آموزش بافت یک قهرمان زن در ZBrush

Texturing a Female Hero in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش از تکنیک های مختلفی برای رنگ آمیزی بافت برای مدل قهرمان زن خود در ZBrush استفاده می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4. در این آموزش، ما از تکنیک های مختلفی برای رنگ آمیزی بافت ها برای مدل قهرمان زن خود در ZBrush استفاده خواهیم کرد. در این سری از درس‌ها، ما از مواد و ابزارهای نقاشی قدرتمند ZBrush برای افزودن رنگ و بافت به مدل قهرمان زن خود استفاده خواهیم کرد. ما با اضافه کردن مواد ساده به برخی از لباس ها و لوازم جانبی و بررسی نحوه سفارشی سازی آن مواد شروع می کنیم. ما در مورد اهمیت افزودن تنوع رنگ در به دست آوردن نتایج واقع بینانه صحبت خواهیم کرد، زیرا ما لباس های مختلف را برای شخصیت خود رنگ می کنیم. ما همچنین یاد خواهیم گرفت که چند گروه مختلف را برای نقاشی جدا کنیم و به اضافه کردن کثیفی و کثیفی نگاه کنیم. ما با هم نقاشی و مجسمه سازی می کنیم تا جزئیات را به مدل اضافه کنیم و در مورد استفاده از چیدمان UV و فایل های بافت صحبت می کنیم تا به ما در تکمیل لباس کمک کنند. ما از Spotlight برای رنگ آمیزی عکس ها به منظور بافت صورت، بازوها و شکم استفاده می کنیم. ما گام به گام فرآیند تکسچر کردن شخصیت زن خود را طی خواهیم کرد تا در پایان این آموزش، شما یک مدل نقاشی شده داشته باشید، اما همچنین دانش لازم برای شروع بافت سازی خلاقیت های ZBrush خود را خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

بافت یک قهرمان زن در ZBrush Texturing a Female Hero in ZBrush

  • بافت جلیقه Texturing the Vest

  • نقاشی زیر پیراهن Painting the Undershirt

  • رنگ آمیزی شلوار Painting the Pants

  • بافت کمربند مهمات بزرگ Texturing the Large Ammo Belt

  • بافت بندی موارد مجله Texturing the Magazine Cases

  • رنگ آمیزی تسمه بازو Painting the Arm Straps

  • بافت بند چاقو Texturing the Knife Straps

  • رنگ آمیزی چاقو و غلاف Painting the Knives and Sheaths

  • بافت بند هولستر و هولستر Texturing the Holster and Holster Straps

  • رنگ آمیزی چکمه ها Painting the Boots

  • اضافه کردن قطعات چکمه فلزی Adding the Metal Boot Pieces

  • استفاده از UV برای افزودن بافت به آستین Using UVs to Add Texture to the Sleeve

  • برش آستین به بخش های مختلف مواد Cutting the Sleeve into Different Material Sections

  • نقاشی کمربند کوچک Painting the Small Belt

  • استفاده از Spotlight برای رنگ آمیزی چهره Using Spotlight to Paint the Face

  • رنگ آمیزی سر و گردن Painting the Head and Neck

  • بافت بازوها Texturing the Arms

  • نقاشی شکم Painting the Abdomen

  • بافت چشم Texturing the Eyes

  • بافت مو Texturing the Hair

نمایش نظرات

آموزش بافت یک قهرمان زن در ZBrush
جزییات دوره
2h 30m
21
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.