آموزش مقدمه ای بر MatchMover

Introduction to MatchMover

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس ها، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از MatchMover برای گرفتن فیلم دو بعدی و ایجاد یک صحنه سه بعدی استفاده کنیم. نرم‌افزار مورد نیاز: MatchMover 2010 یا بالاتر. در این سری از درس‌ها، یاد می‌گیریم که چگونه از MatchMover برای گرفتن فیلم دو بعدی و ایجاد یک صحنه سه بعدی استفاده کنیم. ما این پروژه را با گذر از گردش کار اصلی وارد کردن فیلم، اجرای ردیاب خودکار و صادر کردن یک فایل به برنامه سه بعدی خود آغاز خواهیم کرد. سپس یاد خواهیم گرفت که چگونه در نماهای دو بعدی و سه بعدی MatchMover حرکت کنیم تا پیش نمایشی از اشیاء سه بعدی داشته باشیم. سپس یاد خواهیم گرفت که چگونه ردیاب خودکار MatchMover را با استفاده از Contours راهنمایی کنیم و چگونه آهنگ‌های دستی ایجاد کنیم. قبل از خروجی صحنه، یاد می گیریم که چگونه یک سیستم مختصات ایجاد کنیم تا همه چیز به درستی تراز شود. با یادگیری چند تکنیک برای کمک به دوربین در حل و ارائه یک ویدیوی پیش‌نمایش کار را به پایان می‌رسانیم. نرم افزار مورد نیاز: MatchMover 2010 یا بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر MatchMover Introduction to MatchMover

  • واردات Importing

  • پیش نمایش کیفیت آهنگ در فضای دو بعدی و سه بعدی Previewing the Track Quality in 2D and 3D Space

  • استفاده از Contours برای هدایت ردیاب‌های خودکار Using Contours to Guide the Automatic Trackers

  • ردیابی دستی برای دریافت داده های سه بعدی از MatchMover Manually Tracking to Get 3D Data out of MatchMover

  • افزودن یک سیستم مختصات برای تنظیم صحیح مقیاس و محورها Adding a Coordinate System to Properly Set the Scale and Axes

  • ردیابی دستی برای کمک به حل دقت دوربین Manually Tracking to Help Camera Solve Accuracy

  • تمیز کردن مسیرهای دو بعدی برای حل سریعتر و افزایش کیفیت Cleaning the 2D Tracks to Solve Faster and Increase Quality

  • ردیابی دستی نقاط دشوار با استفاده از چندین فریم کلیدی Manually Tracking Difficult Points Using Multiple Keyframes

  • قرار دادن یک شی سه بعدی و ارائه یک ویدیوی پیش نمایش Placing a 3D Object and Rendering a Preview Video

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر MatchMover
جزییات دوره
0h 58m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Chris Glick
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Glick Chris Glick

همراه با آموزش و ضبط آموزش ، او همچنین برای مدیریت تیم پشتیبانی و همکاری نزدیک با تیم توسعه تولید در Digital-Tutor ها ، اکنون یک شرکت Pluralsight است. او کار خود را با کار آزاد شروع کرد و به سرعت متوجه شد که می خواهد شرکتی را پیدا کند که بتواند با استفاده از استعدادهای خود به افراد در صنعت CG کمک کند. کریس به احتمال زیاد بیشتر از هر کس روی کره زمین آموزشهای خلاقانه Pluralsight را تماشا کرده است و این امر توسط مغز او و دانش دائرlopالمعارف آنیشتین در مورد همه چیزهای گرافیکی رایانه اثبات شده است. یکی از پروژه های مورد علاقه کریس در Pluralsight مشارکت وی در مجموعه خطوط تولید "Infiltrator": آهنگسازی در NUKE بوده است. اشتیاق کریس به دنبال یافتن راه های جدید و بهتر برای درک و استفاده از گرافیک رایانه ای او و کارش را سوق می دهد.