به کلاس «Blender 101: Master the Art of Designing and Rendering Stylized Water Scenes» خوش آمدید، جایی که شما در هنر ایجاد دیورامای سه بعدی خیره کننده از مناظر آب گرمسیری تسلط خواهید داشت.
این کلاس جامع جنبه های مختلف مدل سازی سه بعدی، بافت، انیمیشن و رندر را پوشش می دهد. چه یک کاربر مبتدی یا یک کاربر متوسط بلندر باشید، این کلاس بیش از 13 ساعت محتوا ارائه می دهد و یک نمونه کار ارائه می دهد که می توانید با افتخار به نمایش بگذارید. آماده شوید تا در دنیای غوطه ور ایجاد دارایی های سبک سه بعدی بازی کنید.
در «Blender 101: Master the Art of Designing and Rendering Stylized Water Scenes»، یاد خواهید گرفت که چگونه طیف وسیعی از داراییها، از جمله درختان، گیاهان، شاخ و برگ و موارد دیگر را ایجاد کنید، که همگی به طور خاص برای محیطهای گرمسیری طراحی شدهاند. یکی از نکات برجسته، تسلط بر خلق پرتوهای خدای زیر آب است که یک عنصر جذاب را به صحنه های شما اضافه می کند. همچنین یک قایق ماهیگیری، خط و پست ماهیگیری، درختان نخل، مرجان، صندوقچه گنج، شاخک ها، و صخره های دیدنی را مدل خواهید کرد.
برای تقویت فرآیند یادگیری شما، ما یک کتاب راهنمای کلاس کامل با 24 بخش ارائه می دهیم که هر بخش بر دارایی ها یا مجموعه هایی از دارایی های خاص تمرکز دارد. این به شما امکان میدهد کلاس را بر اساس ترجیحات خود هدایت کنید و کنترل سفر یادگیری خود را در دست بگیرید.
همانطور که پیشرفت می کنید، به جنبه های فنی رندر چرخه های بلندر می پردازید. این دانش شما را قادر می سازد تا به طور مداوم کیفیت صحنه خود را ارزیابی کرده و برای نتایج بهتر تنظیم کنید. همچنین تکنیکهای مختلفی مانند استفاده از اصلاحکنندهها و افزودنیهای Blender برای بهبود خلاقیتهای خود را یاد خواهید گرفت. موضوعات کلیدی پوشش داده شده در «Blender 101: Master the Art of Designing and Rendering Stylized Scenes Water» شامل علامت گذاری درزها، آماده سازی مش برای بافت، ایجاد مواد، تغییر شکل مش و استفاده از آرماتورها برای انیمیشن است. اهداف یادگیری کلاس عبارتند از:
علاوه بر این، «Blender 101: Master the Art of Designing and Rendering Styles Water Scenes» بر واقعگرایی در هنر سبکشده تأکید میکند و اطمینان میدهد که آثار شما قابل اجرا هستند و حس اصالت را حفظ میکنند. به عنوان مثال، شما یک قرقره ماهیگیری کاملا کاربردی را مدلسازی می کنید و مدل های خود را با استفاده از منابع انسانی مقیاس می دهید. همچنین موارد رایگان مانند بافت های شیشه ای، نقشه HDRI، 5 نقشه بافت شیشه ای و 23 فایل مرجع برای دارایی های صحنه جداگانه دریافت خواهید کرد.
کلاس با رندر کردن صحنه آب سبک شما با استفاده از چرخه ها به اوج خود می رسد. نورپردازی، جنبهای حیاتی اما اغلب نادیده گرفته میشود، با جزئیات مورد بررسی قرار میگیرد و شما را قادر میسازد تا به شرایط نوری مطلوبی مانند پرتوهای خدایی زیر آب دست یابید. رندرهای بهدستآمده با کیفیت حرفهای خواهند بود و برای نمایش در رسانههای اجتماعی یا در مجموعه شما عالی هستند.
بنابراین، در این ماجراجویی گرمسیری به ما بپیوندید و خلاقیت خود را در ایجاد دارایی های سبک سه بعدی بازی باز کنید. با «Blender 101: Master the Art of Designing and Rendering Stylized Water Scenes» در دنیای پر جنب و جوش Blender غرق شوید و مهارت های خود را به اعماق زیر آب ببرید.
مدل شدن همه مبارک!
نیل
شرح پروژه دوره
«Blender 101: Master the Art of Designing and Rendering Stylized Water Scenes» به شما این فرصت را می دهد که یک پروژه را به عنوان بخشی از فرآیند یادگیری خود آپلود کنید.
پروژه کلاس شما مدلسازی، بافت، و ارائه یک دیورامای صحنه آب سبک بر اساس درسهایی است که با هم پوشش داده ایم.
با خیال راحت خودتان را به چالش بکشید و جنبههای صحنه را سفارشی کنید، مانند تغییر آسمان یا اضافه کردن داراییهای زیر آب. اجازه دهید تخیل خود را اجرا کند!
برای حمایت از سفر شما، بسته منبع «Blender 101: Master the Art of Designing and Rendering Stylized Water Scenes» شامل یک بسته دانلود رایگان با 23 مرجع سبک برای هر یک از دارایی های صحنه زیر آب است. همچنین پنج نقشه بافت شیشه ای دریافت خواهید کرد.
من مشتاق دیدن صحنههای آب سبک شما هستم و اینکه چگونه فاکتور شگفتانگیز خود را در آنها القا میکنید. از این فرصت برای گسترش مهارت های خود فراتر از صحنه های استوایی زیر آب با شروع پروژه های متنوعی که مرزهای توانایی های شما را جابجا می کنند، استفاده کنید.
مدل شدن همه مبارک!
مدرس سه بعدی
به 3D Tudor خوش آمدید! این یک شرکت آموزشی تک نفره است و من به ایجاد دورههایی با دستورالعملهای واضح و کامل افتخار میکنم که شما را به سطح بعدی مدلسازی سه بعدی و انیمیشن میبرد.
هدف من این است که دورههای بدون سر و صدایی را در مورد مدلسازی سهبعدی به شما ارائه دهم که به شما کمک میکند مجموعه مهارتها، گردش کار و در نهایت مجموعه کاری خود را گسترش دهید. من متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای هنرجویان هنر سه بعدی و بازی های رایانه ای با استفاده از نرم افزارها و موضوعاتی مانند:
Blender 2.8 | بلندر 2.9 | نقاش مواد | طراح مواد | هودینی | زبراش | مایا | توپوگان | Adobe Photoshop | Crazybump | یونیتی سه بعدی | Unreal Engine 4 (UE4) | مدلسازی سه بعدی | هنر سه بعدی | طراحی دارایی | دارایی های بازی | ساختمان ها | لوازم بازی | ماشین آلات سلاح برای بازی | انیمیشن | شبیه سازی | محیطها
من نیل از 3D Tudor هستم و در انگلستان زندگی می کنم. من یک هنرمند سه بعدی با 8 سال تجربه مدل سازی، از جمله دارایی ها، شخصیت ها و محیط ها هستم.
در سال 2019، من 3D Tudor را به دلیل علاقه ام به مدل سازی سه بعدی که می خواستم با دیگران به اشتراک بگذارم، تأسیس کردم. من اکنون به عنوان یک هنرمند حرفه ای لوازم و محیط زیست شناخته می شوم.
دورههای من برای مدلسازان سهبعدی در تمام سطوح، با تعداد زیادی از نکات و ترفندهای جدید طراحی شدهاند. هر دوره متفاوت است، با اغلب موضوعات متداول از جمله دارایی ها و ساختمان های بازی قرون وسطایی انگلستان Tudor، یا صحنه ها و سلاح های علمی تخیلی. سبک مربی من به دلیل دستورالعملهای دقیق و راهنماییهای واضح در طول هر درس، مرا متمایز میکند.
من تنها مربی در Skillshare هستم که از نکات ابزار زنده روی صفحه در طول درسهایم استفاده میکنم و به زبانآموزان کمک میکنم تا بدون نیاز به بازگشت و بازدید مجدد میانبرهای قبلی، آنها را دنبال کنند. این امر به مبتدیان مطلق و فراگیران میان رده امکان می دهد تا در کنار یکدیگر، بدون هیچ چیزی مانع یادگیری آنها شوند، و با سرعت های متفاوتی که هر دانش آموز انتخاب می کند.
من در ابتدا به دلیل علاقه ام به بازی، با مدل سازی سه بعدی شروع کردم. برخی از اولین مدل های من شامل ایجاد دارایی برای کارگاه City Skylines بود.
من شروع به کار آزاد پس از حضور در دانشگاه هنرهای خلاق (UCA) برای مدرک BA (Hons) در هنرهای بازی های رایانه ای کردم. به عنوان یک مترجم آزاد، من مجموعه من را از طریق کار بر روی دارایی ها و محیط های تاریخی گسترش داد.
مدلهای من با استفاده از ترکیبی از Blender، Maya و ZBrush ساخته میشوند - بسته به مشخصات آنها. من از Blender برای جلوه های ذرات و انیمیشن دارایی های پیچیده استفاده می کنم.
من میتوانم از دو موتور بازی محبوب Unreal Engine 4 (UE4) و Unity با سالها تجربه در استفاده از هر دو استفاده کنم. من در فتوشاپ مهارت دارم و از این ابزار برای بافت هایم و هنر مفهومی اصلی که به عنوان بخشی از گردش کار تحقیق مدل سه بعدی خود تولید می کنم استفاده می کنم. من از Substance Painter استفاده می کنم اما مواد و بافت های خود را با استفاده از Substance Designer نیز می سازم.
من ترجیح می دهم از Topogun برای retopology استفاده کنم، متخصص در بهینه سازی retopology برای دارایی های AAA.
نمایش نظرات