"سلام به همه، در این آموزش به ایجاد یک متریال چوب نقاشی شده در Substance Painter خواهیم پرداخت. ما از ویژگی های مختلف Substance Pai استفاده خواهیم کرد. ..."
طراحی اپلیکیشن های موبایل را با رعایت دستورالعمل Material System Design با استفاده از Adobe Xd بیاموزید.
با استفاده از Xamarin و Android Studio طراحی متریال را در برنامه های Android پیاده سازی کنید. بیاموزید که چگونه یک برنامه سازگار با پلت فرم با انتقال ، منوها ، دکمه ها ، نماها و موارد دیگر ایجاد کنید.
با استفاده از Tabs برنامه خود را در Google Playstore برجسته کنید! درباره نحوه استفاده از Material Tabs (شامل برگه های دارای متن ، آیکون ، برگه های قابل پیمایش و موارد دیگر) با استفاده از TabLayout ، بخشی از کتابخانه پشتیبانی از Android Material Design ، اطلاعات کسب خواهید کرد.
با معرفی Material Design ، کتابخانه پشتیبانی از Material Design Android نیز معرفی شد و کلیه م newلفه های جدید Material Design را با سازگاری به عقب فراهم می کند. این دوره در مورد همه پشتیبانی مهم طراحی مواد صحبت می کند ...
این دوره با ایجاد یک داشبورد مدیریت واقعی ، عملکرد اصلی Polymer را معرفی می کند.
نشان می دهد چگونه به اشیا 3D سه بعدی رنگ ، شفافیت و زندگی با استفاده از مواد ، بافت ها و چراغ ها قرض دهید.
تکنیک های رندر صرفه جویی در زمان و جریان های کاری اثبات شده را برای درک و استفاده از مواد، نورپردازی، فرآیندهای پسا و ویژگی هایی مانند Matcap در ZBrush 3.1 بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر.