Sriyank Siddhartha

سریانک یک توسعه دهنده نرم افزار پرشور است و دوست دارد دانش خود را از طریق وبلاگ ها و دوره های ویدیویی خود به اشتراک بگذارد. وی از اصل "به اشتراک بگذار و کسب کن" پیروی کرد که باعث شد بسیاری از دوره ها را به صورت آنلاین منتشر کند. گرچه او علاقه زیادی به اندروید دارد اما در سایر سیستم عامل های برنامه تلفن همراه مانند iOS و همچنین چارچوب های توسعه وب مانند لاراول تخصص دارد. او سفر خود را در زمینه اشتراک دانش با برگزاری کارگاههای عملی در چندین سطح عالی موسسه هند مانند NITs و IIT آغاز کرد که در نهایت وی را به عنوان سخنران یکی از Google Developers Groups هند که بیشتر از کارگاههای خود در بسیاری از م institutionsسسات پشتیبانی می کند ، بدل کرد. در حال حاضر سریانک به عنوان توسعه دهنده نرم افزار مستقل و یک مربی آنلاین افتخار کار می کند. جدا از این ، او عاشق سفر و گشت و گذار در مکان های جدید است.
دوره های این مدرس:

آموزش انیمیشن های اندروید

Android Animations

با اعمال انیمیشن در برنامه های خود، تجربه کاربری برنامه های اندرویدی خود را افزایش دهید.


آموزش مبانی Android: ارائه دهندگان محتوا

Android Fundamentals: Content Providers

ContentProvider بلوک اصلی آندروید است که مشابه Activity ، Service یا BroadcastReceiver است. این برنامه به شما امکان می دهد داده های خصوصی را به طور ایمن در برنامه های دیگر به اشتراک بگذارد و دسترسی به مخزن مرکزی داده را مدیریت می کند.


آموزش مبانی Android: نماها و آداپتورها

Android Fundamentals: Views and Adapters

با استفاده از Adapter ، داده ها را به طور موثر در یک View بارگیری و نمایش دهید. با استفاده از آداپتورهای Android ، پیاده سازی لیست ، شبکه ، شبکه پله ای ، لیست صفحه ای ، بازدیدهای قابل کشیدن ، بخشهای کشویی و یک منوی کشویی را کاوش کنید.


آموزش مبانی Android: فعالیت ها

Android Fundamentals: Activities

اساسی ترین م componentلفه یک برنامه اندرویدی Activity است. بدون فعالیت ، کاربر نمی تواند با UI برنامه ارتباط برقرار کند و این دوره مباحث مفهومی مربوط به یک فعالیت را به شما نشان می دهد.


آموزش برای توسعه Android از Java از Kotlin استفاده کنید

Switch to Kotlin from Java for Android Development

کوتلین زبانی از نوع ثابت است که نحو آن از جاوا رسا و خلاصه تر است. این دوره به شما می آموزد که چگونه پروژه اندرویدی موجود خود را به کوتلین تبدیل کرده و از کوتلین به عنوان زبان درجه یک برای توسعه برنامه ها استفاده کنید.


آموزش طراحی چیدمان برای چندین صفحه نمایش دستگاه در Android

Designing Layouts for Multiple Device Screens in Android

اندروید صدها نوع دستگاه را با چندین اندازه صفحه نمایش مختلف ، از تلفن های کوچک گرفته تا تلویزیون های بزرگ ، تأمین می کند. این دوره درمورد نحوه طراحی چیدمان با در نظر گرفتن طیف وسیعی از دستگاه های اندرویدی موجود در بازار است.


آموزش مبانی Android Realm

Android Realm Fundamentals

برای صرفه جویی مداوم مقدار زیادی از داده های ساخت یافته ، به یک سیستم پایگاه داده نیاز دارید. در این دوره ، Realm را پیدا خواهید کرد ، یک سیستم پایگاه داده شی گرا که داده ها را در یک درخت شی ذخیره می کند و پرس و جوها را با سرعت بسیار بالایی انجام می دهد.


آموزش مبانی خدمات Android

Android Services Fundamentals

سرویس یکی از اساسی ترین م componentsلفه های اندرویدی است که می تواند یک کار طولانی مدت را در پس زمینه انجام دهد و رابط کاربری ارائه نمی دهد. این دوره شامل هر یک از مفاهیم اساسی مربوط به یک سرویس در Android است.


آموزش طراحی متریال اندروید با کتابخانه پشتیبانی طراحی

Android Material Design with Design Support Library

با معرفی Material Design ، کتابخانه پشتیبانی از Material Design Android نیز معرفی شد و کلیه م newلفه های جدید Material Design را با سازگاری به عقب فراهم می کند. این دوره در مورد همه پشتیبانی مهم طراحی مواد صحبت می کند ...


