آموزش ZBrush: نکات و ترفندها

ZBrush: Tips & Tricks

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: آیا آماده هستید ZBrush-ing خود را به سطح بعدی برسانید؟ در این مجموعه ، Ryan Kittleson ، هنرمند ZBrush ، روش شخصی خود را در مورد چگونگی ساخت ZBrush برای شما به اشتراک می گذارد. رایان نحوه تنظیم کلیدهای داغ را نشان می دهد تا ZBrush بیشتر شبیه سایر نرم افزارهای مورد علاقه شما باشد. او به شما نشان می دهد که چگونه رابط شخصی سازی کنید ، به طوری که ویژگی هایی که بیشترین استفاده را می کنید در قسمت جلو و مرکز قرار گیرند و نحوه دستیابی به یک صحنه سفارشی را برای دستیابی به حداکثر بازده گردش کار بهینه کنید. او نشان می دهد که چگونه می توان ماکرو ایجاد کرد تا کارهای پیچیده و تکراری را در راه حلهای یک کلیک ساده کند. این مجموعه برای کمک به شما در این است که از صرف وقت برای سر و صدا کردن با نرم افزار به داشتن زمان بیشتر برای ساخت چیزهای عالی و عالی با ZBrush بروید!

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

ماه مه (2016) May (2016)

  • 3 حالت مختلف ساخت فرم های سه بعدی در ZBrush The 3 different modes of making 3D forms in ZBrush

  • تنظیم یک پروژه پیش فرض Setting up a default project

ژوئن (2016) June (2016)

  • ساخت یک شبکه سفارشی Making a custom grid

  • سفارشی کردن رابط Customizing the interface

  • ساخت یک برس تمبر Making a stamp brush

  • تقویت جزئیات با اهداف morph Amplifying detail with morph targets

جولای (2016) July (2016)

  • تنظیم تنظیمات برگزیده برای ضبط فیلم Setting preferences for recording movies

  • خودکار اکستروژن ضخامت با ماکرو Automating thickness extrusion with a macro

  • ضخامت اضافه کردن به یک مدل با سطح زیربخش Adding thickness to a model with subdivision levels

  • کاهش داخلی مدل برای چاپ سه بعدی Decimating the inside of a model for 3D printing

آگوست (2016) August (2016)

  • رشد یا کوچک کردن انتخاب با کلیدهای میانبر Growing or shrinking a selection with hotkeys

  • ساخت ماکرو برای گسترش یا انقباض ماسک Making a macro to expand or contract masks

  • ساخت ماکرو برای ضرب و شتم ضد اضطراب Making Macros to toggle Anti-aliasing

  • ساخت یک برس "لبه" سفارشی Making a custom “ledge” brush

  • قلم مو را به یک نقطه واضح تبدیل کنید Giving the move brush a sharp point

سپتامبر (2016) September (2016)

  • ساخت چوب ویتیلد Making a Whittled Wood look

  • انتخاب دقیق تر با ذره بین Selecting more precisely with Magnifying Glass

  • ساخت یک برس رنگ سفارشی Making a custom Paint Brush

  • صرفه جویی در ماسک برای استفاده های بعدی Saving masks for later use

اکتبر (2016) October (2016)

  • صرفه جویی در ماسک ها با لایه ها Saving masks with layers

  • مقیاس بندی مدل ها بدون خراب کردن جزئیات Scaling models without ruining details

  • در حال ویرایش اشعه ماوراء بنفش در زبروش Editing UVs in Zbrush

  • تبدیل یک مدل به یک مجسمه bas Relief Turning a model into a bas-relief sculpture

نوامبر (2016) November (2016)

  • طرح ریزی بافت بدون شکل پروژه Projecting texture without projecting shape

  • ساخت مدل واید فریم Making a wireframe model

  • حذف چند ضلعی های ماسک و پنهان با کلید فوری Deleting masked and hidden polygons with a hotkey

  • تقسیم مدلی که برای چاپگر سه بعدی خیلی بزرگ است Splitting up a model that is too big for a 3D printer

  • حذف چند ضلعی ها از یک مدل با سطح زیربخش Deleting Polygons from a model with subdivision levels

  • ساختن الگوی مصنوعی Making a filigree pattern

دسامبر (2016) December (2016)

  • ساختن یک مدل فرعی مانند سایر نرم افزارها Making a model subdivide like other software

  • تقسیم یک مدل بدون از دست دادن حجم Subdividing a model without losing volume

  • لبه های باز مدل را صاف کنید Smoothing a model's open edges

  • لبه های باز یک مدل را ماسک کنید Masking a model's open edges

ژانویه (2017) January (2017)

  • ایجاد یک آلفای دلخواه در ZBrush Creating a custom alpha within ZBrush

  • ساخت یک برس مسیری کاشی کاری Making a tiling track brush

  • ساخت نامهای فرعی منحصر به فرد Making subtool names unique

  • یکدست کردن یک مدل کامل Smoothing an entire model at once

  • یک بار کل مدل را باد کرده و از بین می برد Inflating and deflating an entire model at once

فوریه (2017) February (2017)

  • ذخیره نماهای دوربین با جدول زمانی Storing camera views with a timeline

  • حذف ابزار از پالت ابزار Deleting tools from the tool palette

  • شبیه سازی چرخ سفال Simulating a pottery wheel

  • ساخت پوشاک بر روی لباس های کم پلی Making folds on low-poly clothing

مارس (2017) March (2017)

  • نکات مقیاس گذاری Scaling tips

  • حکاکی متن در اطراف یک حلقه Engraving text around the inside of a ring

  • کار با مقیاس برس پویا Working with dynamic brush scale

  • تنظیم روشنایی و کنتراست منظره Adjusting viewport brightness and contrast

آوریل (2017) April (2017)

  • ایجاد اشیاء جدید با اهداف morph Creating new objects with morph targets

  • نگه داشتن چند گروه در هنگام تجزیه Keeping polygroups when decimating

  • قفل کردن یک شیء به سطح یک شیء دیگر Locking an object to the surface of another object

  • ساختن رنگ ترک خورده و لایه بردار Making cracked and peeling paint

ماه مه (2017) May (2017)

  • ساخت پیراهن با یقه Making a shirt with a collar

  • طراحی شخصیت های مدولار در ZBrush Modular character design in ZBrush

  • با استفاده از مواد بیننده bump Using the bump viewer material

  • شبح را با یک ماده صاف بررسی کنید Examine silhouette with a flat material

ژوئن (2017) June (2017)

  • تنظیم دوربین در زاویه دید طبیعی تر Setting the camera to a more natural view angle

  • با استفاده از برخی تنظیمات مخفی پنهان Using some hidden secret settings

  • جابجایی بین خشت ، رنگ و نماهای بافت Switching between clay, polypaint, and textured views

  • ساخت قلموی مش درج برای بدوی Making an insert mesh brush for primitives

جولای (2017) July (2017)

  • بستن سوراخ های پیچیده Closing complex holes

  • صرفه جویی در رنگ های سفارشی با پالت سیستم Saving custom colors with the system palette

  • رفع مشکلات مقیاس در گورخر Fixing scale problems in zbrush

آگوست (2017) August (2017)

  • نگه داشتن نقشه های بافت از تلنگر Keeping texture maps from flipping

  • شخصی سازی کنترل های ناوبری مشاهده Customizing viewport navigation controls

  • با استفاده از افزونه تنظیم Using the adjust plugin

  • افزونه ZSceneManager ZSceneManager plugin

  • مجسمه سازی یک شاخه درخت Sculpting a tree branch

سپتامبر (2017) September (2017)

  • ساخت رشته کوه با یک قلم مو سفارشی Making mountain ranges with a custom brush

  • ساخت قسمتهای یک مدل شفاف Making parts of a model transparent

  • شروع کار ماکرو به طور خودکار در هنگام راه اندازی Making a macro run automatically on startup

  • ویرایش ماکرو Editing macros

اکتبر (2017) October (2017)

  • اضافه کردن تصویر پس زمینه Adding a background image

  • با استفاده از حالت کشویی حساس Using sensitive slider mode

  • اضافه کردن سر و صدا به یک برس Adding noise to a brush

  • ساده کردن حالت های Transpose Line و Gizmo Simplifying the Transpose Line and Gizmo modes

  • تبدیل هنر کلیپ 2D به 3D Turning 2D clip art into 3D

  • ایجاد چشم کارتوونی برای چاپ سه بعدی Making cartoony eyes for 3D printing

نوامبر (2017) November (2017)

  • برش یک مدل برای چاپ در قطعات Cutting up a model for printing in parts

  • برش یک مدل با کلید Cutting a model with keying

  • ساخت توخالی مدل برای چاپ سه بعدی Making a model hollow for 3D printing

دسامبر (2017) December (2017)

  • وارد کردن نقشه های UV Importing UV maps

  • بطور خودکار چند گروه ایجاد می کند Automatically generating polygroups

  • ساماندهی فرعی ها Organizing subtools

ژانویه (2018) January (2018)

  • وقتی ZBrush نسخه هایی از مدل خود را بیرون می کشد When ZBrush stamps out copies of your model

  • مدیریت مقیاس پیشرفته Advanced scale management

فوریه (2018) February (2018)

  • ارسال لایه های رندر به فتوشاپ Sending render layers to Photoshop

  • نقاشی 2 بعدی با QuickSketch 2D painting with QuickSketch

  • ایجاد اندازه حلقه Creating ring sizes

مارس (2018) March (2018)

