نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در طول این آموزش هودینی و مایا خواهیم فهمید که چگونه دارایی های دیجیتالی را در هودینی ایجاد کنید و از آنها در مایا استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2014 ، هودینی 13.585. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه دهه 52 استفاده از موتور Houdini برای شبیه سازی عناصر محدود در مایا 3 ساعت 13 متر 18 ثانیه علائم تجاری و نامهای تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
استفاده از موتور Houdini برای شبیه سازی عناصر محدود در مایا
Using Houdini Engine to Simulate Finite Elements in Maya
-
نمای کلی Houdini FEM ، VDB و اشیا، جامد
Houdini FEM, VDB, and Solid Objects Overview
-
ابزار بازسازی ساختمان برای FEM
Building Remeshing Tools for FEM
-
ایجاد و درک دارایی های هودینی
Creating and Understanding Houdini Assets
-
بررسی اجمالی موتور هودینی
Houdini Engine Overview
-
افزودن عملکرد Tetrahedralize به ابزار Remesh
Adding Tetrahedralize Function to Remesh Tool
-
ادامه افزودن عملکرد Tetrahedralize به ابزار Remesh
Continuing to Add Tetrahedralize Function to Remesh Tool
-
ایجاد پوسته با وضوح بالا با استفاده از دارایی دیجیتال
Creating High-res Shell Using Digital Asset
-
ادامه ایجاد پوسته با استفاده از دارایی دیجیتال
Continuing to Create the Shell Using Digital Asset
-
ساخت حلال Houdini FEM با استفاده از دکمه های قفسه
Constructing a Houdini FEM Solver Using Shelf Buttons
-
بسته بندی حل کننده FEM
Packaging the FEM Solver
-
ادامه بسته بندی حل کننده FEM
Continuing to Package the FEM Solver
-
درک راه حل FEM و کنترل ها
Understanding FEM Solver and Controls
-
استفاده از یک شبیه سازی مایع با ذره بین پایین
Applying a Low-res nParticle Liquid Simulation
-
با استفاده از حافظه پنهان Alembic
Using Alembic Cache
-
شبیه سازی nParticles
Simulating nParticles
-
ادامه شبیه سازی nParticles
Continuing to Simulate nParticles
-
ایجاد شبیه سازی مایع با وضوح بالا
Creating High-res Liquid Simulation
-
تنظیم nParticles برای افزودن واقع گرایی
Adjusting nParticles to Add Realism
-
ایجاد مشبک ذرات VBD
Creating VBD Particle Mesher
-
ارتقا Houdini Mesher
Upgrading the Houdini Mesher
-
بازسازی nParticles با VBD Particle Mesher
Remeshing nParticles with VBD Particle Mesher
-
مونتاژ صحنه
Assembling the Scene
-
بررسی نتایج و نتیجه گیری
Reviewing Results and Conclusion
نمایش نظرات