آموزش مبانی Android: چیدمان ها

Android Fundamentals: Layouts

به طرح های اندروید بروید و یاد بگیرید چگونه از آنها به طور موثر استفاده کنید


آموزش مبانی Android: BroadcastReceivers

Android Fundamentals: BroadcastReceivers

BroadcastReceivers بلوک های سازنده Android هستند ، شبیه به یک فعالیت یا یک سرویس. این دوره به شما کمک می کند تا بفهمید چگونه برنامه خود را از وقایع در حال انجام یا تغییر وضعیت دستگاه اندروید مطلع کنید.


آموزش مبانی Android: سبک ها و مضامین

Android Fundamentals: Styles and Themes

در این دوره ، شما می توانید چگونگی سبک سازی ویجت ها ، یا نماهای برنامه خود را همراه با انتخاب و استفاده از تم های مناسب برای برنامه خود ضمن حفظ سطح API دستگاه اندرویدی ، دنبال کنید.


آموزش نقشه ها و تصاویر Android

Android Drawables and Images

با استفاده از قابل نقاشی ، تصاویر را به طور موثر در صفحه های دستگاه Android نشان می دهد. این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه برای کشیدن گرافیک روی صفحه نمایش برای یک رابط کاربری تمیز ، نقاشی های کششی بسازید و از آنها استفاده کنید.


آموزش شروع با Android Material Design

Getting Started with Android Material Design

طراحی متریال یک راهنمای جامع برای طراحی بصری ، حرکتی و کنش متقابل در سیستم عامل ها و دستگاه ها است. این دوره در مورد تمام مشخصات مهم طراحی مواد ، رنگ ها ، دستورالعمل های طراحی و همچنین استفاده از ابزارک های مواد صحبت می کند ...


آموزش سفارشی کردن تنظیمات UI با استفاده از کتابخانه ترجیحی AndroidX

Customizing UI Settings Using the AndroidX Preference Library

تنظیمات اندروید به کاربران اجازه می دهد تا عملکرد و رفتار یک برنامه را تغییر دهند. این دوره به شما می‌آموزد که از قدرت کتابخانه ترجیحی AndroidX برای ایجاد رابط‌های کاربری تنظیمات سازگاری که با دستورالعمل‌های طراحی اندروید مطابقت دارند، استفاده کنید.


آموزش ایجاد UX با کیفیت بالا با AndroidX

Creating High-quality UX with AndroidX

تجربه کاربری یک اپلیکیشن نقش کلیدی در موفقیت آن دارد. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از کلاس های ارائه شده توسط کتابخانه های AndroidX با ناوبری موثر، UI/UX با کیفیت بالا ایجاد کنید.


آموزش برنامه های اندروید با Kotlin: منابع، سبک ها و تم ها

Android Apps with Kotlin: Resources, Styles, and Themes

رابط کاربری بصری و تجربه کاربری یکپارچه اولین تاثیری است که یک برنامه بر روی کاربر می گذارد. این دوره به شما اصول نحوه استایل دادن به برنامه، اعمال تم ها، مدیریت منابع و مدیریت تغییرات پیکربندی با استفاده از Kotlin را آموزش می دهد.


آموزش Firebase در آندروید: تصویر بزرگ

Firebase on Android: The Big Picture

برای ساخت برنامه های قابل نگهداری با کیفیت بالا ، بهبود کیفیت برنامه ، افزایش تعامل با کاربر و در نتیجه رشد کسب و کار خود برای کسب درآمد بیشتر ، تصویری بزرگ از محصولات Google Firebase برای Android بگیرید.


آموزش طراحی متریال اندروید: برگه های پیاده سازی

Android Material Design: Implementing Tabs

با استفاده از Tabs برنامه خود را در Google Playstore برجسته کنید! درباره نحوه استفاده از Material Tabs (شامل برگه های دارای متن ، آیکون ، برگه های قابل پیمایش و موارد دیگر) با استفاده از TabLayout ، بخشی از کتابخانه پشتیبانی از Android Material Design ، اطلاعات کسب خواهید کرد.


آموزش سیستم فایل Android

Android File System

Android File System مانند سیستم فایل مبتنی بر دیسک در سیستم عامل های دیگر است. این دوره به شما در مورد کاوش و پیاده سازی File System به همراه جزئیات آزمایشی به شما می آموزد.


آموزش اصول Android: Fragments

Android Fundamentals: Fragments

اگر شما یک توسعه دهنده باتجربه اندروید هستید، اما مبتدی در بخش قطعات هستید، این دوره برای شما مناسب است. در اینجا، شما سفری خواهید داشت تا قطعات Android را با جزئیات بررسی کنید: چرخه زندگی، ارتباطات و ثبات آنها.


آموزش انیمیشن های اندروید

Android Animations

با استفاده از انیمیشن در برنامه های خود ، تجربه کاربر برنامه های Android خود را افزایش دهید.


آموزش