  • مواد نقاشی Painting materials

  • ضبط یک فیلم با گذشت زمان از تاریخ Recording a history time-lapse video

  • به سرعت اشیاء را به حرکت در می آورید Quickly moving objects around

  • افزودن ابتدایی های سفارشی Appending custom primitives

آوریل (2018) April (2018)

  • استفاده از Booleans زنده با حالتهای انفرادی و شفاف Using live Booleans with solo and transparent modes

  • بازگرداندن حساسیت به فشار Restoring pressure sensitivity

  • کاهش سطوح صاف Decimating flat surfaces

  • انتخاب رنگ Picking colors

  • تکرار سکته مغزی Repeating a stroke

ماه مه (2018) May (2018)

  • ساخت فیله Making a fillet

  • ایجاد گوشه های سطح سخت Making precise hard-surface corners

  • نکات پیشرفته برای گروه بندی Advanced polygrouping tips

  • باز کردن تصاویر مرجع در منظر Opening reference images in the viewport

ژوئن (2018) June (2018)

  • تقسیم تنها بخشی از یک مدل Subdividing only part of a model

  • ایجاد طرح کلی Making a toon outline

  • محدود کردن نسبت ماسک ها و انتخاب ها به مربع ها و دایره های کامل Constraining the proportions of masks and selections to perfect squares and circles

  • با استفاده از PolyGroupIt Using PolyGroupIt

جولای (2018) July (2018)

  • هموار سازی و تنظیم طول منحنی Smoothing and adjusting curve length

  • با استفاده از ادغام واگرد Using Merge Undo

  • با استفاده از پروژه اولیه Using Project Primitive

  • تقسیم بدون از دست دادن ماسک Subdividing without losing masks

آگوست (2018) August (2018)

  • کنترل اندازه برس پویا Controlling dynamic brush size

  • تنظیم حالت مشاهده Toggling see-through mode

  • صاف کردن کل مدل به طور مساوی Smoothing the entire model evenly

  • کپی کردن با Gizmo Duplicating with the Gizmo

سپتامبر (2018) September (2018)

  • تغییر حالت های انفرادی و شفافیت subtool Toggling subtool solo and transparency modes

  • پر کردن رنگ و پر کردن مواد Simplifying color and material fill

  • پنجره های بازشونده هشدار را حذف کنید Remove warning pop-ups

  • ماسک زدن با هوشمند انتقال Masking with Smart Transpose

اکتبر (2018) October (2018)

  • سایه های روی دندان ها را نقاشی می کند Painting shadows on teeth

  • تغییر مکان QuickSave Changing the QuickSave location

  • حذف یک ماده از یک شی Removing a material from an object

  • مقیاس گذاری در دو محور Scaling in two axes

  • با استفاده از برس جدید Snake Hook Using the new Snake Hook brushes

نوامبر (2018) November (2018)

  • گروه بندی بصورت عادی Polygrouping by normal

  • ایجاد ایستگاه از پیش تنظیم شده Making view presets

  • جلوگیری از مضرات DynaMesh Avoiding DynaMesh glitches

  • موهای یک ظاهر طراحی شده Styling hair

دسامبر (2018) December (2018)

  • رفع مشکلات ضربه محکم و ناگهانی Fixing curve snap issues

  • ساخت یک صندوق عقب wireframe Making a wireframe turntable

  • ادامه به سمت تسلط ZBrush Continuing towards ZBrush mastery

نمایش نظرات

آموزش ZBrush: نکات و ترفندها
جزییات دوره
11h 44m
130
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
80,778
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Ryan Kittleson Ryan Kittleson

رایان کیتلسون یک هنرمند CG است که مدل سازی سه بعدی، مجسمه سازی و چاپ را با 3ds Max و ZBrush آموزش می دهد.

رایان از زمانی که هنر را با هم ترکیب کرده بود، دوست داشت. یک کودک خردسال با VIC-20 و لذت بردن از تصاویر غنی بصری توسط هنرمندانی مانند دالی و اسچر. او در نوجوانی به خود فتوشاپ و سپس 3ds Max را در اوایل 20 سالگی آموخت. او برای مدتی به عنوان یک هنرمند بازی در رالی، کارولینای شمالی کار کرد و سپس به مدرسه بازگشت و مدرک لیسانس هنرهای زیبا را در رشته تصویرسازی از دانشگاه کارولینای شرقی به پایان رساند، و در تمام این مدت هنر گرافیک دیجیتال را با پروژه‌های شخصی و آزاد تمرین می‌کرد. او سپس به اورلاندو، فلوریدا نقل مکان کرد و در آنجا به مدت 6 سال در دانشگاه فول سیل به تدریس مدلینگ شخصیت پرداخت. رایان در حال حاضر در شهر نیویورک زندگی می کند و در آنجا به عنوان یک هنرمند مستقل CG کار می کند.