نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
این دوره با استفاده از RealFlow برای ایجاد و متحرک سازی سلول بررسی خواهد شد ، سپس از پویایی پارچه و همچنین Turbulence FD در Cinema 4D برای منفجر شدن سلول استفاده می شود. نرم افزار مورد نیاز: Cinema 4D ، Octane Renderer ، Turbulence FD ، RealFlow ، After Effects. Cinema 4D در حال تبدیل شدن به یک ابزار قوی و گسترده برای طراحان و هنرمندان CG است ، به ویژه با برخی از ادغام های قدرتمند خود با ابزارهایی مانند RealFlow ، Turbulence FD ، Houdini ، XParticles و Octane Renderer. در این دوره ، Cellular Death Animation با استفاده از RealFlow و Cinema 4D ، شما قصد دارید با استفاده از RealFlow یک انیمیشن از یک سلول را که در یک سطح در حال حرکت است ایجاد کنید و سپس آن را به قطعاتی تبدیل کنید. شما همچنین به ایجاد سایه بان برای سلول و مایعات و همچنین استفاده از RealFlow Wetmaps برای ایجاد دنباله از سلول می پردازید. علاوه بر این ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه از Octane برای ارائه صحنه استفاده کنید. با پایان این دوره ، شما کاملاً در مورد RealFlow و Turbulence FD ادغام در Cinema 4D و همچنین درک کاملی از تنظیم صحنه ای برای ارائه در Octane خواهید دانست. نرم افزار مورد نیاز: Cinema 4D ، Octane Renderer ، Turbulence FD ، RealFlow ، After Effects.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
استفاده از RealFlow برای تحریک سلول
Using RealFlow to Animate a Cell
-
ایجاد هندسه سطح
Creating Surface Geometry
-
ایجاد مسیر حرکت سلول
Creating the Cell's Motion Path
-
تنظیم صحنه در RealFlow
Setting up the Scene in RealFlow
-
پالایش صحنه RealFlow و مقیاس امیتر
Refining the RealFlow Scene and Emitter Scale
-
شبیه سازی قبل برای ایجاد حالت اولیه سلول
Pre-simulating to Create the Cell's Initial State
-
راه اندازی Force Daemons و شبیه سازی سلول
Setting up Force Daemons and Simulating the Cell
-
بررسی و بازیابی مجدد شبیه سازی
Reviewing and Retiming the Simulation
-
مش دنباله ذرات نهایی
Meshing the Final Particle Sequence
استفاده از پارچه دینامیک برای پارگی سلول
Using Cloth Dynamics to Rupture Your Cell
-
وارد کردن و تنظیم مش سلول RealFlow
Importing and Setting up Your RealFlow Cell Mesh
-
ایجاد یک برخورد دهنده پارچه برای پاره شدن سلول شما
Creating a Cloth Collider to Rupture Your Cell
-
ایجاد سطح پارچه و استفاده از برچسب پارچه
Creating Your Cloth Surface and Applying a Cloth Tag
-
آماده کردن سطح پارچه برای شبیه سازی
Getting Your Cloth Surface Ready to Simulate
-
تنظیم پارچه و پارگی
Adjusting Your Cloth and Tear Settings
-
افزودن Effect Effectors به شبیه سازی شما
Adding Force Effectors to Your Simulation
-
انجام تنظیمات نهایی در شبیه سازی شما
Making Final Adjustments to Your Simulation
-
مرور و خلاصه
Review and Summary
شبیه سازی دفع مایعات پارگی سلول
Simulating Your Cell Rupture Fluid Expulsion
-
ایجاد ظرف و مایعات مایعات
Creating Your Fluid Container and Emitter
-
تنظیم برچسب های انتشار دهنده مایعات
Setting up Your Fluid Emitter Tags
-
راه اندازی ظرف مایعات
Setting up Your Fluid Container
-
سازماندهی و نامگذاری حافظه پنهان مایعات
Organizing and Naming Your Fluid Caches
-
بررسی و عیب یابی اولین شبیه سازی شما
Reviewing and Troubleshooting Your First Simulation
-
بررسی و تنظیم دقیق برای شبیه سازی نهایی شما
Reviewing and Fine-tuning for Your Final Simulation
-
حجم مایعات TFD و اکتان
TFD Fluid Volumes and Octane
-
تنظیمات جذب برای حجم دهنده متوسط جلد شما
Absorption Settings for Your Volume Medium Shader
-
تنظیمات پراکندگی برای حجم دهنده سایز متوسط شما
Scattering Settings for Your Volume Medium Shader
-
تنظیمات نهایی در سایه دهنده های حجم مایعات شما
Final Adjustments to Your Fluid Volume Shaders
ایجاد سایه بان و ایجاد بافت در صحنه شما
Building Shaders and Texturing Your Scene
-
وارد کردن و آماده سازی نقشه Wetm خود برای پردازش در افتر افکت
Importing and Prepping Your Wetmap for Processing in After Effects
-
اضافه کردن جزئیات Edge و خروجی نقشه Wetm شما برای Cinema 4D
Adding Edge Detail and Outputting Your Wetmap for Cinema 4D
-
با استفاده از خاک ساینده Octane برای شروع ساخت مواد سطح خود
Using Octane's Dirt Shader to Begin Building Your Surface Material
-
با استفاده از ویرایشگر گره Octane برای راه اندازی کانال انتشار خود
Using Octane's Node Editor to Set up Your Diffuse Channel
-
افزودن یک کانال دست انداز مبتنی بر نویز به مواد سطح شما
Adding a Noise-based Bump Channel to Your Surface Material
-
استفاده از نقشه نقشه پردازش شده خود در یک ماده ترکیبی برای ایجاد دنباله سلول
Using Your Processed Wetmap in a Mix Material to Create Your Cell Trail
-
ایجاد مواد دنباله دار سلول
Creating Your Cell Trail Material
-
آماده سازی سلول برای بافت
Prepping Your Cell for Texturing
-
ایجاد یک ماده متوسط پراکنده برای پایگاه سلول شما
Creating a Scattering Medium Material for Your Cell Base
-
نهایی کردن سلول سلول
Finalizing Your Cell Material
ترکیب صحنه خود در افترافکت
Compositing Your Scene in After Effects
-
راه اندازی دوربین
Setting up Your Camera
-
بهینه سازی تنظیمات رندر خود در اکتان
Optimizing Your Render Settings in Octane
-
تنظیم چند پاس اوکتان
Setting up Octane Multi-passes
-
منزوی کردن مایعات خود در Render Solo
Isolating Your Fluid to Render Solo
-
بهینه سازی تنظیمات رندر مایعات
Optimizing Your Fluid Render Settings
-
استخراج کانال از توالی EXR در افتر افکت
Extracting Channels from EXR Sequences in After Effects
-
مفید بودن شناسه و موقعیت ماده اکتان
Usefulness of Octane's Material ID and Position Passes
-
ادغام Fluid Pass و به پایان رساندن رایانه شما
Integrating Your Fluid Pass and Finishing Your Comp
-
ترکیب نهایی و بررسی
Final Composition and Review
نمایش نظرات