لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Unreal Engine 5 Beginner Blueprints: اولین بازی خود را بسازید!
Unreal Engine 5 Beginner Blueprints: Make your first game!
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
با ایجاد یک پلتفرمر کامل پازل در UE5 بدون یک خط کد، در 6 ساعت به یک توسعه دهنده بازی تبدیل شوید! چگونه یک بازی کامل بسازیم که بد نباشد! دانش پایه ای از UE5، که می تواند برای هر پروژه ای اعمال شود. نحوه نصب UE5، ایجاد پروژه های جدید، و هدایت موتور چگونه بدون یک خط کد برنامه ریزی کنیم نحوه ویرایش سطوح اصول اولیه روشنایی، مه، و پس از پردازش چگونه ایجاد منوها، مانند صفحه نمایش مکث، صفحه نمایش مرگ، و منوهای انتخاب سطح چگونه می توان پیشرفت های بیشتری را برای ارتقای بازی های خود به سطح بعدی اضافه کرد پیش نیازها: رایانه ای با قابلیت اجرای UE5
به عنوان یک مبتدی کامل، یادگیری ساخت بازی می تواند سخت باشد. هدف من این است که این دوره روند را تا حد امکان سرگرم کننده و آسان کند!
فقط در 6 ساعت، من به شما یاد خواهم داد که چگونه یک بازی کامل را بدون هیچ تجربه قبلی در ساخت بازی بسازید. در طول هر ویدیو، سیستمهای لازم را که از آن استفاده میکنیم، بهطور کامل و جامع توضیح میدهم، به طوری که در پایان این دوره، نه تنها یک بازی را کامل کردهاید، بلکه دانش اساسی در مورد آن نیز خواهید داشت. Unreal Engine که می توانید از آن برای شروع ساخت بازی به تنهایی استفاده کنید.
(صاحبان دوره همچنین یک دانلود رایگان برای فایل های پروژه ای که برای این مجموعه ایجاد کرده ام دریافت می کنند، که می تواند برای هر چیزی که دوست دارید استفاده شود!)
در اینجا همه چیزهایی که این دوره پوشش خواهد داد وجود دارد.
مبانی:
من به شما یاد خواهم داد که چگونه UE5 را نصب کنید، پروژه های جدید بسازید، و سطوح را با اشیاء وارد شده سفارشی ویرایش کنید.
برنامه نویسی یک شخصیت پخش کننده حرفه ای:
ما دوی سرعت را اضافه میکنیم، تنظیمات حرکت شخصیتهایمان را بهطور خاص متناسب با بازیمان سفارشی میکنیم، سپس جلوههای صوتی واقعی و سه بعدی و لرزش دوربین را برای افزایش حس بازی اجرا میکنیم.
طرحهای قابل استفاده مجدد:
در طول دوره به شما نشان خواهم داد که چگونه میتوانید چندین بلوپرینت ایجاد کنید که بتوانید در تمام سطوح خود دوباره از آنها استفاده کنید و به راحتی پارامترهای سفارشی را برای متغیرهای مهم در آنها تنظیم کنید. ما میتوانیم این طرحها را بکشیم و رها کنیم تا در عرض چند دقیقه سطوح کامل را ایجاد کنیم. ما چیزهایی مانند زیرنویس، میخ های خطرناک، سکوهای متحرک، و صفحات فشار را برای فعال کردن آنها می سازیم.
ما همچنین یک سیستم جمعآوری اقلام پویا ایجاد میکنیم که در آن از جمعآوریها برای باز کردن خروجی برای هر سطح استفاده میشود. شما یاد خواهید گرفت که چگونه سیستم هایی بسازید که به طور پویا به تعداد قابل جمع آوری در صحنه شما واکنش نشان دهند.
طراحی و ایجاد سطح:
همچنین برای مرور چند اصل طراحی سطح پایه و طراحی طرحهایی برای هر یک از سطوح خود، مدتی زمان صرف میکنیم. پس از طراحی سطوح خود، طرحهای قابل استفاده مجدد خود را کشیده و رها میکنیم تا هر کدام را فوقالعاده سریع و کارآمد بسازیم.
من حتی برخی از سیستمهای اولیه نورپردازی و پردازش پست را آموزش میدهم که میتوانید از آنها برای زنده کردن حتی سادهترین صحنهها استفاده کنید.
برنامه نویسی منوها با استفاده از ابزارک ها:
پس از ایجاد سطوح ما، همه چیز را در مورد ایجاد انواع مختلف منو یاد خواهید گرفت، مانند یک منوی اصلی که در آن می توانید سطوحی را که می خواهید بازی کنید، یک صفحه مکث که بازی را متوقف می کند و به کاربران امکان می دهد به منوی اصلی بازگردند. ، و همچنین صفحه مرگ و صفحه پایانی.
پرداخت و بهبودها:
هنگامی که اساساً بازی خود را به پایان رساندیم، به Blueprints خود بازمیگردیم و برخی تنظیمات تنظیم، رفع اشکالها، و صداهای اضافی اضافه میکنیم.
همین امروز یک توسعه دهنده بازی ویدیویی شوید، پشیمان نخواهید شد!
نمایش نظرات