آموزش مجسمه سازی صورت های زن و مرد در ZBrush

Sculpting Male and Female Faces in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه از درس ها ، ما در مورد موضوع کمی بررسی شده در تفاوت های زن و مرد خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush4R6 ، Photoshop CS6. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1 متر 5 ثانیه مجسمه سازی صورت های زن و مرد در ZBrush 1 ساعت و 47 دقیقه و 16 ثانیه علائم تجاری و نامهای تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مجسمه سازی صورت های زن و مرد در ZBrush Sculpting Male and Female Faces in ZBrush

  • تجزیه و تحلیل جمجمه نر و ماده Analyzing the Male and Female Skull

  • بحث درباره زیبایی و کلیشه ها Discussing Beauty and Stereotypes

  • تجزیه و تحلیل انواع مختلف صورت های مردانه Analyzing Different Types of Male Faces

  • تجزیه و تحلیل انواع مختلف صورت های زنانه Analyzing Different Types of Female Faces

  • بحث و تحلیل آندروژنی Discussing and Analyzing Androgyny

  • مجسمه سازی سر نر Sculpting the Male Head

  • ادامه مجسمه سازی صورت نر Continuing to Sculpt the Male Face

  • افزودن جزئیات به سر مرد ما Adding Detail to Our Male Head

  • نهایی کردن سر مرد ما Finalizing Our Male Head

  • تبدیل سر نر ما به سر زن Transforming Our Male Head into a Female Head

  • پالایش سر زن ما Refining Our Female Head

  • ساخت مجسمه نهایی ما زنانه تر است Making Our Final Sculpt Look More Feminine

نمایش نظرات

آموزش مجسمه سازی صورت های زن و مرد در ZBrush
جزییات دوره
1h 48m
13
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
12
4.4 از 5
دارد
دارد
دارد
Lee Magalhaes
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Lee Magalhaes Lee Magalhaes

لی مگالاهس از مدرک لیسانس در طراحی دیجیتال و مجازی از Istituto Europeu di Design (IED) در سائو پائولو فارغ التحصیل شد. او در حال حاضر یک هنرمند سه بعدی مستقل است و در پروژه های مختلفی در صنعت کار کرده است ، از مدل های basemesh برای انتشار Mudbox گرفته تا مدل های با کیفیت بالا برای فیلم ها و بازی ها. او بر هنر شخصیت ، تشریح و مجسمه سازی دیجیتال تمرکز دارد.