting the Blades

  • اضافه کردن پیچ و مهره Adding Bolts

  • طرح ریزی هندسه Projecting the Geometry

  • صادر کردن نقشه ها Exporting Maps

  • مشاهده دارایی بازی Viewing the Game Asset

نمایش نظرات

آموزش ساخت بازی سلاح در Softimage و ZBrush
جزییات دوره
1h 37m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.